Spowiedź małżonków, czyli seks tylko do rozpłodu bo inaczej grzech.

1. Data: 2012-10-27 01:59:14

Temat: Spowiedź małżonków, czyli seks tylko do rozpłodu bo inaczej grzech.
Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Zachowania w małżeństwie będące grzechem

Oto szczegółowe warunki ważnej Spowiedzi świętej w przypadku
małżonków, którzy poczuwają się do popełnienia grzechu przy
przeżywaniu wzajemnej bliskości.

1. Stosunek przerywany. Konieczne w przypadku nie-stosowania wprawdzie
środków technicznych dla zapobiegania poczęciu czy ciąży, ale mimo to
podejmowanych działań przeciw-rodzicielskich, jest wyznanie stosunku
przerywanego oraz wszelkich odmian form wynaturzonych.
Do tej grupy działań należą formy zastępcze zamiast stosunku
płciowego, czyli podejmowanie pettingu [1].
- Zarówno stosunek przerywany, jak petting jest obiektywnie biorąc
każdorazowo grzechem ciężkim. Stąd też warunkiem uzyskania
rozgrzeszenia - oprócz decyzji zerwania z grzechem, wymagane jest
wyznanie ilości i jakości popełnionego grzechu.
- Grupa ta obejmuje również pewne odmiany pocałunku [2] ; zob. też:
Seks oralny [3] .

2. Grzechy przeciwne naturze. Konieczne do ważności rozgrzeszenia jest
wyznanie grzechów popełnianych 'przeciw naturze', tj. uprawianie
namiastki stosunku podejmowanego poza pochwą - tym jedynym miejscem,
jakie Stworzyciel podarował małżonkom do przeżywania aktu
zjednoczenia. Chodzi m.in. o rozpropagowany wynaturzony akt odbywany w
ustach, ewentualnie w innych częściach ciała. Akty takie są
obiektywnie każdorazowo ciężkim znieważeniem Bożego Dzieła
Stworzycielskiego oraz ślubowanej małżeńskiej miłości (zob. wyżej, pod
'1', przypis 1 i 2).

3. Technika przeciw-rodzicielska. Konieczne jest pełne wyznanie w
przypadku stosowania jakichkolwiek środków technicznych przeciw-
rodzicielskich. Chodzi wówczas każdorazowo o grzech ciężki - a z
zasady ponadto czyn zbrodniczy przeciw Życiu.

4. Uśmiercenie Poczętego. Stosowanie jakiejkolwiek techniki 'ochrony-
zapobiegania' oznacza każdorazowo z góry wyrażoną zgodą-akceptacją na
zabicie Poczętego. Zupełnie niezależnie od tego, czy w danym cyklu
dojdzie do poczęcia, czy nie. W obliczu Bożym liczy się czynem
potwierdzona wewnętrzna postawa: Ma być seks (= samogwałt)! Za żadną
cenę ma NIE być Dziecka!

5. Niewiedza co do grzechu. Małżonkowie (i nie tylko oni) nie mogą
tłumaczyć się wybiegiem, jakoby nigdy dotąd nie słyszeli, iż stosunek
przerywany, petting, stosunek wynaturzony, użycie środka przeciw-
rodzicielskiego - jest obiektywnie biorąc każdorazowo grzechem
ciężkim, a w przypadku środka przeciwciążowego ponadto zbrodnią. Bóg
przy takim działaniu głośno krzyczy w sumieniu (por. Rz 2,15). Każdy
człowiek jest jednakowo Żywym Bożym Obrazem. Niezależnie od tego, czy
o tym wie, czy nie. Bóg ze swoim Żywym Obrazem: mężczyzną i kobietą,
prowadzi nieustanny dialog. Również wtedy, gdy to sumienie zostaje
świadomie zagłuszane i jest zatwardziałe w złu.

2. Data: 2012-10-27 02:16:16

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

OOooo.....to jest najlepsze moim zdaniem, jak małżonkowie przystępują
do spowiedzi;

10. Czas stosowanej techniki. Do ważności Spowiedzi świętej trzeba
wyznać, przez jaki czas ci dwoje stosują dany środek poronny.
Stosowanie środka poronnego przez 1 rok równa się potencjalnemu
zabójstwu 12 Poczętych (ok. 12 cyklów w ciągu 1 roku). Środek poronny
stosowany przez 5 lat oznacza gotowość i poczytalność przed Bożym
Obliczem za zabicie ok. 60 Poczętych (5 lat x 12 cyklów). Chociażby
nawet w żadnym cyklu nie doszło do poczęcia.

