Spotkanie w gorach - cos juz wiadomo.

From: "Greg" <o...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Spotkanie w gorach - cos juz wiadomo.
Date: Sat, 28 Jun 2003 15:16:59 +0200

Witam :-)

Na poczatek napisze, ze nastawiam sie juz glownie na te gory. Warszawa
spotyka sie pewnie na dniach, wiec po co powtarzac te same atrakcje? No
ale gdyby jednak wielu chcialo gdzies w miescie to jestem sklonny
przyjechac do Krakowa jesli na to miasto wielu chetnych bedzie ;-) A
teraz o terminie... Wyglada na to, ze jesli do spotkania dojdzie, to
najlepszymi datami sa 18-20 lub 25-27 lipca. Jak na razie chetni to
(pisze o chetnych na gory, bo ci z miasta zrobili male zamieszanie i nie
wiem czego sie po nich spodzewac ;-P):

[w nawiasie miejsce startowe]

1. zielsko (Katowice)
2. Magdalena Chlebna (Katowice)
3. tdrk (Bielsko-Biala)
4. otucha (Katowice)
5. puesto (Warszawa)
6. tycztom (Warszawa)
7. ania123 (Katowice)
8. Natalia? (?)
9. Greg (Katowice)

Ktos jeszcze? Przykladowo tren R... wstepnie sie pisal, a potem wpial
sie pod Warszawe. Jaki ostateczny werdykt? :-) Nie jestem pewien czy
dobry nick wpisalem pod numerem siodmym... chodzi o dziewczyne, ktora
pojawia sie na psp'owym chacie. Dzieki jej uprzejmosci bedziemy miec
gitare :-) Licze na to, ze ta lista jeszcze sie zwiekszy :-) Nalezy
jednak pamietac, ze koniec lipca to juz sezon letni, wiec chyba nie
warto isc na zywiol, tylko zarezerwowac gdzies miejsca. Gdzie? Kiedys w
gre wchodzily glownie schroniska. Teraz wiele osob prywatnych oferuje
kwatery - wychodzi nawet taniej, a czesciej warunki sa duzo bardziej
komfortowe. Ostatecznie moze jakies namioty sie znajda, albo stodola?
;-P Moze tdrk zna jakiegos goscinnego gorala, ktory odstapi chociaz
troche placu przed domem? ;-) Przyznam, ze sprawa noclegu najbardziej
spedza mi sen z powiek ;-) Wyzywienie i napitek we wlasnym zakresie, aby
jak najbardziej obnizyc koszty. Jakies uwagi, sugestie? :-) Czy to ma
szanse powodzenia? ;-P

Greg
Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl/
Z psychologia jedyne co mam wspolnego to to, ze jestem czlowiekiem.