Spotkanie w gorach - cos juz wiadomo.

1. Data: 2003-06-28 13:16:59

Temat: Spotkanie w gorach - cos juz wiadomo.
Od: "Greg" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :-)

Na poczatek napisze, ze nastawiam sie juz glownie na te gory. Warszawa
spotyka sie pewnie na dniach, wiec po co powtarzac te same atrakcje? No
ale gdyby jednak wielu chcialo gdzies w miescie to jestem sklonny
przyjechac do Krakowa jesli na to miasto wielu chetnych bedzie ;-) A
teraz o terminie... Wyglada na to, ze jesli do spotkania dojdzie, to
najlepszymi datami sa 18-20 lub 25-27 lipca. Jak na razie chetni to
(pisze o chetnych na gory, bo ci z miasta zrobili male zamieszanie i nie
wiem czego sie po nich spodzewac ;-P):

[w nawiasie miejsce startowe]

1. zielsko (Katowice)
2. Magdalena Chlebna (Katowice)
3. tdrk (Bielsko-Biala)
4. otucha (Katowice)
5. puesto (Warszawa)
6. tycztom (Warszawa)
7. ania123 (Katowice)
8. Natalia? (?)
9. Greg (Katowice)

Ktos jeszcze? Przykladowo tren R... wstepnie sie pisal, a potem wpial
sie pod Warszawe. Jaki ostateczny werdykt? :-) Nie jestem pewien czy
dobry nick wpisalem pod numerem siodmym... chodzi o dziewczyne, ktora
pojawia sie na psp'owym chacie. Dzieki jej uprzejmosci bedziemy miec
gitare :-) Licze na to, ze ta lista jeszcze sie zwiekszy :-) Nalezy
jednak pamietac, ze koniec lipca to juz sezon letni, wiec chyba nie
warto isc na zywiol, tylko zarezerwowac gdzies miejsca. Gdzie? Kiedys w
gre wchodzily glownie schroniska. Teraz wiele osob prywatnych oferuje
kwatery - wychodzi nawet taniej, a czesciej warunki sa duzo bardziej
komfortowe. Ostatecznie moze jakies namioty sie znajda, albo stodola?
;-P Moze tdrk zna jakiegos goscinnego gorala, ktory odstapi chociaz
troche placu przed domem? ;-) Przyznam, ze sprawa noclegu najbardziej
spedza mi sen z powiek ;-) Wyzywienie i napitek we wlasnym zakresie, aby
jak najbardziej obnizyc koszty. Jakies uwagi, sugestie? :-) Czy to ma
szanse powodzenia? ;-P

Greg
Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl/
Z psychologia jedyne co mam wspolnego to to, ze jestem czlowiekiem.

1. Data: 2003-06-28 13:28:32

Temat: Re: Spotkanie w gorach - cos juz wiadomo.
Od: "Greg" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Greg" w news:bdk4hi$a32$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

> [w nawiasie miejsce startowe]
>
> 1. zielsko (Katowice)
> 9. Greg (Katowice)

10. Tris von Bis (Warszawa)

Jest! :-D Zeby to wyszlo! Jak wszyscy zaspiewamy "Szla dzieweczka..." to
normalnie wszystko co zywe zblednie ;-D

A jesli idzie o miejsce... Ta Bielsko-Biala mi po glowie chodzi. Z
drugiej jednak strony tak sobie teraz mysle, ze ludzie sa dosc leniwi.
Jada wiec do takiego Bielska i osiadaja jak najblizej dworca ;-) Im
jakies dziksze ostepy tym wieksze szanse na nocleg. Tdrk - jestes z
tamtych okolic. Czy bylbys w stanie wysondowac jak sie sprawy maja?
Ja w gorach bylem tylko kilka razy w zyciu, wiec duzego doswiadczenia
nie mam. Moze ktos jest w stanie cos doradzic? Wysokie Tatry
zdecydowanie odpadaja - za dzikie to juz tereny i chyba nie wszyscy sa
przygotowani na taka wspinaczke (ja na pewno nie jestem ;-P). Chodzi
wiec o to aby byl dobry dojazd pociagiem (jak juz w niego wsiade to
obojetne mi gdzie zajade - innym chyba podobnie ;-P). Z dworca
ewentualnie jakis PKS coby zaszyc sie glebiej. Pozniej z buta kawalek
drogi (szlak aby nie byl zbyt trudny - ja bede musial niesc gitare
dodatkowo ;-P) do kwatery, ktora bedzie stanowic baze operacyjna ;-)

1. Data: 2003-06-28 14:05:51

Od: "wookie" <w...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

co się robi na takich spotkaniach? jeśli nie toważyszą im orgie seksualne, a
tylko podobne do tych na grupie rozmowy o niczym, to dlaczego się
spotykacie? tylko nie mów mi o jakiejś ideii przyświecającej waszemu
bezpośredniemu kontaktowi... w necie można sobie wszystkich wyobrazić jako
młodych i pięknych, a tak pewnie na spotkaniach następują rozczarowania;
facet bez oka i klijentka z wąsami. można wtedy stracić zainteresowanie
wirtualnym przyjacielem...

1. Data: 2003-06-28 14:08:36

Od: "Tris von Bis" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Greg:

> 10. Tris von Bis (Warszawa)

Nie na 100%, bo ostatni weekend lipca u mnie odpada.

