Spotkanie wiosenne

11. Data: 2003-01-23 11:05:35

Temat: Re: Spotkanie wiosenne
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęśniak" wrote:

(...)

> Chocbym byla
> rozjezdzona na amen i miala wylazic do ogrodu po nocy z czolowka!

Świeca na głowie? :-)))

Krycha&Co(ty)

12. Data: 2003-01-23 13:03:34

Od: "Andrzej Wendrychowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zdaję mi się że szykują się dwa spotkania grupowiczów tej wiosny . Jedno
na
> Woli - planowane odsłonięcie tabliczki upamiętniającej posadzenie drzewa
> antyterrorystycznego i drugie w Dolinie Pięciu Stawów Parku Krajobrazowego
> Wzniesień Łódzkich, zaplanowane w czasie pobytu Michała w Polsce .
> Ja ze swej strony serdecznie zapraszam.
> Pozdrówki - Jagoda

Naj,naj, naj...dziękujemy za zaproszenie i na pewno przyjedziemy.
A to Michałowe, to kiedy, jak można się tam wprosić?
Pozdrowienia - ELAN

13. Data: 2003-01-23 13:38:20

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> wrote in

> No nie, kolejna dziewica? Rozmnozyły się??

Hmmmm... Z dziesiecioletnim stazem malzenskim...
Chyba ze o czyms nie wiem :-)))))))))
A jak sie chce popazurczyc w ogrodzie to kazde zrodlo swiatla jest dobre.
Swieca tez! :-P
Pozdrowienia - Ewa Sz.

14. Data: 2003-01-23 13:39:56

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Majka" <m...@z...szczecin.pl> wrote in news:b0oev1$m2$1@news.tpi.pl:

> Żeby jeździć, trzeba będzie po prostu się rozdwoić.
Widze, ze i tak przyjmujesz wersje optymistyczna - mi wyszlo, ze w pewnym
momencie przynajmniej rozczworzyc :-))
Pozdrowienia - Ewa Sz.

15. Data: 2003-01-23 13:52:29

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:

> No nie, kolejna dziewica? Rozmnozyły się??

To nie Ewa właśnie miała przy komarach pracować ze świecą
na glowie? Pomyliło mi się?

Krycha&skleroza

16. Data: 2003-01-23 14:24:17

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
> "Ewa Szczęśniak" wrote:
>
> (...)

> Świeca na głowie? :-)))

No nie, kolejna dziewica? Rozmnozyły się??

Pozdrawiam, Basia.

17. Data: 2003-01-23 14:28:42

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:

> Nie, to mnie się pomyliło. Ale generalnie można by właściwie zawiązać
> Stowarzyszenie Dziewic Ogrodowych (ze świeczką/latarką/karbidówką na
> głowie - mało ważne). No bo skoro mamy już Towarzystwa Winoroślowe,
> Malinowe, Starych Jabłonek i...są jeszcze jakieś? Tylko chyba ciężko byłoby
> sformułować stosowne wymogi wobec członkiń/członków/ :-)))

Właśnie sformułowałaś - światełko na głowie :-))
Tylko może nie karbidówka, bo nam się górnicy do dziewic zapiszą.

Krycha&lampa naftowa

18. Data: 2003-01-23 14:30:50

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> wrote in message

> No nie, kolejna dziewica? Rozmnozyły się??

Nareszcie wiem jak rozpoznac dziewice - po swiecy na glowie! :-)
A dziewice ocywiscie rozmnazaja sie. Jak sama nazwa wskazuje,
przez dzieworodztwo.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

19. Data: 2003-01-23 14:46:08

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:u0TX9.40935$i73.9822278@twister.neo.rr.com Michal
Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):

> Nareszcie wiem jak rozpoznac dziewice - po swiecy na glowie! :-)
> A dziewice ocywiscie rozmnazaja sie. Jak sama nazwa wskazuje,
> przez dzieworodztwo.

Hejka. Najwyzszy już czas, żeby grupowi specjaliści od oczek wodnych
zrobili takie oczko, do którego zanurzenie się przywracało by dziewictwo.
:-)
Pozdrawiam mokro Ja...cki

20. Data: 2003-01-23 14:46:40

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger <k...@p...pl> wrote in

> Właśnie sformułowałaś - światełko na głowie :-))
> Tylko może nie karbidówka, bo nam się górnicy do dziewic zapiszą.

Jak bedzie czolowka, to mamy na bank speleologow i roznych takich lazikow
gorskich - w sumie nic bym nie miala przeciwko, bo wszyscy, ktorych znam,
sa bardzo sympatycznie przesunieci wymiarowo :-)
A w kwestii formalnej - ja przymierzalam sie do znicza na komary; gdyby
zadzialalo, to doszliby wedkarze, spoznieni ogrodnicy i wszyscy uczuleni na
komary.
Mysle sobie, ze to Stowarzyszenie (Siostrzyctwo?) Dziewic Ogridowych byloby
jednym z ludniejszych w Polsce.
Pozdrowienia - Ewa Sz. + Kol. Małzonek, ktory jeszcze nie wie, co sie
szykuje :-)
PS. Moj st.. Kol. Malzonek niegdys czolowka sie poslugiwal czesto, wiec
swiatelko na glowie mial, wiec tez bylby Dziewica Ogrodowa ?!? Gornika
sobie moge wyobrazic, ale mojego slubnego jakos nie...

pergola
BANANOWIEC
Re: Cytrynka - problem.
Re: Rosliny filtrujace powietrze