Spotkanie w Poznaniu

21. Data: 2005-12-11 16:58:22

Temat: Re: Spotkanie w Poznaniu
Od: Goha <W...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):

> EOT mój, bo jak widać Twój EOT wart jest tyle co deklaracje, że każdy jest
> mile widziany :]

Czekam w poniedzialek to pogadamy - zobaczymy czy naprawde tak Ci na
spotkaniach w Poznaniu zalezy czy tylko chcialas sie pozlosliwic na
grupie :)

--
Myszka + Bartek (14.09.04) 14500g 83cm i osiem zebow :o)

22. Data: 2005-12-12 08:45:22

Od: "Michalina " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy mogę prosić o podanie miejsca spotkania?
Słyszałam, że Cafe Farma, ale gdzie to jest?
Niestety nie mogę wejść na poprzedniego posta. Coś dziwnego się dzieje z
moim komputerem, na posty które odpowiem, potem nie mam wejścia. Albo
inaczej - wejść mogę, ale nie widzę treści. Mam nadzieję, ze tym razem tak
sie nie stanie ... :)

Zatem prośba - czy możecie mi podać adres tej kafejki?
Przyjdę razem ze znajomą, bardzo się zainteresowała po tym, jak jej
opowiadałam co było na poprzednim spotkaniu.
Czy tym razem będziemy się czegośc uczyć? Czy raczej będzie to
spotkanie "czysto" świąteczne?

Aha i wesołych świąt dla wszystkich. :)
Ludzie nie rozumiem tej calej przepychanki słownej, ale chyba nie warto, co?
Święta idą, bądźmy dla siebie milsi...

Pozdrawiam
Michalina

23. Data: 2005-12-12 10:20:57

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Cafe Farma jest na Wrocławskiej 25, na samym początku jak pójdziesz od Kupca,
po prawej stronie, po schodkach w górę ;-)

z moich obliczeń wynika, ze bedzie nas już z 10 ...........

odbiłam Wam na xero jak sie robi makrame (podstawowe węzły)

pozdr
a.

24. Data: 2005-12-12 21:04:19

Od: "Tryba" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> nawet Magada z Lubonia przyniosla, ale potem jakos sprawa przycichla -
> nikt chyba nie mial czasu, zeby sie dalej tym zajac - jak masz ochote to
> prosze bardzo).

Magda z Lubonia zrobiła zdjęcia i umieściła je w albumie
zatytułowanym "Spotkanie robótkowe" umieszczonym na:
http://pg.photos.yahoo.com/ph/magda_tryba/my_photos

o fakcie tym poinformowawszy jedną z uczestniczek na priv :-)

A tak na serio: zdjęć jest mało, nie mają opisów i już nie miałam kiedy tego
dopracować. Więc nie było czym się specjalnie chwalić. Za to wszystkim moim
znajomym bardzo podobały się wasze kołderki.

Pozdrawiam
Magda z Lubonia

25. Data: 2005-12-12 21:19:06

Od: Goha <W...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tryba napisał(a):

> Magda z Lubonia zrobiła zdjęcia i umieściła je w albumie
> zatytułowanym "Spotkanie robótkowe" umieszczonym na:
> http://pg.photos.yahoo.com/ph/magda_tryba/my_photos

no fakt, juz je kiedys widzialam :)
Magda a na spotkanie przyjdziesz?

Myszka + Bartek (14.09.04) 14500g 83cm i osiem zebow :o)

26. Data: 2005-12-12 21:53:17

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

a wiecie co???? ja przyniosę kwadraty na kołderki........... może ktoś się
skusi, i na jakiś bardzo odległy termin stworzymy kolejną kołderkę poznańską
zapasową...........

bo jak się ma dużo zajęć, to trzeba dołozyc następne - wtedy na pewno się
człowiek ze wszystkim wyrobi.......

27. Data: 2005-12-13 08:00:27

Od: "Tryba" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> no fakt, juz je kiedys widzialam :)
> Magda a na spotkanie przyjdziesz?
> pozdrawiam
>
> Myszka + Bartek (14.09.04) 14500g  83cm i osiem zebow :o)

Postaram się, ale u mnie z czasem krucho, więc nie chciałam się na 100%
deklarować....

Pozdrawiam Magda

28. Data: 2005-12-13 09:18:16

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nawet Magada z Lubonia przyniosla, ale potem jakos sprawa przycichla -
> nikt chyba nie mial czasu, zeby sie dalej tym zajac - jak masz ochote to
No właśnie a może faktycznie popstrykamy trochę zdjęc na tym spotkaniu, może to
choć trochę zdejmie z nas podejrzenie o sekciarstwo. Ale jak znam swe lenistwo,
to utkną w moim aparacie :-( Więc może ktoś inny bardziej zorganizowany, co?

Agnieszka

PS. Podejrzenia o urazę do osób, których nie znam, nigdy nie widziałam, nic
złego mi nie zrobiły i nawet nie mam pewności czy istnieją, zdjąć się chyba nie
da. To jak walka z wiatrakami.

szydełkowanie- pytanie
&#1042;&#1099;&#1096;&#1 080;&#1074;&#1072;&#1102 ; &#1082; &#1088;&#1077;&#1089;&#1 090;&#1080;&#1082;&#1086 ;&#1084; - grudzień 2005 (Wyszywaju krestikom)
OT-Bez komentarza?
koraliki - szklo weneckie
[szydelko] "Ubranka" na Bombki