Spotkanie w Trójmieście

1. Data: 2004-10-03 20:01:56

Temat: Spotkanie w Trójmieście
Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W środę. Proponuję godz. 18:00.
Sprawa GDZIE jest otwarta - możemy w Vivie albo w Wielorybie (ze
wskazaniem na to drugie) ;)
Obecność całej frakcji p.s.d i p.s.d.s. oraz p.s.r. obowiązkowa.
I, rzecz jasna - tradycyjnie już - w programie GOŚĆ-NIESPODZIANKA.
He, he, he - pospadacie z krzeseł!!!!!!!!!!! :)

Eulalka

PS. Nixe, Puchacze, Kameljanda, Gosia Plitnik być po prostu muszą
(prośba gościa), reszta tez być musi, acz za nieobecność nieoskalpujemy
(w przeciwieństwie do wymienionych).

2. Data: 2004-10-03 20:19:25

Temat: Re: Spotkanie w Trójmieście
Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> I, rzecz jasna - tradycyjnie już - w programie GOŚĆ-NIESPODZIANKA.
> He, he, he - pospadacie z krzeseł!!!!!!!!!!! :)

Jak wytrzeźwiejecie to zdajcie, proszę, relację jak było :)

Pozdrawiam
Andrzej

PS: Żałuję że mam do was tak daleko

3. Data: 2004-10-03 20:24:23

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Oasy napisał:

> Jak wytrzeźwiejecie to zdajcie, proszę, relację jak było :)

Jak zwykle, zdamy ;)

> PS: Żałuję że mam do was tak daleko

Różnie się losy plotą - nie mów hop - może Cię kiedyś nad morze rzuci ;)

Eulalka

4. Data: 2004-10-04 11:28:15

Od: "Griniu" <p...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> I, rzecz jasna - tradycyjnie już - w programie GOŚĆ-NIESPODZIANKA.
> He, he, he - pospadacie z krzeseł!!!!!!!!!!! :)

Za jakiś czas na takie spotkania sobie będę mógł pozwolić, bo planujemy przeprowadzkę
do Sopotu :)
Teraz mam do Was ponad 350 km...

Griszczuk

5. Data: 2004-10-04 16:41:29

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Griniu napisał:

> Za jakiś czas na takie spotkania sobie będę mógł pozwolić, bo planujemy
przeprowadzkę do Sopotu :)
> Teraz mam do Was ponad 350 km...

No nie wiem... zastanów się jeszcze - jak widzisz - tu impreza goni
imprezę.... A odwyk kosztuje

Eulalka ;)

6. Data: 2004-10-05 10:36:39

Od: "Griniu" <p...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik Griniu napisał:
>
> No nie wiem... zastanów się jeszcze - jak widzisz - tu impreza goni
> imprezę.... A odwyk kosztuje

Heh, raczej odwyk mi nie grozi :)

Griszczuk

jak zatrzymać dziecko (koniec)