Sprawdzian klas VI

1. Data: 2007-04-12 12:02:26

Temat: Sprawdzian klas VI
Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

CKE wywiesiła tekst, bez odpowiedzi, ale może ktoś ciekawy.
http://www.cke.edu.pl/images/stories/Spr_07/arkusz_s
_1_072.pdf

U nas uczniowie ocenili, że nietrudny; wszyscy zmieścili się w czasie,
generalnie zadowoleni.

--
EwaSzy
Shhhh, to jest usenet, tu się kopie po dupach, a nie humor poprawia.

2. Data: 2007-04-12 12:05:38

Temat: Re: Sprawdzian klas VI
Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Harun al Rashid" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
_1_072.pdf

> U nas uczniowie ocenili, że nietrudny; wszyscy zmieścili się w czasie,

Dzięki. Jakbyś wiedziała coś o karcie odpowiedzi, to też daj znać. Nie żebym
sama nie umiała odpowiedzieć, ale czasami w tych kartach ciekawe rzeczy
można przeczytać ;-)

Agnieszka

3. Data: 2007-04-12 12:07:33

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
_1_072.pdf

| U nas uczniowie ocenili, że nietrudny; wszyscy zmieścili się w czasie,

odpowiedzi na :
http://serwisy.gazeta.pl/edukacja/0,52309,1907045.ht
ml

Chyba już się zacznę przygotowywać - bo to niedługo ;)
--
Kasia + Weronika ( 6-latka )
gg 181718

4. Data: 2007-04-12 12:45:30

Od: Jakub Szułakiewicz <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

złośliwa napisał(a):
> [...]
> http://serwisy.gazeta.pl/edukacja/0,52309,1907045.ht
ml

> Chyba już się zacznę przygotowywać - bo to niedługo ;)

Wypowiedź na 9 linijek, w której są 3 błędy ortograficzne i 3 błędy
interpunkcyjne może otrzymać maksimum punktów...

--
Yakhub

5. Data: 2007-04-12 13:25:01

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 12 Kwi, 14:02, "Harun al Rashid" <a...@o...pl> wrote:

> CKE wywiesiła tekst, bez odpowiedzi

I z błędem. Śmiać się czy płakać?
Sejm Czteroletni obradował od 1788 roku. KEN powołano w 1773.
Jakim więc cudem wyszło im, że Czteroletni powołał KEN.
"Takie będą Rzeczypospolite, jakie ich młodzieży chowanie"...

Sacagawea

6. Data: 2007-04-12 13:52:20

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@g...com> napisał
|Sejm Czteroletni obradował od 1788 roku. KEN |powołano w 1773.

sejm zakończył obrady 1792 roku

|Jakim więc cudem wyszło im, że Czteroletni powołał |KEN.

uchwałą ?

|"Takie będą Rzeczypospolite, jakie ich młodzieży |chowanie"...

nic dodać nic ująć :/

A swoją szosą to dość zabawne że akurat to hasło zostało napisane na
podstawie wikipiedii - nie to żebym się czepiała ale dosłownie zostało
SKOPIOWANE :)

Ci z ministerstwa widać idą po najmniejszej lini oporu :/

--
Kasia + Weronika ( 6-latka )
gg 181718

Sacagawea

7. Data: 2007-04-12 13:56:07

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik <s...@g...com> napisał
> |
> sejm zakończył obrady 1792 roku

> uchwałą ?

Ale to chyba z mocą wsteczną ;-)

Agnieszka

8. Data: 2007-04-12 14:05:31

Od: "Lozen" <i...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

złośliwa wrote:

> [...]
> SKOPIOWANE :)
>
> Ci z ministerstwa widać idą po najmniejszej lini oporu :/

Ewentualnie tekst w wikipedii skopiowany z tego samego zrodla, z
ktorego korzysta ministerstwo. Biorac pod uwage ze w wikipedii kazdy
moze sobie cos dodac stawialabym raczej na ten wariant niz na Twoj.

pozdrawiam
Kasia
--
"There are four basic food groups, milk chocolate, dark chocolate,
white chocolate, and chocolate truffles." Anon

9. Data: 2007-04-12 14:58:25

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lozen" <i...@h...com> napisał
| Ewentualnie tekst w wikipedii skopiowany z tego samego zrodla, z
| ktorego korzysta ministerstwo. Biorac pod uwage ze w wikipedii kazdy
| moze sobie cos dodac stawialabym raczej na ten wariant niz na Twoj.

no mogłoby tak być gdyby nie fakt że pod tekstem na teście było napisane że
pobrano z wikipedi ;)

--
Kasia + Weronika ( 6-latka )
gg 181718

10. Data: 2007-04-12 15:00:03

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...pl> napisał
złośliwa :
| > |

| Ale to chyba z mocą wsteczną ;-)

dlaczego ? Uchwalają w 1792 roku ( przykładowo ) - powstaje w 1793 :)
To chyba prawidłowa droga ? ;)

--
Kasia + Weronika ( 6-latka )
gg 181718

Dzieci - razem czy osobno?
Re: Jak mówić żeby zachęcić a nie zniechęcić
problem 12 lat
[SPRZEDAM] Plecak - pluszowy miś w sweterku
Jak mówić żeby zachęcić a nie zniechęcić