Re: Spoleczenstwo obywatelskie

From: gazebo <g...@c...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Spoleczenstwo obywatelskie
Date: Wed, 03 Mar 2010 17:52:11 +0100

Użytkownik Qrczak napisał:
> W Usenecie Stalker <t...@i...pl> tak oto plecie:

> Pozytywne jest to, że inne durne bachory się dowiedzą, że policja nie
> nosi broni w teczkach.

to mi przypomnialo jak za starych czasow kartkowych/kolejkowych po
benzyne wepchnalem sie bez kolejki i wyszedl facet mnie opierdolic,
tylko zobaczyl ze mi kabura wyskoczyla spod pachy i rozmylsil sie
szybciej niz wytsiadal ze swojego samochodu, suma sumarum mial racje ale
co sie przestraszyl to jego, jezdzilem wtedy jako kierowca na inkasie

--
bla