Spotkanie w Toli

1. Data: 2008-07-18 15:02:34

Temat: Spotkanie w Toli
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jutro, w sobotę 19 lipca o 17. spotykamy się w Toli (Pole Mokotowskie). Ja
będę i Flyer będzie. Mile widziani wszyscy, którzy mają czas i ochotę. :)

michał

2. Data: 2008-07-18 16:54:04

Temat: Re: Spotkanie w Toli
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

michal; <g5qbab$ae0$1@inews.gazeta.pl> :

> Jutro, w sobotę 19 lipca o 17. spotykamy się w Toli (Pole Mokotowskie). Ja
> będę i Flyer będzie. Mile widziani wszyscy, którzy mają czas i ochotę. :)

Tel. kontaktowy : 692557548 - numer tylko do odbioru sms'ów i
telefonów, bez możliwości odddzwonienia.

Pozdrawiam informacyjnie
Flyer

--
gg: 9708346; jabber:f...@j...pl
http://www.flyer36.republika.pl/

3. Data: 2008-07-18 21:00:32

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> Jutro, w sobotę 19 lipca o 17. spotykamy się w Toli

Niedopsze, niedopsze... chciałam wnioskować o przełożenie o tydzień,
bo w tym nie mam kasy, ale w przyszłym będę mieć, jednakowoż mam też
dwie Anki... więc nic z tego :)

--
Pozdrawiam - Aicha

4. Data: 2008-07-18 21:26:50

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

> Niedopsze, niedopsze... chciałam wnioskować o przełożenie o tydzień,
> bo w tym nie mam kasy, ale w przyszłym będę mieć, jednakowoż mam też
> dwie Anki... więc nic z tego :)

Przyjedźcie we trzy! :)

5. Data: 2008-07-18 21:34:45

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> Przyjedźcie we trzy! :)

A zasponsorujesz bilet i nocleg dla trzech? :P Bo ja aż tyle podwyżki
nie dostanę ;PPP
Zresztą świętowanie imienin z psami, lesbami, komarami itepe to nie
jest jednak najlepszy pomysł :D
(nie wspominając o nadużywających alkoholu - chciałbyś mieć krucjatę
dwóch antyAnek na głowie? bo ja niekoniecznie :>)

--
Pozdrawiam - Aicha

6. Data: 2008-07-18 21:45:05

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

> [...]
> (nie wspominając o nadużywających alkoholu - chciałbyś mieć krucjatę
> dwóch antyAnek na głowie? bo ja niekoniecznie :>)

No... lubię crazy sytuacje. Tylko lesb zabraknie chyba. :DDD

michał

7. Data: 2008-07-18 21:57:47

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> No... lubię crazy sytuacje. Tylko lesb zabraknie chyba. :DDD

Heh, wiem :) Ale ja nie po to się chcę wyrwać, żeby (się) nie móc
wyrwać ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

8. Data: 2008-07-19 09:59:44

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha; <g5r0f5$ltd$1@atlantis.news.neostrada.pl> :

> Niedopsze, niedopsze... chciałam wnioskować o przełożenie o tydzień,
> bo w tym nie mam kasy, ale w przyszłym będę mieć, jednakowoż mam też
> dwie Anki... więc nic z tego :)

A w przyszłym mnie nie będzie - będę w innej rzeczywistości, poddając
się deprywacji przy pomocy zmęczenia, braku snu i alkoholu - czyli będę
na spływie. :)

Pozdrawiam przedpodróżnie
Flyer
--