O żesz, jestem w szoku ...

1. Data: 2010-03-02 23:46:15

Temat: O żesz, jestem w szoku ...
Od: "Redart" <R...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pozwól mi wejść", Szwecja 2008

http://www.filmweb.pl/f464544/Pozw%C3%B3l+mi+wej%C5%
9B%C4%87,2008

Leciał na "Ale Kino!".

Dla perwersyjnych miłośników czarnych zakamarków ludzkiej duszy.
Krwisty full-wypas.

2. Data: 2010-03-03 07:32:21

Temat: Re: O żesz, jestem w szoku ...
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Mar, 00:46, "Redart" <R...@o...pl> wrote:
> [...]
9B%C4%87,2008

> Leciał na "Ale Kino!".
>
> Dla perwersyjnych miłośników czarnych zakamarków ludzkiej duszy.

Z zycia rzeznika, to nie dla mnie.
Wczoraj ogladalem film jacka Blawuta "Jeszcze nie wieczor".
Z przebojowa rola J.Nowickiego, plus plejada aktorow z minionych lat.
Dla mnie PYCHA.
emisja na Canal+, g.21:00

J-23 itede...

3. Data: 2010-03-03 09:34:57

Od: "czerwony" <c...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
d.googlegroups.com...

> Z zycia rzeznika, to nie dla mnie.
O, byś się zdziwił może ...
Prędzej bym mówił o duszy zalęknionego pedofila, nie fachu rzeźnika - jeśli
już.
Jak już wspomniałem - dla miłośników badania zakamarków ludzkich dusz.
Krew jest dodatkiem.

Hollywood nie jest w stanie wyprodukować takiego filmu o wampirze.
I choćby dlatego warto - zajrzeć co tam mrożą pod śniegiem nasi północni
sąsiedzi.

4. Data: 2010-03-03 09:57:21

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie czerwony <c...@s...onet.pl> tak oto plecie:

> [...]
> Krew jest dodatkiem.
>
> Hollywood nie jest w stanie wyprodukować takiego filmu o wampirze.

Poczekaj bratku roczek, dwa... Popularność filmu przyciągnie zainteresowanie
Hollywoodu. Co się stało z niektórymi naprawdę dobrymi filmami.

> I choćby dlatego warto - zajrzeć co tam mrożą pod śniegiem nasi północni
> sąsiedzi.

Czasami lubię kino skandynawskie. Lubię w momentach takich jak "Talvisota",
pojechany "Naboer", rewelacyjne "Buddy" i "Elling".
Pod śniegiem, lodem, choć to też woda, mają dużo ciekawych rzeczy ci nasi
sąsiedzi zza morza...

Qra

5. Data: 2010-03-03 10:17:41

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> [...]
> "Talvisota", pojechany "Naboer", rewelacyjne "Buddy" i "Elling".
> Pod śniegiem, lodem, choć to też woda, mają dużo ciekawych rzeczy ci

A jak można te filmy zdobyć? "Ale kino!" nie mam.

Ewa

6. Data: 2010-03-03 10:35:59

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> A jak można te filmy zdobyć? "Ale kino!" nie mam.

Ja też nie.
Można poszukać na torrentach czy stronach warezowych.

Qra

7. Data: 2010-03-03 10:56:38

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Ja też nie.
> Można poszukać na torrentach czy stronach warezowych.

OK, spróbuję się zorientować w tych ustrojstwach, bo jak dotąd nie
korzystałam, a czasami mam ochotę na dobry film.

Ewa

8. Data: 2010-03-03 11:19:49

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Najlepiej chyba wpisać w google tytuł filmu i 'rapid'.

Dzięki. Mam wprawdzie opory przed nielegalnym ściąganiem, ale jak nie da
się inaczej, to cóż...

Ewa

9. Data: 2010-03-03 11:29:39

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> OK, spróbuję się zorientować w tych ustrojstwach, bo jak dotąd nie
> korzystałam, a czasami mam ochotę na dobry film.
>
> Ewa

A oglądałaś może "Juno" z Elen Page?
Bardzo sympatyczny, a przy tym niegłupi.

MK

10. Data: 2010-03-03 11:31:00

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> OK, spróbuję się zorientować w tych ustrojstwach, bo jak dotąd nie
> korzystałam, a czasami mam ochotę na dobry film.
>
> Ewa

Albo "Jeszcze dalej niz północ" - bardzo godna i ciepła komedia.
I genialne, po prostu genialne tłumaczenie.

MK

Miłość i seks
Święta krowa
SLABICIE MNIE...