Sprawa Polanskiego - CD

161. Data: 2009-10-02 20:18:13

Temat: Re: Sprawa Polanskiego - CD
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:

> Ewa nie wie jaki ma charakter michał, ale orzeka że jest słowny.

To mowa zależna była.
Ewa orzeka, że nie wątpi. :)

Ewa

162. Data: 2009-10-02 20:27:09

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pl.sci.psychologia
"medea" <e...@p...fm> napisał:

> To mowa zależna była.
> Ewa orzeka, że nie wątpi. :)
>
> Ewa

ech, Ewa Ewa ;)

163. Data: 2009-10-02 20:27:29

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Ja nie mam do Ciebie o to pretensji. Ja po prostu mówię, jak odbieram te
> Twoje gierki - z pewnym niesmakiem.

> Dlatego że to, w jaki sposób odbiera Ciebie michał, w pewnym stopniu
> pokrywa się z _moim_ odbiorem Ciebie.
W jakim? Co jest zgodne?

>A to, co Ty wypisujesz na temat michała w swoich pure nonsensach kłóci się
>z moimi spostrzeżeniami na jego temat.
Spodziewam się:-)

> Dodatkowo przejawiasz w tych gierkach dość nieprzyjemne i przyciężkawe w
> moim odbiorze "poczucie humoru".

Cóż Ci mam powiedzieć? Mogę w jakiś specjalny sposób oznaczać te wątki, abyś
wiedziała, by ich nie czytać:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

164. Data: 2009-10-02 20:48:23

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> To mowa zależna była.
> Ewa orzeka, że nie wątpi. :)

ściemniasz, Ewo. Ściemniasz

serdecznie pozdrawiam

Chiron

165. Data: 2009-10-02 21:20:41

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Wręcz przeciwnie - to TY (i Robakks) uznając kategorie "stajni waszych i
> naszych" stawiasz się na polu walki. Może Tobie źle bez boksu? ;)
>
> PS: Ja nie należę do żadnej "stajni", tzn. z nikim nie trzymam na stałe, z
> nikim się nie "przyjaźnię", nawet się z nikim na piwo nie umawiam. ;)
> Jestem tu sobie a Muzom. :)

Może i się na piwo nie umawiasz, nie wiem. Resztę- między bajki włożę. Tu
nawet nie jest pytaniem, czy Ty w to wierzysz. Nawet nie to, czy uważasz, że
ja uwierzę. (taka lekka manipulacja, ale to dopiero wstęp- dalej będzie
wprost):
sytuacja obecnie wygląda tak: Michał- chcąc, aby jego animus wziął w końcu
górę nad animą ma doskonały moment. Jest to też świetny moment na trening
asertywności. Dla Michała, rzecz jasna.

Pytanie: co powinien zrobić Michał, żeby schemat- obserwowany na grupie, a
będący IMO jego udziałem w jego życiu pozainternetowym- już się nie
powtarzał? Odpowiedź dla postronnego obserwatora jest prosta: aby nikt nie
stawał pomiędzy Michałem a innymi ludźmi, z którymi Michał szuka relacji-
Michał MUSI pokazać takim pozornym "rozjemcom" ich miejsce. Czy Michał jest
w stanie przełamać schemat: konflikt- chowanie się za babską spódnicą?
- Tak, jest w stanie. Choć dla niego jest to naprawdę trudne- ale zyski z
tego moga być naprawdę nie do przecenienia.

Pytanie więc: czy Michał opanuje tym razem swój strach, czy- jak zwykle-
strach opanuje Michała?
Kto przyjmuje zakłady? Ja stawiam, że to drugie

serdecznie pozdrawiam

Chiron

p.s.
z mojej strony- korytarz jest otwarty.

166. Data: 2009-10-02 23:11:07

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Pytanie więc: czy Michał opanuje tym razem swój strach, czy- jak zwykle-
> strach opanuje Michała?
> Kto przyjmuje zakłady? Ja stawiam, że to drugie

Wiesz co, zaczynam mieć powoli wrażenie, że niechcący wdepnęłam znowu w
jakąś Twoją psychodelię. Może jutro będę widziała to w jaśniejszych
barwach. :)
Pa, dobranoc.

Ewa

167. Data: 2009-10-03 09:49:23

Od: Jacek <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob napisał(a):
> A tu się mylisz bo chłopak był starszy, czyli miał 15 lat, on już
> mógł, ona nie .

W każdym razie był niepełnoletni. A tych KK (kodeks karny) i sądy
traktują wyjątkowo delikatnie.