Samego w sobie 'poczęcia' oczywiście ... 'nie widać'. Użyte tabletki,
spirala, prezerwatywa itp. prowadzą do pozbawienia życia tego
Poczętego zbyt wcześnie, by nawet matka zdążyła się zorientować, że -
i czy nastąpiło poczęcie. Sam jednak fakt, iż ciąży 'nie widać', nie
znaczy, że poczęcie w tym cyklu nie nastąpiło... Prawda w całej pełni
ujawni się w chwili przekraczania progu wieczności.

3. Data: 2012-10-27 11:34:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 26 Oct 2012 18:59:14 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> Zachowania w małżeństwie będące grzechem

Link proszę.
(by XL)

4. Data: 2012-10-27 18:18:05

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Paź, 13:35, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Dnia Fri, 26 Oct 2012 18:59:14 -0700 (PDT), Andromeda napisa (a):

> Link prosz .
> --
> XL  Warto ci jest autentyczno wn trza - warto by nawet chamem, ale
> takim, eby ka dy szuka twego towarzystwa.
>  (by XL)

A może ty polazałaś do Jechowych, tylko nie przeczytałaś napisu, no
bo twój kościółek to nienawidzi seksu a z nim kobiety.......link..
http://lp33.de/strona-lp33/ind2.htm#pec

5. Data: 2012-10-27 18:20:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 27 Oct 2012 11:18:05 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> A może ty polazałaś do Jechowych, tylko nie przeczytałaś napisu, no
> bo twój kościółek to nienawidzi seksu a z nim kobiety.......link..
> http://lp33.de/strona-lp33/ind2.htm#pec

Od nich to ja tylko listy żywą ręką pisane dostaję - co oczywiście szanuję
i doceniam, bo ich rozumiem, taki mają obowiązek, przesłanie zgodne z ich
Kosciołem.
(by XL)

6. Data: 2012-10-27 18:27:24

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Paź, 20:20, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.

To może zielonoświątkowcy, no bo twój kościółek bardzo seksu nie lubi,
więc jako katoliczka, no knebelek na używanie, bo oni nie mają i tą
sferę każdemu chcą zbrzydzić aż im bardzo poważnie psychika się
deformuje i syczą jedną wielką przez wieki nienawiścią.

7. Data: 2012-10-27 18:30:40

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-27 03:59, Andromeda pisze:
> Zachowania w małżeństwie będące grzechem

A zdradź, globusie, czemu Cię ta sprawa tak frapuje, przecież Cię nie
dotyczy?

Ewa

8. Data: 2012-10-27 18:33:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 27 Oct 2012 11:27:24 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> To może zielonoświątkowcy, no bo twój kościółek bardzo seksu nie lubi,

Matkoboska, a cóżeś się tak tego wyimaginowanego nielubienia seksu uczepił
jak rzep psiego ogona? Przytaczasz mi jakieś bździny sprzed kilkunastu
wieków na potwierdzenie czego? - że zawsze byli idioci na świecie, także w
KK?
No byli, są i będą.
Od tego mądry człowiek ma rozum, żeby ich umieć wyłuskać.
Poza tym Kosciół się zmienia - i słusznie. Co kiedyś zakazane, dziś takie
być wcale nie musi - I PRZECIWNIE, co dopuszczalne, dziś może przestać
takim być.
Kosciół to nie jest wykopalisko, to nie jest raz na zawsze zatrzymane w
czasie świadectwo przeszłosci.
(by XL)

9. Data: 2012-10-27 18:47:38

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Paź, 20:30, medea <x...@p...fm> wrote:

> A zdrad , globusie, czemu Ci ta sprawa tak frapuje, przecie Ci nie
> dotyczy?
>
> Ewa

Bo Iksecia pomyliła chyba napisy na kościołach ,gdyż myśli że może
używać, nie w kościółku katolicki, poza tym ta spowiedź jest ekstra,
ksiądz to piszący podaje że trzeba podać ile razy użyło się
prezerwatywy i jeśli przez rok małżonkowie używali prezerwatywy, to
jest liczone że zabili 12 dzieci. Fajne prawda.?

10. Data: 2012-10-27 18:54:19

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Paź, 20:33, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.

Ikselcia kościół w tej materii się nie zmienił i teksty są aktualne,
więc knebelek Ikselcia . Patrz ksiądz podaje że jak małżonkowie
używają prezerwatywy i z tego trzeba się spowiadać ,to przez rok
zabili 12 dzieci i mają grzech ciężki, więc w oczach kk wszyscy
jesteśmy mordercami bo trudno by mi było znaleźć osoby
nieprezerwatywanej.

Kobieta to świnia rozpłodowa i nic ponadto.
Jakie warości wniósł w nasze życie kościół, no same powalające.
Generalna Gubernia SS potrafi też rozbawić.
Generalna gubernia SS w ciągłym ataku.
Rozporządzenie gubernii głównej SS