Sposób na doskonałe zdrowie

1. Data: 2004-11-01 08:53:11

Temat: Sposób na doskonałe zdrowie
Od: "Jezabel" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Klikając w ten link:

http://www.alexchiu.com/affiliates/clickthru.cgi?id=
Jezabel

wejdziesz na stronę Alexa Chiu, który wynalazł sposób na poprawę zdrowia,
przez zastosowanie magnetycznych pierścieni. Pierścienie te można otrzymać za
darmo, w zamian za reklamowanie jego strony. Polecam!!

2. Data: 2004-11-01 15:21:41

Temat: Re: Sposób na doskonałe zdrowie
Od: "J.M." <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jezabel" <j...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> za
> darmo, w zamian za reklamowanie jego strony. Polecam!
Już zdybyłas zdrowie dzięki temu, czy też ten czarownik jest Twoim szwagrem?
Pozdrawiam Jurek

3. Data: 2004-11-01 19:02:06

Od: "Jezabel" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W sumie źle wyraziłam to, co chciałam przekazać, bo ja tego jeszcze nie
sprawdziłam, a chciałabym, ale żeby dostać te pierścienie, muszę sprawić, żeby
80 osób kliknęło w ten link i oglądało stronę co najmniej 3 minuty. Nie wiem,
na jakiej zasadzie to działa, ale ja uważam, że warto spróbowac, nawet jeśli
chodzi tu o efekt placebo. Nie jestem osobą szczególnie naiwną, ale mam
jeszcze w sobie resztę wiary w ludzi. I nie mam żadnego związku z tym
czarownikiem, zresztą uważam, że teoria magnesów jest naukowo udowodniona i
nie ma nic wspólnego z czarami. Pozdrawiam.

4. Data: 2004-11-02 09:12:20

Od: "J.M." <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czarownikiem, zresztą uważam, że teoria magnesów jest naukowo udowodniona
> nie ma nic wspólnego z czarami. Pozdrawiam.

Izabelo!
Własnie w Twoim pytaniu jak to działa sama sobie odpowiadasz: 80 osób musi
kliknąć w link i oglądać ją 3 minuty. Jeżeli nie jesteś naprawdę naiwna jak
piszesz, to pomyśl...
A jeżeli chodz i sprawę pól elektromagnetycznych, to wiele książek na ten
temat napisał i wiele odkrył ks. prof. Włodzimierz Sedlak, ale to nikogo nie
interesuje, bo tam jest zawarta prawdziwa wiedza.
Pozdrawiam Jurek

5. Data: 2004-11-02 18:31:12

Od: "Jezabel" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałam zaznaczyć, że nie zastanawiam sie, na jakiej zasadzie działa ta
reklama, tylko te pierścienie, dlatego też napisałam o efekcie placebo.
Wszystko to traktuję jako mały eksperyment, zabawę. Wszystko na ten temat. Ale
nie przeszkadza mi, że uważasz mnie za osobe naiwną, czy wręcz głupią,
wystarczy mi moje-odmienne-zdanie:)
Pozdrawiam, Monika
P.S. Jezabel to mój nick.

6. Data: 2004-11-02 19:07:10

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam, Monika
> P.S. Jezabel to mój nick.

naprawdę????

7. Data: 2004-11-02 19:41:08

Od: "Jezabel" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak, naprawdę i zrozumiałbyś o co chodzi, gdybyś przeczytał poprzednią
wypowiedź.

8. Data: 2004-11-04 10:16:58

Od: "nowac" <gnowaczyk@NO_SPAMeuropol-meble.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kliknąć w link i oglądać ją 3 minuty. Jeżeli nie jesteś naprawdę naiwna

No wlasnie mysle i nie wiem o co Ci chodzi - konkretniej prosze!!

Cwiczenia
Good life 2000
jak w miare efekktywnie zejsc z wagi?
koniec zabawy