Spotkanie w Poznaniu

1. Data: 2005-12-08 21:18:26

Temat: Spotkanie w Poznaniu
Od: "Asia Dymek" <A...@o...TNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

to jak z tym spotkaniem w Poznaniu. Rozumiem ze zostalo ustalone na 19.12.?
Ale o ktorej i gdzie?
Moze ktoras ze stalych bywalczyn cos zaproponuje czy podpowie, bo ja nowa
jesli chodzi o spotkania
i nie wiem gdzie zazwyczaj byly.

--
Asia Dymek
----------------------

2. Data: 2005-12-09 21:46:41

Temat: Re: Spotkanie w Poznaniu
Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-12-08 22:18:26 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Asia Dymek* skreślił te oto słowa:

> [...]
> Ale o ktorej i gdzie?
> Moze ktoras ze stalych bywalczyn cos zaproponuje czy podpowie, bo ja nowa

No nie wierzę :)
Coś się stało, że info o spotkaniu zostało podane oficjalnie?
I której grupy, bo sa dwie lub trzy, z jakimiś animozjami wzajemnymi itp :P

Wiem, wiem - jestem złośliwa. Ale strasznie mnie bawiło to umawianie się na
priv, i dbanie żeby terminy konkurencyjnych pogrupek się nie nakladaly ;)
Co tez bardzo skutecznie zniechęcało mnie do tej pory, żeby się pojawić na
którymkolwiek.

--
Lia i kij w mrowisko

3. Data: 2005-12-09 22:47:04

Od: "Asia Dymek" <A...@o...TNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nic sie nie stalo. Jak juz mowilam ja pierwszy raz na to spotkanie chcialam
isc.
A ze sie dziewczyny tak pod koniec listopada umawialy tu na grupie ale nie
ze szczegolami to chcialam zapytac co i jak.
Nie mialam pojecia ze to temat zakazany jakis jest. I w takim razie mi
przykro, bo naprawde chcialam pojsc na spotkanie

--
Asia Dymek
----------------------

4. Data: 2005-12-10 12:59:37

Od: Goha <W...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):
> No nie wierzę :)
> Coś się stało, że info o spotkaniu zostało podane oficjalnie?

hej!
no i po co ta zlosliwosc, co? Przejrzyj sobie archiwum i sprawdz, ze to
nie po raz pierwszy, ale jak ktos chce psa uderzyc to kij sie zawsze
znajdzie... W pewnym momencie nie dawalysmy ogloszen na grupie bo nikt
nowy sie nie pojawial...

> I której grupy, bo sa dwie lub trzy, z jakimiś animozjami wzajemnymi itp :P

nie wiem o kilku grupach, moze i takie sa - jesli tak to co z tego? o
animozjach tez nie wem, a chodze na te spotkania od dwoch lat.
Dowiedzialam sie o nich na grupie, tak samo jak ogromna wiekszosc tych
osob, ktore sie spotykaja

Ale strasznie mnie bawiło to umawianie się na
> priv, i dbanie żeby terminy konkurencyjnych pogrupek się nie nakladaly ;)

W takim razie skad wiesz o umawianiu sie na priv i terminach? przeciez
gdyby bylo na priv to osoby postonne by sie nie dowiedzialy, prawda?
Ja, jak juz pisalam chodze na spotkania od 2 lat, osoby przychodza
zwykle te same, czasem pojawia sie ktos nowy, czesc z tych osob zostaje,
czesc juz nie przychodzi ponownie, ale przeciez nikt ich nie bedzie na
sile trzymal
> Co tez bardzo skutecznie zniechęcało mnie do tej pory, żeby się pojawić na
> którymkolwiek.

no i jesli tak twierdzisz to zapraszam do pozostania przy dotychczasowym
stanowisku.
Znam Twojego nicka z kilku grup i widze, ze lubisz wsadzac ludziom kij w
szprychy, no coz, Twoje prawo, ale po co takie brednie wypisywac?

