Spotkanie PSP - odsłona druga

11. Data: 2005-12-03 11:08:58

Temat: Re: Spotkanie PSP - odsłona druga
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta Arnicka; <dmrqme$hsj$1@inews.gazeta.pl> :

> Na Ciebie same wlezą, szczególnie po jednym kuflowym.

Jakoś nie zauważyłem, żeby ostatnio coś po mnie chodziło, a od piwa nie
stronię, choć nie nadużywam. ;)

Flyer

12. Data: 2005-12-03 16:57:11

Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta Arnicka w news:dmrqke$hlk$1@inews.gazeta.pl napisał(a):

> Co się z Tobą działo???

Dużo by opowiadać. Życie ;-)

pozdrawiam
Greg

13. Data: 2005-12-03 19:18:24

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer; <dmq7sj$lir$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> Spotkanie PSP odbędzie się w sobotę 10 grudnia w Warszawie. Pora
> rozpoczęcia spotkania - 17.30/18 [to się w tym tygodniu wyjaśni],
> miejsce spotkania też się w tym tygodniu wyjaśni - jutro obadam teren,
> ale jak ktoś ma jeszcze jakies propozycje to prosze o udzielanie się.
> Nie ma ograniczeń w uczestnictwie - mogą w nim uczestniczyć czynni i
> bierni UGD, Ci którzy się zadaklarowali, jak i Ci, którzy siedzą cicho -
> gdyby zwaliło się zbyt dużo luda, to też coś się wymyśli.

No to kolejne uzupełnienie - wszystko dzieje się na żywioł - jak coś nie
będzie grało, to będę się podawał za cbnet'a i krytykował ile wlezie
Flyer'a za wrodzony kretynizm [;)))].

A na poważnie - w tej chwili znana jest jedna propozycja miejsca
spotkania - Pub "Piwnica" w Centrum [jeżeli zostanie "wybrany" to
lokalizację podam na grupie i ewentualnie na www w środę]. Jeżeli ktoś
ma inne propozycje to zapraszam. Muszę jednak prosić osoby
zainteresowane o deklarację obecności, ze względu na potrzebę rezerwacji
miejsc - bez jaj proszę, bo sprawa jest poważna. Uczestniczyć w
spotkaniu mogą wszyscy użytkownicy [bierni i czynni] grupy psp - kto
jest pewny, że przyjdzie pisze - "na pewno" , kto jest niepewny, że
przyjdzie pisze - "prawdopodobnie" - osoby, które chciałyby przyjśc, ale
nie przyjdą, bo nie mają takich możliwości proszone są o nie rozwijanie
swoich fantazji w tym wątku [;)].

Głowy za nieprzyjście lub zmianę planów nie urwę - gorzej, jak zwali się
tłum osób niezapowiedzianych - charakter lolaku wzkazuje, że część z
nich będzie musiała zająć miejsce na moich kolanach - od razu sobie
zaklepuję jakąś blondynkę. ;)

Na dzień dzisiejszy pewniakami są:

- moja skromna osoba
- PD

Niepewnymi są:

- Amnesiak
- Jbaskab
- PiotrB
- Bluzgacz - ale Bluzgacz musi to potwierdzić, bo coś mi się nie chce
wierzyć, żeby chciał przyjechać na trzy Żywce z krainy Lecha vel
Pyrlandii ;)

Flyer

14. Data: 2005-12-03 19:18:29

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski; <dmq9l1$cn9$1@inews.gazeta.pl> :

Tu się podepnę - dobrze zauważyłem, że jakieś pół roku temu w GW
napisali o zamknięciu "naszej" knajpki na Starówce - teraz tam jest
Pierogarnia, wystrój się zbytnio nie zmienił [nie ma lady, jest
okienko], ale sądząc po menu i wyglądzie gości miejsce stało się zbyt
yntelygentne jak dla nas piwożłopów. W miejscu zapodanym przez PiotraB
["piwnica"] byłem o stosownej porze [dobry eksperyment musi być
powtarzalny, więc musiałem być w sobotę o 18 ;)], wystrój fajny,
klimatyczny, tylko trzeba będzie zrobić rezerwację do środy, bo w sobotę
większość miejsc będzie zajęta i dodatkowo trzeba od razu "zaplanować
przestrzeń" - knajpka jest podzielona na kilka małych pomieszczeń, więc
trudno będzie upchnąć więcej osób niż to zostanie zaplanowane.

Flyer

15. Data: 2005-12-03 19:23:42

Od: "Aneta Arnicka" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer <f...@p...gazeta.pl> napisał(a):

> Aneta Arnicka; <dmrqme$hsj$1@inews.gazeta.pl> :

Na Ciebie, czyli na Twoje kolana, coś czyli podchmielone panienki.
> Jakoś nie zauważyłem, żeby ostatnio coś po mnie chodziło, a od piwa nie
> stronię, choć nie nadużywam. ;)
Pozdrawiam
aneta

16. Data: 2005-12-03 19:26:36

Od: "Aneta Arnicka" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Greg <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> napisał(a):

> Dużo by opowiadać. Życie ;-)
Lubiłam Twojw posty. Jeszcze brakuje Quaxa, Zwyczajnego Faceta i byłoby
normalniej na psp.
Pozdrawiam
Aneta

17. Data: 2005-12-03 20:08:46

Od: Szyderca! <j...@o...niepotrzebny> szukaj wiadomości tego autora

Aneta Arnicka napisał(a):

> Lubiłam Twojw posty. Jeszcze brakuje Quaxa, Zwyczajnego Faceta i byłoby
> normalniej na psp.

I mnie, przyznaj - kochasz sie we mnie.

--
Do piekła!
www.szyderca.sympatia.pl GG: 7526231

18. Data: 2005-12-03 22:15:25

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta Arnicka; <dmsrbu$rdt$1@inews.gazeta.pl> :

> Na Ciebie, czyli na Twoje kolana, coś czyli podchmielone panienki.

Też nie chcą na moje kolana włazić - nie wiem, może powinienem zmienić
sobie fryzurę?;)

Flyer

Upośledzenie umysłowe?
3 warto...
zadanie z psychologi, jak sie lacza ze soba te slowa? ;/
Pajaki
problimo