Sposob nakladania cieni odkrylam...

1. Data: 2003-07-04 09:13:48

Temat: Sposob nakladania cieni odkrylam...
Od: Kruszynka \(Wrocław\) <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

... a wlasciwie zmalpowalam. Gdzies uslyszalam, ze cienie w kamieniu warto
nakladac pedzelkiem. No i mam pedzelek , taki dosyc cienki i go dzisiaj
wyprobowalam. Efekt rzeczywiscie lepszy niz przy nakladaniu pacynka, bo tego
cienia nabiera sie mniej, lepiej sie go rozprowadza, a poza tym latwiej
zrobic plynne przejscie z jednej barwy do drugiej i 'zlac' granice. Przydaje
sie to zwlaszcza przy bazie (bo ja bez bazy to jak bez reki), gdy cienie
zyskuja na wyrazistosci, ale tez ciezej jest cos poprawic. Ciekawe, jak sie
beda trzymac. Dzisiaj pierwszy raz to wyprobowalam :)

Kruszyna

--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-07-04 11:32:33

Temat: Odp: Sposob nakladania cieni odkrylam...
Od: "Dasida" <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <Kruszynka \ (Wrocław) <l...@w...pl>)> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:be3gh1$mfj$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
sie
> beda trzymac. Dzisiaj pierwszy raz to wyprobowalam :)

Od wiekow wiadomo ze najlepiej pedzelkiem albo palcem :)
Dobrze jest zaopatrzyc sie w profesjonalne pedzle z wlosia naturalnego
Rozne firmy maja rozne zestwy i rozne ceny
Na allegro czasem mozna dorwac cos ekstra

Disada vel PuszystaZuzia

1. Data: 2003-07-04 11:45:41

Temat: Re: Sposob nakladania cieni odkrylam...
Od: Kruszynka \(Wrocław\) <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dasida" <z...@n...pl> napisał w wiadomości
> Od wiekow wiadomo ze najlepiej pedzelkiem albo palcem :)

No to ja Ameryke po raz drugi odkrylam, na to wyglada ;) Uff, 500 lat wstecz
jestem :)
Mimo wszystko chcialam sie podzielic ;)
A po czym poznac, ze pedzelek jest z naturalnego wlosia, jesli to nei jest
napisane gdzies czy cos? Bardziej miekki jest?

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-07-04 11:56:05

Od: "Dasida" <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A po czym poznac, ze pedzelek jest z naturalnego wlosia, jesli to nei jest
> napisane gdzies czy cos? Bardziej miekki jest?

Popatrz na swoj pedzelek a ja na swoj :))
Z tego co ja wiem to pedzelki z wlosem o jednolitej barwie to na ogol
pedzelki sztuczne z jednym wyjatkiem
Pedzle do pudru i miotelki robi sie np. z wlosia z czarnej kozy ale one
jesli sa nowe maja charakterystyczny kozi zapach
Pedzelki do powiek, ust, korektora itd robione sa najczesciej z wlosia pony
i sa taj jakby "cieniowane" (kolor)
Oczywiscie sa bardziej miekkie
Pedzelki do brwi robi sie ze sztucznego dosyc twardego wlosia
Pozatym profesjonalne pedzle sa dobrze przyciete wyprofilowane wlos nie
wylazi i nie "rozcapirzaja" sie

1. Data: 2003-07-04 12:22:38

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pedzelki do brwi robi sie ze sztucznego dosyc twardego wlosia
> Pozatym profesjonalne pedzle sa dobrze przyciete wyprofilowane wlos nie

Wow!! Jestem pod wrazeniem! Dzieki za wyjasnienie :)
Nie mam przy sobie moich dwoch pedzelkow (jednego do cieni, jednego do
rozu), ale ten do cieni ma wloski brazowe z przewijajacymi sie czarnymi i
jest mieciutki (czyli chyba hip hip hurra, prawdziwy! to znaczy naturalny
chcialam powiedziec). Ten do rozu (jeszcze ani razu nie uzywany) jest caly
czarny. Nie wiem, jak w dotyku, bo go nawet z oslonki jeszcze nie wyjelam.
Ale jutro bedzie okazja, zeby sie z nim zapoznac.
Acha, no i podstawowa sprawa. Mowie 'do rozu, do rozu' a ja wcale nie wiem,
czy on rzeczywiscie do rozu. To ja mozze opisze: jest szeroki na
jakies...poltora centymetra, plaski, znaczy sie taki splaszczony, a nie taka
kulka, no i czarny. To jest do rozu, czy do czegos innego?

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-07-04 12:27:27

Od: "Sekret" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozatym profesjonalne pedzle sa dobrze przyciete wyprofilowane wlos nie
> wylazi i nie "rozcapirzaja" sie

hmm... jesli są z prawdziwego włosia to chyba to wlosie ma prawo po jakimś
czasie mieć rozdwojone końcówki. Czy nie?
:o)

1. Data: 2003-07-04 12:28:38

Od: "Dasida" <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
taka
> kulka, no i czarny. To jest do rozu, czy do czegos innego?

Raczej do rozu
Wiesz uzywanie pedzli to tez kwestia przyzwyczajenia
Ja czesto do rozu uzywam pedzla zwykle uzywanego do pudru
Ale mam tez taki do rozu sciety
Czesto roz nakladam np. gabka leteksowa
A do cieni moim faworytem jest pedzelek tzw. kropka

1. Data: 2003-07-04 12:40:27

Od: "Dasida" <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sekret <s...@b...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:be3rtm$kj5$...@n...news.tpi.pl...

> hmm... jesli są z prawdziwego włosia to chyba to wlosie ma prawo po jakimś
> czasie mieć rozdwojone końcówki. Czy nie?
> :o)

Oczywiscie niszcza sie
No i trzeba o nie dbac ja je czyszcze takim srodkiem do dezynfekcji Petrol
I po jakims czasie wymiana

1. Data: 2003-07-04 13:22:17

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka (Wrocław)" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
taka
> kulka, no i czarny. To jest do rozu, czy do czegos innego?

Zobacz na wizazu, tam sa pokazane pędzle który do czego służy.
Można dostać tez pędzle ręcznie robione z włoskami nie przycinanymi tyle że
są dość drogie...
DominikaNM

[KRAK] dobre solarium kolo ul. Krolewskiej?
Czy ktos zna kosm. formy ACO?
chwalę tusz?
krem tonujący Bioderma Max SPF 100
balsam firmowy - Drogeria Natura