Re: Spotkanie w Warszawie, było: O wątkach, podpisach itp.

1. Data: 2005-05-23 21:16:11

Temat: Re: Spotkanie w Warszawie, było: O wątkach, podpisach itp.
Od: "Sylwi@" <eskape@_dziwny_jest_ten_swiat_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> napisał w wiadomości
news:YNCGBC23052005223955.nqcvrg@cbyobk.pbz...

> A tego nie zrozumiałem!
>
> Ja na takie spotkania chadzam z moim stworzeniem żonopodobnym jako
> obstawą, które już pilnuje, żeby mi się "nic nie prztrafiło"!!!

Dobry wieczór,
Przepraszam, bo coś mi się wydaje, że moje wtrącenie zdania niepotrzebnie
zagmatwało sprawę.
Chętnych jakoś nie widać więc może ........... innym razem,
Myślałam o spotkaniu w większym gronie, celem porozmawiania, poznania,
wymiany myśli
a nie kameralnej randce.

Sylwi@
mężatka z "wieloletnim" stażem choć obstawę zostawiająca w domu :-)
__

Gdy uda Ci się swoją rzeczywistość potraktować jak marzenia,
To wszystkie Twoje marzenia staną się rzeczywistością.