Jesli ktos ma ochote pojawic sie na spotkaniu ostatnio bardziej
towarzyskim, niz robotkowym (bardzo wielkie checie tylko czasu coraz
mniej), to BARDZO SERDECZNIE W IMIENIU WSZYSTKICH DZIEWCZYN ZAPRASZAM.
Termin ustalony na 19 grudnia, miejsce - czekamy na ciekawe propozycje,
zwkle z braku lepszych pomyslow jest to kawiarnia Atmosfera (i jesli
nikt nie poda innego miejsca to tym razem tez sie tam spotkamy), godzina
17.30 - 18.00 (jestesmy elastyczne bo mamy male dzieci i pracujemy,
kazdy moze przyjsc o ktorej chce) uff, ale sie rozpisalam - nie mam
czasu ale jak takie brednie czytam to mi sie niedobrze robi
pozdrawiam serdecznie :)

--
Myszka + Bartek (14.09.04) 14500g 83cm i osiem zebow :o)

5. Data: 2005-12-10 13:18:09

Od: "Asia Dymek" <A...@o...TNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Goha" <W...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pozdrawiam serdecznie :)
>
> --
> Myszka + Bartek (14.09.04) 14500g 83cm i osiem zebow :o)

Hej

no to swietnie, ulzylo mi bo po poscie Lii juz zwatpilam.
W Armosferze jeszce nie bylam ale chetnie zajrze.

--
Asia Dymek
----------------------

6. Data: 2005-12-10 14:22:52

Od: Goha <W...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia Dymek napisał(a):

> Hej
>
> no to swietnie, ulzylo mi bo po poscie Lii juz zwatpilam.
> W Armosferze jeszce nie bylam ale chetnie zajrze.

No tym razem nie w Atmosferze sie okazuje - pare postow nizej
Annaweronika zaprasza do Cafe Farma - jestes juz na liscie obecnosci ;)
--
Myszka + Bartek (14.09.04) 14500g 83cm i osiem zebow :o)

7. Data: 2005-12-10 14:53:26

Od: Moolinea <moolinea@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale strasznie mnie bawiło to umawianie się na
>
>W takim razie skad wiesz o umawianiu sie na priv i terminach? przeciez
>gdyby bylo na priv to osoby postonne by sie nie dowiedzialy, prawda?

O spotkaniach umawianych na priv mozna się dowiedziec np. ze zdjęć
które ktoś nierozmyślnie pokazuje na "regularnym" spotkaniu...
Moolinea

8. Data: 2005-12-10 15:14:42

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Goha napisał(a):

Sie wtrace...

>W pewnym momencie nie dawalysmy ogloszen na grupie bo nikt
> nowy sie nie pojawial...

Wybacz, ale ten argument zupelnie do mnie nie przemawia. Co i rusz ktos
tu sie ujawnia ,,czytam od dawna, ale sie nie odzywalam'' itp. Ja bylam
raz zaproszona na spotkanie (umawiane na grupie), ale akurat wtedy nie
moglam przyjsc, a potem zupelnie ucichlo o spotkaniach. Juz nie mowiac o
tym, ze o wiekszsc tu piszacych nie przypomina za kazdym razem skad jest.

> [...]
> zwkle z braku lepszych pomyslow jest to kawiarnia Atmosfera (i jesli
> nikt nie poda innego miejsca to tym razem tez sie tam spotkamy), godzina

Wiedzialam! ;) Niestety, dentysta chyba z grupa wygra ;)

th

9. Data: 2005-12-10 15:58:02

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-12-10 13:59:37 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Goha* skreślił te oto słowa:

> [...]
> nie po raz pierwszy, ale jak ktos chce psa uderzyc to kij sie zawsze
> znajdzie... W pewnym momencie nie dawalysmy ogloszen na grupie bo nikt

Złosliwośc stąd skąd wyjasniłam.
Z ubawienia się tym, że sa konkurencyjne grupki, które zaproszenia po
privach rozsyłają.
Dziewczyny z innych miast jakoś i info potrafią podac na grupie, i
fantastyczne fotki ze spotkania podać, i nie ma tej całej otoczki.

Argument, że nie podaje się info na grupach, bo nie ma nowych - no
gratuluję czytania wszystkiego od deski do deski i sprawdzania czy akurat
ktoś z rejonu się nie pojawił. Dziwie się tylko, że komuś się chce
prowadzić taką inwigilację i statystykę tylko po to, żeby wiedzieć czy
warto dac oficjalne ogłoszenie czy nie.

