Sponsoring dziewczyny - czy to normalne?

11. Data: 2007-05-08 12:12:18

Temat: Re: Sponsoring dziewczyny - czy to normalne?
Od: jaroslaw <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Strasznie się spieszyłem. A tu panna grzebie za drobniakami.
> Sorry, nie wiedziałem, że Cię to tak oburzy.
> Nawet nie pamiętam, jak wyglądała.
>
> ett
> Byłem zajęty sobą, więc Ciebie tymbardziej nie pamiętam.
> Teraz, mi się kojarzy.
> Ok. 175. Korpulentny, ok 20tki. E może 18tki. Postawa zduszona.
> Rozbiegane pod przyłbicą oczka. Trzymający się z tyłu za dziewczyną.
> To te nerwowe ruchy zwróciły moją uwagę. Niestety dziewczęcia nie pamiętam.
> Chyba obła (tak z siedem nadwagi) ciemna blondyna. Ale głowy nie dam.

Obserwuje Cie odkad pojawiles sie na grupie.
To chyba najnormalniejszy i przeczytliwy post, ktory napisales.

12. Data: 2007-05-08 12:24:27

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaroslaw" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> Obserwuje Cie odkad pojawiles sie na grupie.
> To chyba najnormalniejszy i przeczytliwy post, ktory napisales.

W końcu "pracuje się nad nim" nie od dziś... ;)

13. Data: 2007-05-08 12:29:52

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaroslaw" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> Obserwuje Cie odkad pojawiles sie na grupie.
> To chyba najnormalniejszy i przeczytliwy post, ktory napisales.

Bardzo śmieszne :-)))

Grupa M, jak się nie mylę?

A w czym problem, by zadzwonić i mieć dowolną ilość tekstu,
na zadany temat?

Swędzenie portfela?
:-))

ett

14. Data: 2007-05-08 16:55:16

Od: "Himera" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

jaroslaw <j...@g...pl> napisał(a):

> dziewczyna placi za jakies produkty spozywcze, szuka grosikow bo chce
> sie ich pozbyc z portfela. Ma kase ale troche trwa znalezienie
> odpowiedniej sumy. Gosciu za nia, co rowniez stoi do kasy proponuje, ze
> on zaplaci zaplaci za nia i to nie problem. Dziewczyna sie zgadza.

dziewczyna robi niewlasciwie.

> Dziewczyna wyraza tez opinie, ze facet musi zarobic na wszystko..
> ogolnie wiadomo - jej pracowac sie nie chce.

to wszystko przez zgubny wplyw mediow:)

> Pomijajac moja zazdrosc chcialbym abyscie wypowiedzieli sie czy sie
> czepiam? czy to jest normalne? czy ja jestem jakis oderwany od
> rzeczywistosci? i co sie dzieje w jej glowie czego ja nie potrafie
> zrozumiec.

no coz, twoje oburzenie jest zrozumiale bos zazdrosny, a dziewczyny nie znam
wiec nie wiem czy ona jest taka ze sie jej wszystko nalezy i kazdy powinien
nad nia skakac i za nia placic, czy tez jest ona wlasnie z takich
zastraszonych myszek co nikomu nie odmowi. tak czy inaczej gorzej trafic nie
mogles:) znaczy mogles, moglaby cie bic i wyzywac przy ludziach.

15. Data: 2007-05-08 16:56:58

Od: "Himera" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch <n...@n...com> napisał(a):

> "jaroslaw" <j...@g...pl> wrote in message
>
> Chyba sie nie czepiasz,
> ta panna lubi byc adorowana na prawo i lewo, mimo ze jest z Tobą (jak sie
> domyślam).
> Moze to typ blondynki ktorej sie oczy ciagle swieca (jesli ladna jest -
tym
> bardziej).
> Duch

a ty co sie czepiasz ladnych blondynek?:)

ja na takie tanie chwyty nie lecem:))

> P.S.
> Z niektorymi kobietami nie jest latwo, niektore potrafie niezle wymeczyc
> grono facetow
> zanim zdecyduja sie na tego jedynego (taka jakby biologia).
> Pytanie tylko czy wchodzisz w ta za bawe czy nie.

z mezczyznami podobnie.

