Spowiedź 7-mio letniego dziecka - jak to oceniacie ?

111. Data: 2009-10-31 12:37:06

Temat: Re: Spowiedź 7-mio letniego dziecka - jak to oceniacie ?
Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "=^..^= ~ ...\|/.\|/.." <v...@i...pl> napisał w wiadomości
news:hch8fb$7bj$1@news.interia.pl...
> Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał

> ==
> A co co chodzi prokuratorowi,
> jeśli trzynastolatka miała same miłe doznania ? :o/

nie mieszaj ;)

kiwiko

112. Data: 2009-10-31 13:01:23

Od: "=^..^= ~ ...\\|/.\\|/.." <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał

> nie mieszaj ;)
==
Dlaczego kłamiesz ?
Powiedz, co Ci podpowiada, by kłamać
w żywe oczy ? :o/ Dlatego, ze nie musisz w nie patrzeć ?

> kiwiko

Ps. Czy Twoim zdaniem Szatan jest niepiśmiennym debilem ?

113. Data: 2009-10-31 14:29:40

Od: "Red Art" <r...@t...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Domyślam się, że skoro tak zdecydowaliście razem z żoną to ona nie ma
> przykrych doświadczeń. Więc o co chodzi?

Źle się domyślasz. Są i pozytywne i negatywne doświadczenia.
Gdyby temat był czarno-biały, to by nie było tematu ;)

114. Data: 2009-10-31 17:08:14

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Red Art" <r...@t...op.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Źle się domyślasz. Są i pozytywne i negatywne doświadczenia.
> Gdyby temat był czarno-biały, to by nie było tematu ;)

Być może, ja w takiej sytuacji dałabym sobie spokój...

kiwiko

115. Data: 2009-10-31 17:16:43

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ==
> Dlaczego kłamiesz ?
> Powiedz, co Ci podpowiada, by kłamać
> w żywe oczy ? :o/ Dlatego, ze nie musisz w nie patrzeć ?

dlaczego sądzisz, że kłamię? Bo wszystko wiesz?
raczej nie skoro nie widzisz różnicy

> Ps. Czy Twoim zdaniem Szatan jest niepiśmiennym debilem ?

wysiadam ;)

116. Data: 2009-10-31 18:04:29

Od: "=^..^= ~ ...\\|/.\\|/.." <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał

> dlaczego sądzisz, że kłamię? Bo wszystko wiesz?
> raczej nie skoro nie widzisz różnicy
===
W dupie byłekm i g. widziałem, ale serca ludzkie zam...
na wylot :o)

> wysiadam ;)
===
Sama widzisz...
A jesteś wierząca, czy ateistka ?
Bo jeśli ateistką, jesteś usprawiedliwiona.
Sąd zaczyna się od domu Bożego...

117. Data: 2009-10-31 20:33:50

Od: "Red Art" <r...@t...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Red Art" <r...@t...op.pl> napisał w wiadomości

> Być może, ja w takiej sytuacji dałabym sobie spokój...

A wiesz chociaż, jaka jest sytuacja i z czym dałabyś sobie spokój ? ;)))

118. Data: 2009-11-01 09:25:38

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A wiesz chociaż, jaka jest sytuacja i z czym dałabyś sobie spokój ? ;)))

nic nie wiem. To Twój problem. Myślę, że nie mogę Ci pomóc. Nawet nie wiem
dlaczego próbowałam. Caly czas sie uśmiecham i myśle, jak to możliwe że się
odezwalam, przecież tak poważne dyskusje szybko mnie nudzą...
Przy okazji okazało się, że kłamę. Wolę nie myśleć co bedzie potem ;)
ale życzę powodzenia :)

kiwiko

W jakim stopniu wygląd determinuje to kim jestesmy
KIDNAPEROM,,,
badanie w domu spokojnej starości z roślinkami - kto takie opisywał?
jacuś żakowski sie obudził!
Coś dla was, na rozruszanie