Sposoby na siwe wlosy

1. Data: 2005-09-01 10:11:51

Temat: Sposoby na siwe wlosy
Od: logic7 <l...@R...MOonet.VEpl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Jestem jeszcze przed 30 a juz pojawily mi sie pierwsze siwe wlosy na ktore
wcale nie czekalem. Zupelnie ich nie akceptuje, sa koloru bialego (nie
srebrnego) i sa bardzo widoczne, gdyz naturalny kolor moich wlosow, to
czern. Jakiego srodka do farbowania uzyc (tylko farba?) i jak czesto aby
zamaskowac moja siwizne? Wlosy mam cienkie i delikatne. Czy farbowac cale
czy tylko pasemka siwych wlosow? Na razie jest ich nie wiele, ale sa
widoczne. Chcialbym aby wlosy po farbowaniu wygladaly w miare naturalnie.
Za wszelkie odpowiedzi z gory dziekuje.

Pozdrawiam, logic

1. Data: 2005-09-01 11:43:47

Temat: Re: Sposoby na siwe wlosy
Od: o...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

witam,

> Jestem jeszcze przed 30 a juz pojawily mi sie pierwsze siwe wlosy na ktore
> wcale nie czekalem.

szczęściaro! :)
ja mam 27 lat i średnio co trzeci włos biały. naturalne również mam czarne.
również na nie nie czekałam, a pojawiac się zaczęły jeszcze jak byłam w
podstawówce. no cóż... takie geny ;)

ja sama zaczęłam farbować. już w liceum.
teraz wiem, że dostępne są preparaty "odsiwiające". jeśli nie farbowałaś
wcześniej, to może coś takiego?
a jak nie... to dołączysz do grona brunetek farbujących sie na ciemny
brąz/czarny (zobacz, jak wielkie mozliwości przed Tobą! aż dwa kolory do wyboru! ;D)
farbowanie pojedynczych pasemek może byc trudne ze względu na różnice - możesz
nie dobrac idealnie koloru farby.

a ja własnie zastanawiam się nad zmianą koloru. tylko.. no własnie: czy ktos wie
jak wyjdzie (i czy w ogóle) dekoloryzacja na włosach co 3 - 4 tyg. traktowanych
taka ciemną farbą?
liczę się z tym, że włosy zniszczę - najwyżej zetnę je później na jakies 3 - 4
cm, nie ma sprawy. ale wolałabym wczesniej wiedzieć, czy jest w ogóle sens
próbować?

1. Data: 2005-09-01 12:42:07

Od: Pollie <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

upsss, ale czy nie zauwazylas ze autorem posta byl facet ?? :>
pozdrawiam,
polka

1. Data: 2005-09-01 13:24:50

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

logic7 <l...@R...MOonet.VEpl> napisał(a):

> Jestem jeszcze przed 30 a juz pojawily mi sie pierwsze siwe wlosy na ktore
> wcale nie czekalem.

A może pokochać?
Dzisiaj widzialam babeczkę z tak _fantastycznie_ szpakowatymi włosami,
że najlepszy balejaż się chowa. Ja niestety w genach mam późne
siwienie, a czekam na taki efekt u siebie.
A IMO u facetów szpakowate włosy wyglądają jeszcze ciekawiej, a na
pewno lepiej niż farba. Ale ja trochę dziwna jestem.

--
s i w a
z doskoku

1. Data: 2005-09-01 14:12:02

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 9/1/2005 3:24 PM,Użytkownik siwa usiadł wygodnie i napisał:

> A IMO u facetów szpakowate włosy wyglądają jeszcze ciekawiej, a na
> pewno lepiej niż farba. Ale ja trochę dziwna jestem.

No to jest nas dwie. Co innego 16-letni młodzian z fantazyjną wścieklą
czerwienią na głowie, a co innego facet, który chce ukryć siwe włosy. Ja
uważam, że takie siwe włoski w czarnej czuprynie dodają mężczyźnie
uroku. Ale ja trochę dziwna jestem :)

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-09-01 15:10:46

Od: "Ania Górecka" <a...@c...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Było smaszno, a jaszmije smukwijne świdrokrętnie na zegwniku wężały,
kiedy Kruszyzna napisał(a):

> [...]
| czerwienią na głowie, a co innego facet, który chce ukryć siwe włosy.
| Ja uważam, że takie siwe włoski w czarnej czuprynie dodają mężczyźnie

Trzy :) Ale mi się nawet zakola (lekkie) podobają, więc...

--
Pozdrawiam, _
Ania |\'/-..--.

1. Data: 2005-09-01 15:21:49

Od: "Sylwia" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czerwienią na głowie, a co innego facet, który chce ukryć siwe włosy. Ja
> uważam, że takie siwe włoski w czarnej czuprynie dodają mężczyźnie

Zgadzam się oczywiście! Siwe włosy dodają po trochu męskości, powagi,
dojrzałości...;)
Na wakacjach poznałam kiedyś kolesia, lat 24, niewiarygodnie przystojny
(Apollo wręcz) i też opruszony taką siwizną, i muszę przyznać, że
rzeczywiście uroku mu to dodawało wiele...;)

pozdrawiam
Sylwia

1. Data: 2005-09-01 15:58:53

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 9/1/2005 5:21 PM,Użytkownik Sylwia usiadł wygodnie i napisał:

> [...]
> (Apollo wręcz) i też opruszony taką siwizną, i muszę przyznać, że
> rzeczywiście uroku mu to dodawało wiele...;)

A George Clooney? Starszy nieco, owszem, ale palce lizać :))

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-09-01 16:01:08

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 9/1/2005 5:10 PM,Użytkownik Ania Górecka usiadł wygodnie i napisał:

> Trzy :) Ale mi się nawet zakola (lekkie) podobają, więc...

No to możemy klub założyć. Nie mam nic przeciwko zakolom, ba, nie mam
nic przeciwko łysinie :)) Nie rozumiem, dlaczego mężczyźni tak się
stresują łysinką. Pewnie z tego samego powodu co kobiety małym biustem.
Powiedziała Kruszyna, co wiedziała. Chyba sobie na koszulce wypiszę
"jestem dziwna" :)

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-09-01 17:53:32

Od: "Sylwia" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A George Clooney? Starszy nieco, owszem, ale palce lizać :))
>
> Krusz.

mmm....no Ba! Apetyczny rzeczywiście ;))
Gdyby zafarbował tą swoją czuprynkę, to by stracił większość wielbicielek
(jesli nie wszystkie)

Sylwia

[OT] Gdzie kupić dżinsy firmy Gin Tonic?
[SPRZEDAM] Suknię ślubną
Gdzie makijaż we Wrocławiu
Opadające powieki...
gdyby ktoś był zainteresowany