jest nadzieja! :-))

1. Data: 2003-02-21 16:24:19

Temat: jest nadzieja! :-))
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przed chwilą "Teleekspres" podał, ze na Ziemi Lubuskiej kwitną leszczyny i
pojawiły się bazie, i że wróży to wczesną wiosnę ;-)))
Jest tu ktoś stamtąd i może to zweryfikować???. Bo może TV znowu kłamie...
Pozdrawiam :-)
Janusz z nadzieją, że prawdę podali....

2. Data: 2003-02-21 16:55:55

Temat: Re: jest nadzieja! :-))
Od: "Adam 'secretkey' Krawczyk" <a...@p...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:
> [...]
> leszczyny i pojawiły się bazie, i że wróży to wczesną wiosnę ;-)))
> Jest tu ktoś stamtąd i może to zweryfikować???. Bo może TV znowu

A dajcie wy sie tej zimie wyzimnic.:)
Potem bedzie ze jakas zaraza nie wymarzla dostatecznie. :(

Oj, odzwyczilismy sie od zimy, odzwyczailismy. :)

Adam 'secretkey' Krawczyk
www.secretkey.prv.pl
SRS

3. Data: 2003-02-21 17:19:22

Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest tu ktoś stamtąd i może to zweryfikować???.

Janusz, nie podpuszczaj.
Wszyscy wiedzą, że pierwszy zegarek kupiłeś w Lubartowie, do liceum
chodziłeś do Bychawy, działkę masz w okolicach Kraśnika, edukowałeś się na
UMCS, choć już mniej znanym faktem biograficznym jest, że z powodu perypetii
sercowych edukację skończyłeś na UŁ - stąd ten spoufalający się ton w
dyskusjach z Bogusławem.

I od razu na stronę grupy tan tekst. Żeby każdy wiedział, z kim rozmawia...

--
Rafał Wolski

4. Data: 2003-02-21 18:38:14

Od: "Anna" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pojawiły się bazie, i że wróży to wczesną wiosnę ;-)))
> Jest tu ktoś stamtąd i może to zweryfikować???. Bo może TV znowu kłamie...

Czy Ty przypadkiem nie wpuszczasz mnie w "maliny" ?

Pozdrawiam Ania

5. Data: 2003-02-21 19:11:08

Temat: Odp: jest nadzieja! :-))
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna <c...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b35rmk$enj$...@f...acn.pl...

> Czy Ty przypadkiem nie wpuszczasz mnie w "maliny" ?
No gdzieżbym śmiał. Własnousznie to słyszałem.
A od wpuszczania w maliny to tu jest Wojtek Pa. :-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz

6. Data: 2003-02-21 19:31:04

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rafal Wolski <r...@h...pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:b35npg$rao$...@n...onet.pl...

> I od razu na stronę grupy tan tekst. Żeby każdy wiedział, z kim
rozmawia...
Nie poniał ;-(((
Jednak miło, że doczekałem się kolejnego biografa. Jeden pamiętał nawet z
dokladnością co do minuty kiedy pierwszy list na grupę wysłałem, a Ty w
innych częściach mojego życiorysu też całkiem biegle sie poruszasz...
Czyzbyście kombinowali, że na mojej biografii można cos będzie niedługo
zarobić??? :-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
A może Rafałku Zielonogórskiego od Lubelszczyzny nie odróżniasz?
J.

7. Data: 2003-02-21 20:16:48

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> writes:

> Przed chwilą "Teleekspres" podał, ze na Ziemi Lubuskiej kwitną
> leszczyny i pojawiły się bazie, i że wróży to wczesną wiosnę ;-)))

O baziach w okolicach naszego pola to mi już Bartek jakiś tydzień temu
donosił...

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Lew, mocarz między zwierzęty,
Przebiegły jest i niepojęty.

8. Data: 2003-02-22 10:57:45

Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A może Rafałku Zielonogórskiego od Lubelszczyzny nie odróżniasz?

To byłby niefart, choć byłem przekonany, że Twoja winnica leży w okolicach
Kraśnika.
Teraz sobie już chyba przypominam, że to o lata młodości tylko się
rozbiegało...

> Nie poniał ;-(((

Mój tekst na stronie grupy miałby się pojawić, żeby każdy wiedział, że jak
Janusz, to lubelszczyzna, ale jak widać to srogi niewypał, bo okazuje się,
że jak Janusz, to zielonogrórskie :-)

--
Rafał Wolski

9. Data: 2003-02-24 14:05:46

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam 'secretkey' Krawczyk" napisał .
> A dajcie wy sie tej zimie wyzimnic.:)
> Potem bedzie ze jakas zaraza nie wymarzla dostatecznie. :(
> Oj, odzwyczilismy sie od zimy, odzwyczailismy. :)

To może być prawda, bo u nas dzisiaj silne słońce, czyste niebo i
temperatura ok. +6-7 stopni. Wszyscy już tak mają dosyć zimy, że widziałam
ludzi bez płaszczy i kurtek, tylko w samych swetrach (koło hipermarketu).
:-))

Majka

10. Data: 2003-02-24 21:08:11

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ludzi bez płaszczy i kurtek, tylko w samych swetrach (koło hipermarketu).

hehe
dzis widzialas ich przed hipermarketem
a za dzien czy dwa zobaczysz w kolejce do lekarza
:)
takie sloneczko jest bardzo zdradliwe
latwo sie spocic
latwo dac sie przewiac