> On ją zgwałcił i dlatego był taki zakręt , bo oni się
> bali że pod sąd trafi chłopak. A w przypadku ''tym'' są sprzeczne
> informacje, ale najczęście pojawiają się takie że była prostytutką.
> Więc zgoda tych dziewczyn w jednym i drugim przypadku nic nie znaczy,
> bo są dziećmi. Odpowiada ten co je posiada, nawet za ich zgodą.

Odpowiedzialności chłopaka za to że Agatka zaszła w ciążę jest
oczywista i nikt tego nie neguje. ;-)

> A głównie katole utrzymywały , że jak agata się zgodziła to wolno ,
> zupełnie jak obecny nasz bohater gadali.

Nie znam katoli. Z tego co wiem KK(tym razem Kościół Katolicki)
nawołuje do powstrzymania się z seksem do ślubu. Może by coś z tego
było i by się jeszcze z Agatką ożenił.;-) To jest sytuacja troszeczkę
inna niż 44 letni facet zaliczający 13 latkę.
Takich jak Polański trzeba zamykać i kastrować. A tych pierwszych
wspomóc w założeniem rodziny i dopilnować żeby seksu nie było, ale
raczej nie przez więzienie bo to zwykle ochładza związki.
Dziobas RAR PLAYER
http://ds6.ovh.org/drppl.html

168. Data: 2009-10-03 10:09:05

Od: Jacek <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob napisał(a):
> Nadinerpretowujesz, bo tak jak powyżej najczęściej pojawia się słowo
> prostytutka, możliwe że żyła tak dopóki nie została uświadomiona, że
> jest gwałcona bo jest nie letnia, ale do motywów jej działania nigdy
> nie dojdziemy.

Nic nie nadinterpretuje. Tutaj chodzi o to że została zgwałcona, bo
niemiała ochoty na seks. Nikt jej niemusiał uświadamiać że niema
ochoty. przeczytaj zeznania, a nie fantazjujesz że pewnie chciała a
ktoś jej uświadomił że mimo wszystko to jest gwałt.
Dziobas RAR Player
http://ds6.ovh.org/drppl.html

169. Data: 2009-10-03 10:15:26

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:

> [...]
> wspomóc w założeniem rodziny i dopilnować żeby seksu nie było, ale
> raczej nie przez więzienie bo to zwykle ochładza związki.

Po pierwsze chłopak był pełnoletni w wymiarze seksaualnym i o tym mówi
kodeks karny , czyli do 15 roku życia. Agata nie była pełnoletnia w
wymiarze seksualnym , bo miała 14 lat , do 15 roku życia nie może o
sobie stanowić, bo jest dzieckiem[ niemowle też może powiedzieć tak].
Po drugie
polański nie jest pedofilem, ani nie było gwałtu, został skazany za
uprawianie seksu z nieletnią, zachowywała się tak jak Agata, więc mamy
dwie nieletnie, które są nietykalne i ten kto je bierze popełnia
przestępstwo. I spewnością Katoli trzeba wykastrować, bo w tym
przypadku potępiają dokładnie takie same zachowania jakie wykazywali
do Agaty, czyli mordy darli =ona się zgodziła, nie było przestępstwa,
gazeta w. ideologicznie spierdolona, agata ma rodzić.Czyli dodatkowo
zmuszali dziecko po przestępstwie do urodzenia, odbierając jej prawo,
o które teraz tak walczą=czyli precz od nieletnich.

170. Data: 2009-10-03 10:25:35

Od: Jacek <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron napisał(a):
> Wszystkie kraje Unii j� maj�. Znasz jaki�, kt�ry nie posiada zasady
> przedawnienia?

Zdaje się ze Hiszpania niema za morderstwo. I raczej nie przedawniają
się roszczenia majątkowe (dlatego Niemcy na tej podstawie chcą zwrotu
majątków).
Z pedofilią i gwałtami to nie wiem. Kwestia przedawnienie ma raczej
tylko uzasadnienie ekonomiczne, jak się nie udało kogoś ścignąć przez
tyle lat to się go już raczej nie dorwie i nie warto tracić na to
forsy. O takim Polańskim to wiadomo gdzie jest i nawet media podają
gdzie będzie to ściąganie go jest tanie.

> A w og�le co robisz na tej grupie?

Wam wakacje.

>Dawno Ci� nie czyta�em- ale chyba do tej
> pory tu nie pisa�e�?

Kiedyś tu pisałem. I możesz mnie mylic z jackiem vel Ekspertem. Nie
jestem nim, to tylko zbieżność imion.
http://ds6.ovh.org/drppl.html

Re: Diagnoza
Re: Wszechmocny Bóg - fragment