Spoleczenstwo obywatelskie

11. Data: 2010-03-03 10:42:55

Temat: Re: Spoleczenstwo obywatelskie
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> Stalker - Policjant. W mundurze. Brutalne pobicie. Przez 16-latka...

Naprawdę zostałeś brutalnie pobity, czy to żarty jakieś?

Ewa

12. Data: 2010-03-03 10:45:35

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> Naprawdę zostałeś brutalnie pobity, czy to żarty jakieś?

Stalker się zaraził od Qry zakańczaniem postów bez PSa.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

13. Data: 2010-03-03 10:46:26

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Naprawdę zostałeś brutalnie pobity, czy to żarty jakieś?

Raczej wypunktował słaboczytającym najważniejsze informacje.

Qra, dementując, jakoby brat w służbach mundurowych się udzielał

14. Data: 2010-03-03 10:47:55

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:

> Naprawdę zostałeś brutalnie pobity, czy to żarty jakieś?

Nieporozumienie :-)

Stalker

15. Data: 2010-03-03 10:48:45

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Raczej wypunktował słaboczytającym najważniejsze informacje.
>
> Qra, dementując, jakoby brat w służbach mundurowych się udzielał

Za mundurem Qry sznurem!

(zamruczała Vilar, żeby dać znać, że egzystuje gdzieś w tej przestrzeni
wirtualnej, tylko jest zbyt wykończona, żeby odezwać się w ludzkim języku -
więc.....sefleni pogryzając orzeszki pistacjowe, bo podobno zdrowe)

MK

16. Data: 2010-03-03 10:50:32

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> Nieporozumienie :-)
>
> Stalker

A rozumiem, że chodziło Ci a aktywne promowanie mody na "bić policjanta",
tak?

No fakt.

Ale wiesz, im płacą od wierszówki.
A też chcą sobie kupić płetwy i inne takie.....
I jakoś to się tak debilnie kręci.

MK

17. Data: 2010-03-03 10:55:39

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> Nieporozumienie :-)

Aha, czyli raczej korespondent wojenny. ;)

Ewa

18. Data: 2010-03-03 10:58:56

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> Stalker się zaraził od Qry zakańczaniem postów bez PSa.

A bo to taka nowa odmiana grypy ptasiej... się nazywa qrza.

Qra, od urodzenia jestem dla niego wzorem niedościgłym

19. Data: 2010-03-03 12:39:23

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-marzec-10, Stalker wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Po ostatnich rozmowach na temat reagowania ludzi w różnych sytuacjach
> "społecznych" (od psiej kupy poczynając, na reakcji w przypadku
> maltretowania rodziny kończąc) znowu mi się mnóstwo przemysleń
> nawarstwiło...
>
> Powiedzcie mi co sądzicie o wpływie rozpowszechniania takich informacji
> na ludzkie postawy:
>
> http://tinyurl.com/yjwyrhs

hmm... raczej przypuszczam, że może ciut bardziej popularyzować zjawisko.
wzmagać strach w społeczeństwie i zobojętniać na tego typu wydarzenia.
tak ogólnie patrząc.

--

Towarzysz generał. Członek Informacji Wojskowej.
Organizacji "o klasę przewyższającej Gestapo".

http://www.youtube.com/watch?v=aCR_H9Bl2Cc

20. Data: 2010-03-03 16:31:41

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik medea napisał:

> Naprawdę zostałeś brutalnie pobity, czy to żarty jakieś?

he he, ja kiedys zostalem pobity przez milicje, i nie jestem pewien czy
az tyle sie zmienilo przez te iles lat poza tym, ze teraz bywa, ze bija
i ich, z tym, ze teraz to sie naglasnia

--
bla

O żesz, jestem w szoku ...