przykład diety przeciw cellulitowej

121. Data: 2003-12-11 23:27:04

Temat: Re: Spotkanie we Wroclawiu (bylo: przykład diety przeciw cellulitowej)
Od: "Karolina Matuszewska" <ginger@(isp).pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:brat59$lht$1@inews.gazeta.pl...

> To moze, zamiast przy jedzeniu, spotkalibysmy sie przy dobrej herbatce?
K7?

O tak, tak, tak =] K7 jak najbardziej, napilabym sie tamtejszej cynamonowej
=]
To jeszcze ugadajcie kiedy, byle w srode =]

Pozdrawiam,
Karola

122. Data: 2003-12-12 01:12:26

Temat: Re: przykład diety przeciw cellulitowej
Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> Ja tez dziękuję Adamo, obśmiałam się jak norka :)
> Najbardziej podobał mi się argument: "Nie będą bo być nie mogą."
> Ja tez tak potrafię argumentować, a na dodatek dodaję "I JUŻ" :-P

No to jest kawał dobrej komedii, a pomyśleć, że w HBO na stojaka pokazują
takiego Halamę, jak Kwaśniewski bije wszystkich na głowę swoim dowcipem;)))

Dam Ci dobrą radę, spróbuj jeśli nie masz stałego łącza sciągnąć u kogoś
znajomego te pliki, bo tam to dopiero jest komedia! Jan Kwaśniewski nie
czytając z kartki dopiero bełkocze bez ładu i składu...twierdzi np. że
potomkowie optymalnych z każdym pokoleniem będą żyć o 40% dłużej tak do
900lat (jak nasi przodkowie;)... czy też fragmenty kolejne skutków
rozpowszechnienia DO;)))