> A jesli idzie o miejsce... Ta Bielsko-Biala mi po glowie chodzi. Z
> drugiej jednak strony tak sobie teraz mysle, ze ludzie sa dosc leniwi.

Kto leniwy? B-B jest akies 60 km od Katowic, jesli sie bardzo nie myle :)
A inni niech przez cala Polske.
Ale to pewnie przypadek? ;)

Tris

1. Data: 2003-06-28 14:32:59

Od: "Greg" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tris von Bis" w news:bdk7h4$aok$1@inews.gazeta.pl napisał(a):

> Nie na 100%, bo ostatni weekend lipca u mnie odpada.

No to termin ustalony - 17-20 lipca ;-)

> Kto leniwy? B-B jest akies 60 km od Katowic,

Chodzi mi o nocleg - im blizej dworca tym pewniejsze, ze bedzie zajety
:-)

> A inni niech przez cala Polske. Ale to pewnie przypadek? ;)

To mozemy w jakies inne gory ;-) Ja po prostu znam jedynie Klimczok i
Blatnia, a te sa wlasnie w tamtych rejonach. Chetnie jednak wybiore sie
w jakies inne miejsce :-)

1. Data: 2003-06-28 18:56:41

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

z takim nastawaieniem to moze lepiej siedziec w domu i wogole z niego
niewychodzic..z drugiej strony rozumiem Twój lęk..ale jak mówia: kto nie
ryzykuje ten nic nie traci.. :))))
hm..zakladasz od razu czarny scenariusz..czemu? nie wiem..byc moze przemawia
przez Ciebie doswiadczenie byc moze strach przed nieznanym... Prawda jest ze
dysonans pozanawczy wystapi, ze beda rozczarowania ale i mile zaskoczenia..ale
jesli sie nie spróbuje to czy wolno negowac? Wiecej wiary..człowieku:))

1. Data: 2003-06-28 19:10:29

Od: "Natalia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Greg" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> To mozemy w jakies inne gory ;-) Ja po prostu znam jedynie Klimczok i
> Blatnia, a te sa wlasnie w tamtych rejonach. Chetnie jednak wybiore sie

rany, jak ja daleko od tego wszystkiego mieszkam :(
a 17 - 20 lipca będę pewnie spacerować po Veronie albo Sienie :)
ale nigdy nic nie wiadomo...
w każdym razie na 100% to na mnie nie liczcie ;))

pozdrowienia

Natalia

1. Data: 2003-06-28 23:00:10

Od: "tdrk" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No ale gdyby jednak wielu chcialo gdzies w miescie to jestem sklonny
> przyjechac do Krakowa jesli na to miasto wielu chetnych bedzie ;)

Co do Krakowa to tez moge sie tam zjawic.

> ;-P Moze tdrk zna jakiegos goscinnego gorala, ktory odstapi chociaz
> troche placu przed domem? ;-)

Nie znam. Rzadko w gory chodze, a jeszcze rzadziej tam nocuje. Ale wiem, ze
na Rogaczu mozna sobie noclegi rezerwowac. Zreszta w innych miejscach
pewnie tez.

1. Data: 2003-06-28 23:10:43

Od: "tdrk" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakies dziksze ostepy tym wieksze szanse na nocleg. Tdrk - jestes z
> tamtych okolic. Czy bylbys w stanie wysondowac jak sie sprawy maja?

Z dworca mozna prawie od razu jechac autobusem MZK (Bilet: 2 zl normalni, 1
zl ulgowi ;) i zajechac pod same gory (autobus nr 8). Potem dluzszy marsz i
jetsesmy na Szyndzielni (mozliwosc wjazdu kolejka gondolowa na
Szyndzielnie). Stamtad mozna isc na Blatnia czy Klimczok.
Z okolic dworca mozna tez pojechac autobusem nr 2 na ostatni przystanek
(Mikuszowice) i stamtad podejsc sobie na Rogacz lub dalej na Magurke, gdzie
tez jest schronisko.

Jesli chodzi o dalsze wypady to mozna jechac na Zywieczczyzne (ktora jeszcze
gorzej znam niz gorskie okolice Bielska) lub do Szczyrku (tylko tam chyba
drogo bedzie) - dojazd PKS-em lub MZK (ostatni przystanek kawalek od
Szczyrku, ale dojsc na piechote mozna). Mozna tez wynajac sobie jakis domek
nad Jeziorem Zywieckim (choc ceny w sezonie pewnie wysokie)- dojazd
pociagiem, wysiadka: 1 stacja przed Zycem (Pietrzykowice).

1. Data: 2003-06-29 08:39:00

Od: "ajtne" <a...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Greg" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

> Wyglada na to, ze jesli do spotkania dojdzie, to
> najlepszymi datami sa 18-20 lub 25-27 lipca.

Jeśli to byłoby 25-27 w okolicach Bielska, a jeszcze lepiej Ustronia, to być
moze uda mi się też dotrzeć... Na 80% ;)

> Czy to ma szanse powodzenia? ;-P

Jestem pewna, że paru ludków się zbierze, a jeszcze jak czatownia dołączy, to
moze być więcej niż paru ;)))

:)

joa

Niechciana miłość