Spóźnony okres po wizycie u ginekologa????

1. Data: 2004-10-01 13:26:43

Temat: Spóźnony okres po wizycie u ginekologa????
Od: "Kaśka ...." <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Mój problem polega na tym, że póki co nie dostałam okresu (37 dzień), do
tej pory miałam raczej regularnie. Czy to możliwe, żeby normalne badanie
ginekologiczne (2 tyg temu) spowodowało opóźnienie okresu?? Podczas badania
lekarz stwierdził jedynie drobną infekcję. Pytam bo kilka miesięcy wcześniej
również po wizycie u ginekologa spóźnił mi się okres, chociaż mniej niż teraz.
Czy to normalne czy badanie nie ma żadnego wpływu na cykl??
Pozdrawiam
Kaśka

2. Data: 2004-10-01 19:31:44

Temat: Re: Spó 1/4 nony okres po wizycie u ginekologa????
Od: Vlad <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaśka .... wrote:
cut

badanie nie opozni okresu , chyba ,że łączy sie z jakims niesamowitym
stresem. Bo to może przesunąć cykl.
;-))
Vlad

3. Data: 2004-10-01 19:52:28

Temat: Re: Spóźnony okres po wizycie u ginekologa????
Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaśka ...." <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
teraz.
> Czy to normalne czy badanie nie ma żadnego wpływu na cykl??

Jakos nigdy nie slyszalam, zeby po wizycie u ginekologa spoznial sie okres.
Moim zdaniem mozliwosci sa takie:
1. Stres lub choroba opóźniają okres
2. Kiepskie tabletki antykoncepcyjne. Mi się 2 razy zdarzylo, ze po
Microgynonie nie dostałam miesiączki, tyle że nie czekałam 2 tygodnie, a po
tygodniu poszłam do ginekologa (nie w obawie, że ciąża, tylko że coś się
dzieje złego). Tak było w pierwszym przypadku. W drugim miałam dostać
miesiączkę ok. wtorku, a do piątku nic. W piątek, jak skończyła mi się
sesja, dostałam strasznie bolesnego krwawienia, czyli wynika z tego, że
tabletki musiały działać nie do końca dobrze.

Proponuję następnym razem powiedzieć o tym lekarzowi, on pewnie będzie
mądrzejszy niż ja...

M.

4. Data: 2004-10-02 18:02:57

Od: "inka" <inka21@'WYTNIJ_TO_BO_JEST_TO_TUTAJ_NIEPOTRZEBNEpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaśka ...." <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> Czy to normalne czy badanie nie ma żadnego wpływu na cykl??
Nie wiem, jak to wyglada z medycznego punktu widzenia, ale mnie tez sie
kiedys spoznil (chyba o tydzien) okres po pierwszej w zyciu wizycie u
ginekologa. Ale u Ciebie to juz troche dluzej, wiec moze przydalaby Ci
sie kolejna wizyta?

Pozdrawiam,
Inka

Szczepienie - reakcja na zastrzyk