"...bardzo znacznie mniej wypadków komunikacyjnych, żaden optymalny nie może
zasnąć za kierownicą!, to się w ogóle nie zdarza, przyjeżdżają mi z Niemiec
1500km jednym ciągiem , wsiadają i jadą z powrotem, dzwonią, że dojechali. U
optymalnych nie ma zasypiania! A ile ludzi zabija siebie i innych bo
zasnęli, bo po prostu źle się żywili..... ...szybki wzrost dochodu
narodowego i to taki większy niż w Japonii, gdy Japończycy szli w górę, to
można bardzo łatwo przewidzieć jak dużo można się spodziewać. Bezrobocia nie
może być do cholery, no jak rzesz! Każdy kto chce pracować, niech pracuje.
Optymalni by sobie poradzili z tym, można wybrać różne warianty... ...można
się podzielić pracą, pracować 4 dni w tygodniu i trochę bezrobotnym przy
tych samych płacach przy wyższej wydajności i mądrzejszej polityce i przy
ogromnych oszczędnościach jakie można.
Przestępców też można zamienić w porządnych ludzi, tylko trzeba im dobrze
dać jeść, terrorystów też można zamienić w ludzi, którzy nie będą mogli
działać na szkodę osobników z własnego gatunku, bo tylko w chorym gatunku
tak jest. I by było dużo taniej i bezpieczniej. Będzie stopniowo coraz mniej
przestępstw, coraz mniejsze obciążenie sądów... a tym ludziom zapłacić i
niech nic nie robią, co się opiekują tymi więzieniami...
... Naród jest źródłem władzy, może zatrudnić premiera, zatrudnić jak się
nadaje, bo jak nie to won! Czy ministra czy senatora czy posła! nie
wybierać, bo wydajemy miliony ciężkie złotych, na głupie wybory, żeby wybrać
kogoś, kto wszystko jedno kogo się wybierze i tak żaden nie wie o co
chodzi.... ...jeśli ktoś się decyduje na to żeby startować na posła,
senatora, czy na ministra to już dowód, że się nie nadaje (to kogo
zatrudnić?- mój dopisek)...
...no jak ludzie zmądrzeją, to i armia nie będzie potrzebna, no bo gdzie
człowiek z człowiekiem będzie się bił, chyba, że jest durny, a to, że cała
ludzkość jest durna no to już państwo doskonale wiecie. W piątkowym
magazynie DZ tam jest taki mój artykuł, bardzo dobrze napisany na temat tego
o czym mówię...
...całe taśmy produkcyjne ludzi są zepsute...
...dorodna młodzież jest straszliwym nieszczęściem, wysocy żyją krótko,
kiepsko pracują, dużo zużywają, chorują i umierają dwa razy szybciej od
małych! ...
...dziecko powinno być małe, głupiutkie, wolno rosnąć! niskie być! No nie
będzie stomatologów, bo nie będzie próchnicy, no to to od razu odpada.
Powinny rosnąć mózgi... zdolność uczenia o 40% lepsza......źli uczniowie,
robią się najlepszymi po roku żywienia optymalnego, że przeskakują dwie trzy
klasy dlatego, że wiedzą więcej. Może się nasi potomkowie doczekają tych
dwóch litrów mózgu w głowie, jaką mieli kiedyś ludzie...
...jeśli dziewczynka ma miesiączkę 14, 15 nawet 20 lat, przejdzie na
żywienie optymalne i przestanie miesiączkować! odmładza się, poczeka parę
lat, żeby z powrotem, czyli to by były te korzystne zmiany w biologii.
stopniowe wydłużenie długości trwania życia ludzkiego, no można się
spodziewać przy optymalnym żywieniu w granicach 40% w każdym pokoleniu 100
lat! a potem 140! a potem i tak dalej w każdym punkcie dość szybko ludzie
mogli by uzyskać ten wiek biblijny (o tych 900 latach mówi dokładniej w
drugim przemówieniu - mój dopisek). Wad wrodzonych u dzieci...prawie
wszystkie są powodowane błędami w żywieniu matki! Po co produkować te
kaleki? te dzieci co wam pokazują z białaczkami z rakami mózgu i zbiera się
na nich pieniądze czy na przeszczepy wątroby! wszystko by to odpadło!
oszczędności kolejne. No duża liczba inwalidów obecnie, mogła by wrócić do
pracy, gdyby poprawiła sobie zdrowie, a pracy wystarczy, tylko trzeba
wiedzieć, która praca jest pożyteczna i taką organizować i nie będzie
żadnych problemów z bezrobociem! Tak samo mamy około 8 milionów
niepełnosprawnych ludzi, no! połowa by mogła prawdopodobnie, no może troszkę
mniej jak połowa jeszcze odzyskać sprawność. Uwolnienie ludzi od chorób
zakaźnych! Nie ma infekcji prawie w ogóle u chorych u żywiących się
optymalnie ani wirusowych ani bakteryjnych.....tak że ten problem by odpadł,
nie trzeba się bać broni bakteriologicznej, trzeba się przed nią
zabezpieczyć!! ...czyli można spowodować, żeby mieć najwyższą odporność i
wtedy nie bać się wąglików czy tam jakichś innych dżum czy choler czy
tyfusów czy innych czy jadu kiełbasianego, trzeba sobie też rozsądkiem przy
tym pomagać. Tak, że takie perspektywy są dla naszego narodu.....
...być może i kościół katolicki w to wejdzie, bo już są daleko zaawansowane
w tym kierunku sprawy, no cóż by to szkodziło jakby kościół pomógł w
budowaniu królestwa bożego na ziemi, nic by nie szkodziło nie (JK się
śmieje), TAK POWINNO WYGLĄDAĆ W SKRÓCIE TO CO LUDZIE UZYSKAJĄ, przede
wszystkim strach znika, przestajecie być niewolnikami, stajecie się
ludźmi... ...I nikogo bowiem nie miłuje Pan jako tego, który z mądrością
przebywa (nie jedyny cytat z Biblii - mój dopisek) także to też warto
zapamiętać, Pan Bóg głupców nie lubi, ubogich duchem, tylko lubi ludzi
rozumnych!..."

Powyższe cytaty są z tego "wykładu":
http://ergonomia.ioz.pwr.wroc.pl/cooler/Kwasniewski-
2_skutki_DO.mp3

polecam także ten o genezie DO;)))))
To przemawia sam Kwaśniewski twórca DO, żeby nie było wątpliwości.

Pozdrawiam,
Adam

123. Data: 2003-12-12 01:22:04

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina Matuszewska" <ginger@(isp).pl> napisał w wiadomości

> K7?
>
> O tak, tak, tak =] K7 jak najbardziej, napilabym sie tamtejszej
cynamonowej
> =]

hehe, mi tam miejsce jest zupełnie obojętne;))))

Pozdrawiam,
Adam

124. Data: 2003-12-12 08:50:52

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
cynamonowej
> =]
> To jeszcze ugadajcie kiedy, byle w srode =]

Kurcze ja bywam we wrocku tylko w niedziele i to czasami :( więc może
.......?

