O żesz, jestem w szoku ...

71. Data: 2010-03-04 22:54:21

Temat: Re: O żesz, jestem w szoku ...
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Ten?
> http://peb.pl/dvdrip-hq-1/243404-rapidshare-wielki-b
lekit-big-blue-1988-a.html

Ten. Dzięki :)

--

Paulinka

72. Data: 2010-03-05 08:19:05

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <hmpdmt$jh4$12@atlantis.news.neostrada.pl>, s...@o...pl
says...

> [...]
> >
> Coz... Generalnie, na tle badziewia, ktorym
> zalewa nas kino, film jest calkiem ok.
> Choc spodziewalam sie filmu glebszego,
> mniej doslownego.
> Mozna obejrzec, by miec wlasne zdanie :)

> Niestety nie kojarze.

> Ogladalam :)

> I Keitela chyba lubisz ;) A obsada, wiadomo,
> ma kolosalne znaczenie. Choc z pustego
> i Salomon nie naleje... [nie mam na mysli tych
> filmów oczywiscie :)]
> Ja rowniez lubie tego typu filmy, aleee... chyba bardziej
> cenie nieco inne ;) Kieslowski, Almodovar, Fellini,

na iplex.pl jestlekki film "Rusałka" - ma swój urok.
http://www.iplex.pl/vod/p1203-rusalka.html

Pozdrawiam
Flyer

73. Data: 2010-03-05 11:51:34

Od: "Fragile" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> In article <hmpdmt$jh4$12@atlantis.news.neostrada.pl>, s...@o...pl
> says...

> na iplex.pl jestlekki film "Rusałka" - ma swój urok.
> http://www.iplex.pl/vod/p1203-rusalka.html

Dzieki. Jesli jest lekki, to to jest to, czego _teraz_ potrzebuje
najbardziej :)

xoxo :)
F.

74. Data: 2010-03-05 14:51:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 04 Mar 2010 12:33:54 +0100, Ender napisał(a):

> U mnie w firmie tak się zachwycali tym filmem, a ja nie dałem rady nawet
> więcej niż z 15 minut obejrzeć.
> Wesele na dobra sprawę to też było kompletne dno, zarówno pod względem
> wątków jak i obyczajowości.
> Ciekawe co ludzie widzą w takich filmach?
> Czy zaliczenie takich filmów jest potem pewną oznaka zblazowania w
> towarzystwie?
> Albo może ktoś oglądał poprzednio takie dna, że tego typu repertuar to
> dla niego górna półka?
> ENder

Nie oglądałam, to nie wiem.
--