Spraw damsko-meskich cd.

1. Data: 2002-10-25 20:03:33

Temat: Spraw damsko-meskich cd.
Od: g...@e...pl (Grzegorz Nowaczyk) szukaj wiadomości tego autora

W zwiazku z konfliktami damsko-meskimi mam takie pytanie (wiem, ze przy
weekendzie... :) ) - jezeli wspolne zycie obu malzonkom wyszlo bokiem (i nie
jest to pytanie czysto teoretyczne) jak najlepiej/najszybciel i jak
najbardziej bezbolesnie poradzuic sobie z rozstaniem; tym formalnym bo z
duchowym to nie tak latwo...

W montekscie kilku dwu watkow o zdradzie oswiadczam, ze tylko badam grunt.
(Mam nadzieje, ze mi sie nie przyda)

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.rodzina

2. Data: 2002-10-26 07:12:36

Temat: Re: Spraw damsko-meskich cd.
Od: "eRa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Nowaczyk" <g...@e...pl> napisał w
wiadomości
jak najlepiej/najszybciel i jak
> najbardziej bezbolesnie poradzuic sobie z rozstaniem; tym formalnym bo z
> duchowym to nie tak latwo...

też by mi się to przydało...

3. Data: 2002-10-26 10:28:31

Od: "GGosia" <a...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sama się nad tym zastaniawiam, bo u mnie to na gorąco, i jest naprawdę
bardzo ciężko, dlaczego wogóle tak się dzieje, ufasz drugiemu człowiekowi, a
on nagle jak za dotknięciem czarodziejskiej różdzki odchodzi , bo mu już nie
zależy, niby wszystko ładnie pięknie, aż nagle pęka jak bańka mydlana.
Jedna strona chce wszystko naprawić, a druga nie chce już nic, tylko
wychodzi i good bye

Gosia

4. Data: 2002-10-26 18:03:39

Od: "Elzbieta" <n...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zależy, niby wszystko ładnie pięknie, aż nagle pęka jak bańka mydlana.
> Jedna strona chce wszystko naprawić, a druga nie chce już nic, tylko

I najgorsze, ze czlowiek szuka w sobie wine, co zrobilam nie tak, co
poppchnelo go do tego kroku ?? A dusza wyje z rozpaczy - wroc... ( choc
postapil jak ostatnia sw...a) ...

rody
Kompromisy?
O zazdrości słów pare.