Re: Sposób na zaparcia

Data: 2004-08-24 20:34:54
Temat: Re: Sposób na zaparcia
Od: Kimy <k...@w...op.pl>

nurich napisał:

> zielona herbata bez cukru
> (z liśni nie ekspresowa) wypita przed snem, nie można po niej już nic
> jeść. zazwyczaj działa już rano. pita codziennie zapobiega dolegliwościom

Witam,
chyba każdemu pomaga coś innego, ale trudno do tego dojść. Problem jest
przewlekły, a leczenie długie :(
Dietetycy zalecają otręby pszenne, suszone śliwki i wodę mineralną (aby nie
wypłukać potasu z organizmu), oraz lekką dietę białkową.
Ja próbowałam prawie wszystkiego,(bez skutku) na herbatę zieloną uodporniłam
się po trzech dniach :( Ale wciąż ją piję... a nóż... i tak już od 2 lat.

Ostatnio znalazłam takie nasionka w aptece "Agiolax" (ok 23 zł za 250 g),
narazie mi pomagają, ale trzeba robić 10 dniowe przerwy w przyjmowaniu. Są
to nasiona i łuski Plantago ovata, przechodzą przez żołądek i zaczynają
działać w jelicie co normalizuje czynność mięśni jelit i reguluje
wypróżnianie (przeczytane z ulotki). Może warto spróbować.

Powodzenia.
--
pozdrawiam,
Kasia