Spotkanie w BC na PM ;>

61. Data: 2008-05-21 22:56:38

Temat: Re: Spotkanie w BC na PM ;>
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer wrote:

> A właśnie, tak od jakiuchś 5 godzin, miałem Ci wysłać sms'a. ;>

> A czym *to* się je? Ze strony http://www.dekada.pl/ wynika, że to jest
> otwarte w czwartek od 19 i jest tam normalna dyskoteka.

Ale zboczency też mogą się tam pobawić. No i jest ciepło.
Chociaż szczerze mówiąc w Toli tyle miłych wspomnień jest.... że nawet zła
pogoda nie przeszkadza.

michał

62. Data: 2008-05-21 22:58:28

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer wrote:

> A tam zepsuty. Rozregulowany. :)

A czym się reguluje?

michał

63. Data: 2008-05-21 22:59:30

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> Eeee, teraz tak. Jest zepsuty.

Zmienię Ci obudowę
I włożę części nowe
I będziesz piękny jak dawniej
I będziesz działać sprawnie
Znów pokażesz klasę
I zaświergolisz czasem

? ;)))

--
Pozdrawiam - Aicha

64. Data: 2008-05-21 23:01:43

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha; <g12913$77r$1@nemesis.news.neostrada.pl> :

> Mam się zacząć bać? ;P

Aha. :) Moim najulubieńszym narzędziem tortur jest kieł ryby piły,
odziedziczony po stryju. ;P

> Wiedziałam, że kiedyś w końcu ten produkcyjniak napiszę ;)

Nie zapomnij o stolarstwie. :)

> Daj znać, jak skończysz ;)

Obawiam się, że nie szybko - za dużo przypraw. Dwie, trzy szklaneczki, a
reszta pod zamrażalnik. Jak na spływach robiłem "grzaniec", to po prostu
kupowałem czwórniak i stawiałem go na gaz. Można coś dorzucić, ale tyle
przypraw, ile sypią do grzańca, to przesada.

Pozdrawiam prawie trzeźwo
Flyer
--
gg: 9708346; jabber:f...@j...pl
http://www.flyer36.republika.pl/

65. Data: 2008-05-21 23:04:31

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

> Przywiozę jeszcze parę. Narzędzi ;)

A ja Cię!.... =:o

> A imadło do czego zakwalifikować?

Do kajdaniarstwa. :)

> Uprzedzałam, że przyprawiony.

> Na ciepło jest chyba łatwiej strawny. I zdaje się, że go wodą
> rozcieńczałam, ale nie jestem pewna :)

Nie lepiej żyletek się najeść? ;)
michał

66. Data: 2008-05-21 23:06:39

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

michal; <g1290e$ffd$1@inews.gazeta.pl> :

> Eeee, teraz tak. Jest zepsuty.

A tam zepsuty. Rozregulowany. :)

Pozdrawiam nieregularnie
Flyer

67. Data: 2008-05-21 23:10:04

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Maj, 00:09, Flyer <f...@p...gazeta.pl> wrote:
> Fragile; <9...@y...go
oglegroups.com> :

> BTW, nie wiem czy wiesz, ale nawet ostatnio, jak Byliśmy w Toli, można
> było tam zamówić grzańca - kiedyś, w zimie, mieli wszystkie trzy rodzaje
> gotowe do podania - miód, wino i piwo, teraz trzeba zamówić [naocznie
> widziałem ;> , że na zamówienie robili go ostatnio z piwa czy wina]. Na
> upartego może by i zrobili z bezalkoholowego. :)

Ano widzisz, tego sie nie spodziewalam (ze o tej porze roku serwuja
grzanca). A dobrze wiedziec,
dobrze wiedziec :) Chociaz nie ma to jak wytrawne wino... :)

Pozdrawiam,
Fra

68. Data: 2008-05-21 23:10:13

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

> Zmienię Ci obudowę
> I włożę części nowe
> I będziesz piękny jak dawniej
> I będziesz działać sprawnie
> Znów pokażesz klasę
> I zaświergolisz czasem
> ? ;)))

Jakbym mojego kardiologa słyszał! ;D

michał

69. Data: 2008-05-21 23:11:58

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal wrote:

> A ja Cię!.... =:o

Miało być: "O, ja Cię!..." ;)

70. Data: 2008-05-21 23:18:10

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" napisał:

> Tępą piłę? Też mam. ;P

Nie, mniejszy kaliber :)

> dlatego szukam czegoś, co da się pić bez wykrzywienia ryja. :)

Ale słodkie czy wytrawne?

> Bez sensu - podgrzewać, rozcieńczać. Znaczy badania nad nowym
> produktem będą długotrwałe. :)

Taa... szkło ze szlifami masz? I wannę tudzież balię... ;)

--
Pozdrawiam - Aicha (testując nie powiem co;))

więzy wdzięczności
WALIZA Z KSIĄŻKAMI
samobójstwo
zmysł wzroku i marnowanie pieniędzy