[Spotkanie] Wroclaw - propozycja zmiany

1. Data: 2004-02-17 09:42:58

Temat: [Spotkanie] Wroclaw - propozycja zmiany
Od: Monga <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie !

Po uzgodnieniu z Mirką, Ulą i Macią chce zaproponować przełożenie
spotkania na 28.02. Pasuje Wam dziewczyny ?

Przy okazji nadmienię, że od 07.02 jestem już mężatką :) 21.02 miałam mieć
pierwszą wolną sobotę po ślubie, niestety wypadła jeszcze jedna wizyta w
rodzinnym mieście, stąd propozycja spotkania tydzień później.

Pozdrawiam,
Monika (Wrocław/Częstochowa)

1. Data: 2004-02-17 10:16:54

Temat: Re: [Spotkanie] Wroclaw - propozycja zmiany
Od: "cooki" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po uzgodnieniu z Mirką, Ulą i Macią chce zaproponować przełożenie
> spotkania na 28.02. Pasuje Wam dziewczyny ?

O to bardzo miły termin :o) Może nawet uda mi się w koncu przybyć na
spotkanie, jeśli tylko będę miała z kim zostawić dzieciaki.

Pozdrawiam
Kaśka "cooki" (Wrocław)
----------------------------
http://cooki.kicks-ass.net/
gg#: 3345673

1. Data: 2004-02-17 11:34:05

Od: "Agnieszka" <a...@c...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie ma sprawy. Mnie nawet bardziej pasuje niż ta sobota. Oczywiście stawię się.

Agnieszka z Wrocławia

1. Data: 2004-02-17 14:28:44

Od: "ewa" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja też życzę wszytkiego co się szczęsciem zwie a i termin jak zwykle każdy
mi odpowiada
ewa k.

1. Data: 2004-02-17 14:29:21

Od: "ewa" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-02-17 14:29:28

Od: "ewa" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-02-17 14:29:38

Od: "ewa" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-02-17 23:10:24

Od: "Zuza " <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może w końcu uda mi się trafić na spotkanie :)
Już chyba ze cztery opuściłam...
Postaram się jaknajbardziej! Dzięki za informację!
Zuza (Wrocław)
P.S. Gratuluję mężatce!!!

1. Data: 2004-02-18 22:30:39

Od: "Ania" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na początek gratuluję i życzę samych miłych , radosnych dni.
Oczywiście! Jeśli mój mąż zechce posiedzieć z dzieciaczkami i nie pojedzie
na delegację to też będę.
Ania z Wrocławia

1. Data: 2004-02-19 05:53:52

Od: "Marzena" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam was serdecznie! Ja tez jestem z Wrocalwia aa na fora o haftach xxx
trafilam calkiem niedawno, mam nadzieje ze i na spotkanku przyjmiecie mnie do
swojego grona :-) Chetnie sieprzylacze :-) pozdrawiam gorąco! Marzena

Nowa wersja programu Haft Krzyżykowy
Moja kolej :o)
Problem z zamkiem blyskawicznym:)
kartki na różne okazje zeskanowane z magazynów w pliku *.pdf
Re: Moja kolej :o)