> [...]
> animozjach tez nie wem, a chodze na te spotkania od dwoch lat.
> Dowiedzialam sie o nich na grupie, tak samo jak ogromna wiekszosc tych

No są. I niech sobie będą. I tylko stąd moje zdziwienie, ze nagle jakieś
oficjalne info się pojawiło na grupie.

> Ale strasznie mnie bawiło to umawianie się na
>
> W takim razie skad wiesz o umawianiu sie na priv i terminach? przeciez

Z otrzymywanych zaproszeń, ze zdjęc, z relacji osób bywających, które znam
z innych miejsc. Świat jest mały :)

> gdyby bylo na priv to osoby postonne by sie nie dowiedzialy, prawda?

Nie prawda. Konspiracja przy takiej ilości osób jest awykonalna na dłuzszą
metę ;)

> no i jesli tak twierdzisz to zapraszam do pozostania przy dotychczasowym
> stanowisku.

Dziękuję za miłe zaproszenie i otwartośc na "nowych" :) To naprawdę urocze
z Twojej strony :)

> Znam Twojego nicka z kilku grup i widze, ze lubisz wsadzac ludziom kij w
> szprychy, no coz, Twoje prawo, ale po co takie brednie wypisywac?

A w którym miejscu jakąs brednię napisałam, hm? Konkrecik poproszę, albo
odszczekanie tych kalumni ;)

> Jesli ktos ma ochote pojawic sie na spotkaniu ostatnio bardziej
> towarzyskim, niz robotkowym (bardzo wielkie checie tylko czasu coraz
> mniej), to BARDZO SERDECZNIE W IMIENIU WSZYSTKICH DZIEWCZYN ZAPRASZAM.

Czy pojawią się tez osoby spotykające się zwykle na os. Zwycięstwa? :P

> uff, ale sie rozpisalam - nie mam
> czasu ale jak takie brednie czytam to mi sie niedobrze robi

To jak już się wyzwolisz z objęc muszli klozetowej to daj znać o jakie
brednie Ci chodzi :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*
http://www.voila.pl/7ufx3/

10. Data: 2005-12-10 20:12:12

Od: Goha <W...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):

Jesli chodzi o spotkania to przejrzyj archiwum
- ponizej trzy przykladowe linki, wiecej mi sie nie chce szukac
http://glinki.com/?l=yh4iaq
http://glinki.com/?l=axm3gx
http://glinki.com/?l=p7m7w6
Nie orientuje sie w jakis podzialach i animozjach bo mnie to wcale nie
obchodzi. Wiem, ze od dwoch lat spotyka sie grupa osob (z rozna
czestotliwoscia)- moze jest to jedna z wielu, ktora w miare regularnie
oglasza sie na grupie dyskusyjnej i jest otwarta na nowe osoby. Ja
poczulam sie urazona Twoim postem, bo nie uwazam abysmy uprawialy jakas
konspiracje, sama pisalam ogloszenia na grupe itd.
Nie za bardzo mam ochote tutaj sie z Toba spierac, jak chcesz to po
prostu przyjdz na spotkanie i juz. Najpierw sie przekonaj a potem
wydawaj kategoryczne sady - to taka dobra rada na cale zycie.
Co do zdjec to jakos nie bylo okazji - nikt nie przynosil aparatu (raz
nawet Magada z Lubonia przyniosla, ale potem jakos sprawa przycichla -
nikt chyba nie mial czasu, zeby sie dalej tym zajac - jak masz ochote to
prosze bardzo).
POzdrawiam i jak dla mnie EOT

--
Myszka + Bartek (14.09.04) 14500g 83cm i osiem zebow :o)

szydełkowanie- pytanie
&#1042;&#1099;&#1096;&#1 080;&#1074;&#1072;&#1102 ; &#1082; &#1088;&#1077;&#1089;&#1 090;&#1080;&#1082;&#1086 ;&#1084; - grudzień 2005 (Wyszywaju krestikom)
OT-Bez komentarza?
koraliki - szklo weneckie
[szydelko] "Ubranka" na Bombki