Re: Sposób na doskonałe zdrowie

From: "J.M." <j...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Sposób na doskonałe zdrowie
Date: Tue, 2 Nov 2004 10:12:20 +0100

Użytkownik "Jezabel" <j...@v...pl> napisał w wiadomości
news:42c6.00000324.4186882c@newsgate.onet.pl...
>W sumie źle wyraziłam to, co chciałam przekazać, bo ja tego jeszcze nie
> sprawdziłam, a chciałabym, ale żeby dostać te pierścienie, muszę sprawić,
> żeby
> 80 osób kliknęło w ten link i oglądało stronę co najmniej 3 minuty. Nie
> wiem,
> na jakiej zasadzie to działa, ale ja uważam, że warto spróbowac, nawet
> jeśli
> chodzi tu o efekt placebo. Nie jestem osobą szczególnie naiwną, ale mam
> jeszcze w sobie resztę wiary w ludzi. I nie mam żadnego związku z tym
> [...]
Izabelo!
Własnie w Twoim pytaniu jak to działa sama sobie odpowiadasz: 80 osób musi
kliknąć w link i oglądać ją 3 minuty. Jeżeli nie jesteś naprawdę naiwna jak
piszesz, to pomyśl...
A jeżeli chodz i sprawę pól elektromagnetycznych, to wiele książek na ten
temat napisał i wiele odkrył ks. prof. Włodzimierz Sedlak, ale to nikogo nie
interesuje, bo tam jest zawarta prawdziwa wiedza.
Pozdrawiam Jurek