Slawek

125. Data: 2003-12-12 08:54:21

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> " W żółtkach jaj ptasich
> nie ma węglowodanów czyli cukru"
>
> Tiaaa? Na pewno nie ma tam _żadnych_ węglowodanów czyli cukrów cukrów?

No fakt sa 0,3g w 100g żóltka ;)

Slawek

126. Data: 2003-12-12 09:14:14

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adamo 2. napisał:
> Powyższe cytaty są z tego "wykładu":
> http://ergonomia.ioz.pwr.wroc.pl/cooler/Kwasniewski-
2_skutki_DO.mp3

Wiesz co Adam, jestem w szoku, do tej pory jakos nie bawilo mnie
czytanie dziel mistrza, mam w domu 1 czyli ksiazke kucharska i chyba
zywienie optymalne? Zreszta nieprzeczytane do konca.
Nie bede swojej opinii wypowiadac na temat tego, co przeczytalam.Powiem
ci, ze mocno mi sie poprawil humor przed dzisiejsza operacja.
Zaden kawal mnie tak nie ubawil, jak te slowa.Dzieki.
Hafsa szczerze wdzieczna za opanowanie stresu

--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

127. Data: 2003-12-12 09:18:31

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin 'Cooler' Kuliński napisał:

> [...]

Tam podaja jedzenie dla wszystkich diet, wege, DO( ja przynajmniej
znajduje cos),MM, wszystkozercow, po wlosku, francusku, chinsku, na
slono i slodko.

> To moze, zamiast przy jedzeniu, spotkalibysmy sie przy dobrej herbatce? K7?

W zasadzie miejsce obojetne, byle bez papierosow.A gdzie to K7? Nie
jestem bywalczynia, wiec prosze mnie oswiecic?
Wiec TA sroda? o ktorej godzinie.Mi pasuje do poludnia i po poludniu.
Hafsa

128. Data: 2003-12-12 10:46:39

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@a...w.sygnaturce> napisał w wiadomości

> [...]
> Zaden kawal mnie tak nie ubawil, jak te slowa.Dzieki.
> Hafsa szczerze wdzieczna za opanowanie stresu

Cieszę się, trzymamy kciuki:)

Pozdrawiam,
Adam

129. Data: 2003-12-12 11:12:58

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> Tam podaja jedzenie dla wszystkich diet, wege, DO( ja przynajmniej
> znajduje cos),MM, wszystkozercow, po wlosku, francusku, chinsku, na
> slono i slodko.

to nieźle, ale takie a'la fast food?

K7?

> W zasadzie miejsce obojetne, byle bez papierosow.A gdzie to K7? Nie
> jestem bywalczynia, wiec prosze mnie oswiecic?

http://tinylink.com/?RJSkBfyjmO

na Kiełbaśniczej, do niedawna nie można było tam palić...
przeczytaj końcówkę pierwszego z góry komentarza:P

Pozdrawiam,
Adam

130. Data: 2003-12-12 11:26:11

Temat: OT K7 (bylo Re: Spotkanie we Wroclawiu )
Od: "Karolina Matuszewska" <ginger@(isp).pl> szukaj wiadomości tego autora

Adamo 2. <a...@c...com> wrote:

> http://tinylink.com/?RJSkBfyjmO
>
> na Kiełbaśniczej, do niedawna nie można było tam palić...
> przeczytaj końcówkę pierwszego z góry komentarza:P

To teraz mozna??? Ja pamietalam, ze nie mozna i zawsze jak sie wchodzilo z
ulicy, to czuc bylo aromat roznych mieszanek herbat...mmm, jak w innym
swiecie... Ale jak tam kopca, to tam musi strasznie smierdziec mieszanka
herbat i dymu, bleee. Nie, prosze, powiedz, ze to nieprawda...

Pozdrawiam,
Karola zasmutkowana

wazne pytanie
Galaretka
Netykieta i info opisu grupy: pl.misc.dieta
Jakie ksiazki na temat fitness,aerobic itp?
SOk z selera