Spoleczenstwo obywatelskie

1. Data: 2010-03-03 09:13:54

Temat: Spoleczenstwo obywatelskie
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po ostatnich rozmowach na temat reagowania ludzi w różnych sytuacjach
"społecznych" (od psiej kupy poczynając, na reakcji w przypadku
maltretowania rodziny kończąc) znowu mi się mnóstwo przemysleń
nawarstwiło...

Powiedzcie mi co sądzicie o wpływie rozpowszechniania takich informacji
na ludzkie postawy:

http://tinyurl.com/yjwyrhs

" Młodociani bandyci brutalnie pobili policjanta w centrum miasta
Bandyci znów zaatakowali policjanta w biały dzień w Puławach - donosi
Radio ZET.

- Pobity policjant w mundurze był szarpany, bity i poniżany w centrum
Puław. Przestępcy chcieli mu ukraść teczkę, myśląc, że w środku jest
pistolet - mówi Radiu ZET rzecznik puławskiej policji, Marcin Koper.

17-letni bandyta trafił do policyjnego aresztu. 16-latka odwieziono do
Izby Dziecka."

Stalker - Policjant. W mundurze. Brutalne pobicie. Przez 16-latka...

2. Data: 2010-03-03 09:22:10

Temat: Re: Spoleczenstwo obywatelskie
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stalker" <t...@i...pl> wrote in message
> [...]
> Izby Dziecka."
>
> Stalker - Policjant. W mundurze. Brutalne pobicie. Przez 16-latka...

Wyrośnięte byli, a ja bym zastrzelił napastników.

3. Data: 2010-03-03 09:25:55

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker wrote:
> [...]
> nawarstwiło...
>
> Powiedzcie mi co sądzicie o wpływie rozpowszechniania takich informacji

I reklama (kontekst pytania ten sam):

http://wyborcza.pl/1,75478,7619628,Reklama__Na_kolan
a__psie____w_prokuraturze.html

Stalker

4. Data: 2010-03-03 09:30:26

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stalker" <t...@i...pl>

> [...]
Dziecka."

> Stalker - Policjant. W mundurze. Brutalne pobicie. Przez 16-latka...

W najogólniejszym ujęciu i w największym skrócie - to o czym
piszesz jest efektem wynaradawiania, poprzez anagonizowanie
społeczeństw przeciwko sobie: tu "dobry" bandyta bije "złego"
stróża prawa i porządku. Ta pseudo kultura przychodzi wraz
z cywilizacją zachodu promowaną w produkcjach Hollywood.
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

5. Data: 2010-03-03 09:32:00

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Stalker <t...@i...pl> tak oto plecie:

> [...]
> Izby Dziecka."
>
> Stalker - Policjant. W mundurze. Brutalne pobicie. Przez 16-latka...

Pozytywne jest to, że inne durne bachory się dowiedzą, że policja nie nosi
broni w teczkach.

Qra, ochnaście minut dostałam to samo od TŻa; Stalkie, przyznaj się, jesteś
moim TŻem?

6. Data: 2010-03-03 09:38:48

Od: "czerwony" <c...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Qra, ochnaście minut dostałam to samo od TŻa; Stalkie, przyznaj się,
> jesteś moim TŻem?

No widzisz, Qra, a tak się bałaś wyłozyć TŻta na ławę ;)

7. Data: 2010-03-03 09:43:58

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie czerwony <c...@s...onet.pl> tak oto plecie:

> No widzisz, Qra, a tak się bałaś wyłozyć TŻta na ławę ;)

Sugerujesz, że sam się wyłożył?

Qra

8. Data: 2010-03-03 09:46:46

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> Qra, ochnaście minut dostałam to samo od TŻa; Stalkie, przyznaj się,
> jesteś moim TŻem?

Kurde, dla pewności do domu zadzwoniłem, bo rzeczywiście Sekretce linka
wysłalem i faktem jest, że jakies gdakanie słyszałem :-D

Stalker, siora, no co ty? :-)

9. Data: 2010-03-03 10:05:47

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Stalker <t...@i...pl> tak oto plecie:

> Kurde, dla pewności do domu zadzwoniłem, bo rzeczywiście Sekretce linka
> wysłalem i faktem jest, że jakies gdakanie słyszałem :-D
>
> Stalker, siora, no co ty? :-)

A tak se gdakałam...

Qra, i się pewnie dowiem zaraz, że to takie moje zboczone projekcje i że
pewnie dlatego źle sypiam

10. Data: 2010-03-03 10:12:34

Od: Iska <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Mar, 10:13, Stalker <t...@i...pl> wrote:
> [...]
> Izby Dziecka."
>
> Stalker - Policjant. W mundurze. Brutalne pobicie. Przez 16-latka...

Ja bym to złożyła na karb gier komputerowych i ogólnej degeneracji
populacji ludzkiej(tzwyrodzenie sie)
można to zaobserwowac nie tylko w swerze psychicznej ale tez fizycznej
- rozumiesz powolna samozagłada.
Generalnie objaw nadużywania internetu - stupor dysocjacyjny - jak
nic.

O żesz, jestem w szoku ...
Miłość i seks
Święta krowa