Sprawa zmian w systemie emerytalnym

121. Data: 2011-01-28 17:37:43

Temat: Re: Sprawa zmian w systemie emerytalnym
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bo Niemcy to faszyści?

--
CB

122. Data: 2011-01-28 17:59:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 28 Jan 2011 15:34:48 +0100, medea napisał(a):

> No i to jest bez sensu, bo tak to się żadnego postępu nie zrobi.

To kto przechodzi do mnie?
;-PPP

123. Data: 2011-01-28 18:00:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 28 Jan 2011 15:36:23 +0100, Vilar napisał(a):

> A co do zielonej wyspy, trzeba pamiętać o nieustannie zasilających nas
> pieniążkach z Unii.

Vilar, czasem to mi się wydaje, że Ty żyjesz gdzieś na jakejś zielonej
wyspie... tam, gdzie się nie kojarzy "zasilania" z "zadłużaniem"...

124. Data: 2011-01-28 18:02:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 28 Jan 2011 15:41:43 +0100, Vilar napisał(a):

> Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> Ale jesteś pewien, że tak było np. w 1950 roku?
> Czy tak sobie założyłeś?
>
> Kiedy powstało to całe cholerstwo?
>
> MK

Ale jakie to ma znaczenie, skoro można je jednym gestem przekreślić i
unieważnić? Byle wojna, zmiana władzy iiiiii...... leeeeeciiii....

125. Data: 2011-01-28 18:04:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 28 Jan 2011 15:43:00 +0100, zażółcony napisał(a):

> A majątek jakiś to czasem akurat się przydarzał. Dużo mieszkań
> poniemieckich się ostało w takiej Gdyni, Sopocie, nie mówiąc
> o Szczecinie.

Hmmm... No to może sie wkrótce właściele zgłoszą. Jak tak dalej pójdzie.
:-/

126. Data: 2011-01-28 18:05:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 28 Jan 2011 15:45:59 +0100, Stalker napisał(a):

> Pierwsze trzy z google:
>
> http://www.wprost.pl/ar/8889/Emerytura-od-Bismarcka/
> http://www.nbpnews.pl/pl/commonPages/EconomicEntryDe
tailsPress?entryId=75&pageId=17702
> http://www.newtrader.pl/Historia-emerytur,about_6,1.
php

> Stalker

No to się Vilar zdiwi, że to taki stary wynalazek :-)

127. Data: 2011-01-28 18:10:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://wyborcza.pl/1,75517,1332233.html

128. Data: 2011-01-28 18:10:57

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-28 15:43, zażółcony pisze:

> A majątek jakiś to czasem akurat się przydarzał. Dużo mieszkań
> poniemieckich się ostało w takiej Gdyni, Sopocie, nie mówiąc
> o Szczecinie.

W takiej Gdyni to śmiem twierdzić, że ANI JEDNO poniemieckie mieszkanie
się nie ostało :-)

Stalker

129. Data: 2011-01-28 18:14:49

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
>
> A może to o cło chodziło ... nie pamiętam dokładnie. W każdym razie ulga
> to była.

A tak bardziej serio mówiąc i się powtarzając: skoro się pieniedzy nie
je, to VATu i akcyz też się nie je. Pieniądz krąży po gospodarce, a istotne
jest
to, co po drodze produkuje, jakie wytarza dobra/usługi, gdzie pobudza
rozwój.
Więc pytanie ostatecznie sprowadza się do tego, co jest
korzystniejsze: rozwój przemysłu spirytusowego czy rozwój usług
6Spirytus-Sanctus.
Jakby nie spojrzeć - ani jedno ani drugie, chociaż chyba jednak już taca
w tym wszystkim lepsza. Chociaż cholera wie - po terapii alkoholowej
jej adept już ma małe szanse na dobicie do emerytury, a po terapii
kościelnej
cała masa tzw. beretów żyje długo i nieszczęśliwie ... Strasznie cynicznie
mi to niestety wyszło ... Summa-sumarum - uważam, że pieniądz, który idzie
w kościół zostawi po sobie coś lepszego, niż idący w spirytus.
Mógłby jednak iść w budownictwo albo w prace nad odnawialnymi źródłami
energii - zamiast wielkich banii bimbrowni czy wielkich kopuł kościelnych
budynków
przydałoby się więcej banii, w których by się jakaś biomasa kisiła czy coś
w tym stylu ... No ale cóż ...

130. Data: 2011-01-28 18:18:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 28 Jan 2011 16:22:16 +0100, medea napisał(a):

> Ale skąd w tych grobach złoto? Czy Niemcy wcześniej go nie skradli?
> Przecież nawet złote zęby więźniom wybijali przed egzekucją.
>
> Ewa

Dziś był w TV program, w którym wystąpił były więzień, Polak, biorący
udział w przeszukiwaniu GOŁYCH ciał zagazowanych osób. Oprócz opisu
sytuacji i okoliczności przed zagazowaniem (daruję sobie jego przytaczanie)
opowiadał beznamiętnie (to niewątpliwie jakieś uszkodzenie psychiczne), jak
to było robione. "Miałem obcęgi, takie do wyciągania złotych zębów. I
kobietom pochwy przeszukiwaliśmy. Jak esesman głowę odrócił, to się którąś
pominęło..."

No to już wiesz.

wierzyc, nie wierzyc...
Nierozumiem tej wyrozumiałości
Lepiej nie zachowujcie wstrzemięźliwości.
Histeria, niedaleka przyszłość.
U wróżki