16. Data: 2007-05-08 17:01:45

Od: "PN" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Himera<h...@N...gazeta.pl>

[...]
> [...]
> to wszystko przez zgubny wplyw mediow:)
[...]
> gorzej trafic nie mogles:) znaczy mogles, moglaby cie bic i

:)

pn

17. Data: 2007-05-08 19:16:18

Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch w news:f1pb6d$o4g$1@nemesis.news.tpi.pl napisał(a):

> Chyba sie nie czepiasz,

Czepia się. Nie róbcie z drobiazgów afery. Z takim podejściem to ześwirować
można. Poza tym mnie się zdarza komuś pomóc w ten sposób i jakoś nie
traktuję tego jako podrywu. Mnie również czasem ktoś tak poratuje.

> ta panna lubi byc adorowana na prawo i lewo,

Raczej jemu brakuje pewności siebie i to bardzo, skoro coś takiego traktuje
jako zagrożenie.

pozdrawiam
Greg

18. Data: 2007-05-08 19:28:33

Od: MU <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Maj, 22:37, jaroslaw <j...@g...pl> wrote:

> No i teraz niech mi ktos wytlumaczy, bo dla dziewczyny to fajny gest w
> spolecznosci ludzi. Dla mnie natomiast jest to zwykly podryw, na ktory
> dziewczyna sie lapie.

Nie bardzo rozumiem... umówiła się? Dała mu numer telefonu? Masz
jakieś dowody na to, że "dała się poderwać"?

Większość zazdrosnych facetów chciałaby, aby w takiej sytuacji
dziewczyna odwróciła się ze złością w oczach i wycedziła przez
zaciśnięte zęby "dzięki, obejdzie się frajerze z bombką w nosie". Ale,
ale...
Większość kobiet, w związkach, poważnych czy otwartych, czy samotnych
dziewczyn... lubi gdy faceci je adorują, podrywają, służą pomocą, gdy
całują po rączkach, pomagają nieść walizkę, zapakować zakupy, ustąpią
miejsca w kolejce itd... Po prostu lubią to i są miłe dla "miłych"
mężczyzn. Nie widzą w tym niczego złego. Bo i nie ma w tym niczego
złego. Zauważ, że sam czasami jesteś miły dla atrakcyjnej dziewczyny w
sklepie czy w pociągu. I co? Ma się taka odwrócić i Cię zignorować?
Wolisz gdy jest też miła. Niezależnie czy chcesz ją poderwać, czy
zyskać tylko jej uśmiech na moment.
Problem zaczyna się, gdy faktycznie dziewczyna, jak pisze Duch, nie
traktuje związku poważnie i szuka podświadomie okazji do poznawania
kolejnych facetów. I jak to rozpoznać? Nie da się. To wyjdzie samo w
praniu. Nie chcesz czekać? Odkochaj się. Odejdź. Poszukaj takiej z
jajami, która jest niemiła, opryskliwa i nieufna. A jeśli zostajesz,
zacznij flirtować z pannami, miej kilka innych "na wszelki wypadek".

Pozdr.
MU

19. Data: 2007-05-19 23:11:24

Od: J...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

http://s6.metaldamage.pl/c.php?uid=133295

20. Data: 2007-06-05 08:33:55

Od: puchat3k <j...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

On 08.05.2007, Duch <n...@n...com> wrote:
> [...]
> grono facetow
> zanim zdecyduja sie na tego jedynego (taka jakby biologia).
> Pytanie tylko czy wchodzisz w ta za bawe czy nie.

a moze rozsadniej byloby zalatwic to tak, ze to mezczyzna wybiera?

_/

Jaka wedlug Marsjan ,,,
;-)
Najlepsze studia: Psychologia + informatyka + sztuka = SPIK
Psycholog on line?! Tanio! ;)
Wraca temat legalizacji narkotykow