Sprawa Polanskiego - CD

31. Data: 2009-09-30 20:01:49

Temat: Re: Sprawa Polanskiego - CD
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 30 Sep 2009 17:07:06 +0200, Duch napisał(a):

> "Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message

polanski-przed-sad,1375214

> Tak jest.
> Duch

Dokładnie.
--

Ikselka.

32. Data: 2009-09-30 20:02:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 30 Sep 2009 17:10:48 +0200, Duch napisał(a):

> "Duch" <n...@n...com> wrote in message
>
> Wlasciwie jako jedyny ze srodowiska znanych artystow,
> wylamal sie z tej kampanii.
> Respekt za odwage.

Przyłączam się.
--

Ikselka.

33. Data: 2009-09-30 20:03:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 30 Sep 2009 17:21:38 +0200, Duch napisał(a):

> "Duch" <n...@n...com> wrote in message
>
> Jest drugi:
>
> Jestem za jakas forma ulaskawienia Romana Polanskiego, ale zdecydowanie
> przeciwko moralnemu uniewinnieniu za czyn, którego dokonal - powiedzial w
> TVN24 rezyser Krzysztof Krauze. Jego zdaniem, srodowisko filmowe
> zagalopowalo sie w obronie rezysera.

Podobnie jak kiedys "środowisko" w obronie dyrektora Poznańskich Słowików
czy też A.Samsona...
--

Ikselka.

34. Data: 2009-09-30 20:08:32

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:
> Dnia Wed, 30 Sep 2009 15:39:19 +0200, Przemys�aw D�bski napisa�(a):

> Kto z tu obecnych katoli napisa� te s�owa?
> Kto� owszem pisa�, �e nie by�a zgwalcona. Bo nie by�a. I to chodzi�o o
> wsp�ycie z koleg�, a nie z doros�ym facetem.
> Generalnie ka�dy z tu obecnych katoli pot�pia wsp�ycie doros�ego z
> dzieckiem.
> Wi�c tak naprawde wy�uszcz, o co ci chodzi?
> --
>
> Ikselka.

Duszek i większość katoli, a gwałt był bo miała 14 lat, a prawo
stanowi że do 15 jest gwałt, po prostu obłudny śmieciu zachowywaliście
się tak samo jak teraz artyści. Być może wzieli z was przykład, bo do
tej pory szukasz przywilejów dla katoli, a dlaczego więc obłudno ruro
piszesz o równości wobec prawa.? Pusto suko niedostrzegasz jak
napierdalaliście , że ona sama chciała[ Agata] i gwałtu nie było. Tak
samo klucho klozetowa jak teraz artyści. Jak dewote zamgliło na
pamięci.

35. Data: 2009-09-30 20:14:01

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
j.googlegroups.com...

Przemysław Dębski wrote:
> U?ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
m.googlegroups.com...

> [...]
> ogromny nacisk k?adli na to ?e agata sama chcia?a i oskar?ali gazet?
> wyborcz?, ?e k?amie i tworzy ideologi? na temat rzekomego gwa?tu.
> Tu w stosunku do re?ysera i wypowiedzi artyst?w pi?tnuj?, ?e on j?
> zgwa?ci? bo nieletnia, ?e arty?ci popieraj? pedofil?, bo to bzdury aby
> nastolatka sama chcia?a.
> Zauwa?amy po raz kolejny jak ob?udni s? katolicy i jak bardzo
> niezr?wnowa?eni.
> No niestety.
> ******
>
> Normalnie jak bym obecnego papie?a s?ucha? - on te? jest zaciek?ym wrogiem

Wbrew temu co katole mówią na temat relatywizmu moralnego, zachowują
się relatywnie moralnie, bo im wolno a innym nie ,moralność ma być dla
innych ,a nie dla kk.
I znów się nakręciłeś. Podzieliłeś świat na katoli i antykatoli. Co Ci to
dało? Nie widzisz w tym fałszu z założenia?

SERDECZNIE POZDRAWIAM

Chiron

36. Data: 2009-09-30 20:16:02

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> ....i to z własnej woli, a nie wbrew - z dorosłym mężczyzną vide Polański.
> Medi bardzo nie lubi księży - a kogo nie lubi, tego nie pocałuje, a
> chusteczkę haftowaną pedofilowi podaruje.

To było TYLKO śmieszne, warto było?

vB

37. Data: 2009-09-30 20:24:34

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:
> [...]
> I znów się nakręciłeś. Podzieliłeś świat na katoli i antykatoli. Co Ci to
> dało? Nie widzisz w tym fałszu z założenia?

No kochaniutki właśnie udawadniam że jesteście fałszywi , bo Darliście
mordy że Agata 14 lat sama się prosiła i gwałtu nie było. Duszek
Ikselcia i większość katoli . A teraz piętnujecie artysów że mówią to
samo co wy rok temu, Iks nawet do tej pory. Więc potępiacie artystów
za to samo co robiliście sami rok temu. Więc wam wolno im nie wolno.
Dlatego podzieliście świat na tych co im wolno i nie wolno.

Udowadniam obłudę.

38. Data: 2009-09-30 20:43:23

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> ...i to z własnej woli, a nie wbrew - z dorosłym mężczyzną vide Polański.

Czy było wbrew, czy nie - to już jest chyba sporne.

> Medi bardzo nie lubi księży - a kogo nie lubi, tego nie pocałuje, a
> chusteczkę haftowaną pedofilowi podaruje.

Czytałaś w ogóle moje posty, czy tak sobie zgadujesz?

Ewa

39. Data: 2009-09-30 20:46:15

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Czy było wbrew, czy nie - to już jest chyba sporne.

> Czytałaś w ogóle moje posty, czy tak sobie zgadujesz?

To pewnie na fali częstochowskich/kieleckich rymowanek.

--

Paulinka

40. Data: 2009-09-30 20:50:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 30 Sep 2009 22:16:02 +0200, vonBraun napisał(a):

> To było TYLKO śmieszne, warto było?
>
> vB

CO było śmieszne?
--