Re: Spotkalem "kobiete modliszke"! CZY TO OPETANIE?

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Spotkalem "kobiete modliszke"! CZY TO OPETANIE?
Date: Fri, 20 Dec 2002 11:14:20 +0100
From: Adam Wysocki <a...@w...lodz.pdi.net>

20.12.02 Neko wrote in <atu04j$kea$1@news.tpi.pl>:

> Spotkaliscie sie z czyms takim?

Tak. Dziewczyna czternaście lat, bardzo ładna i śmiała, miała już kilkaset
chłopaków. Ja jestem dla niej kimś więcej (przyjacielem), i dlatego wiem,
że ona na nich eksperymentuje. I powiem Ci że to nie jest płaska dziewczyna
bez problemów, bo ma je jak każdy, a podrywanie chłopaków uskutecznia tylko
dla sportu. Powiedziałem jej co o tym myślę (najczęściej mnie słucha jako
kogoś starszego, bardziej doświadczonego, ale nie `spierniczałego', bo
najczęściej wychodzi na moje), ale to jej decyzja...

--
Pozdrowienia z Warszawy * Adam `gophi' Wysocki * g...@s...tpi.pl
GG# 1234 * RLU# 265791 * ICQ# 173653642 * GSM# +48505439030 * CB# 33