uczestnictwo w imprezach dzieci z poprzedniego związku

1. Data: 2007-04-12 12:02:04

Temat: uczestnictwo w imprezach dzieci z poprzedniego związku
Od: "Alina" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
Pytanie do osób będących w takiej sytuacji, mających dzieci z poprzednich
związków, mających obecnie rodzinę. Jak u Was wyglada kwestia brania udziału w
takich imprezach (urodziny, komunia)? Czy bywacie na nich sami czy ze swoją
obecną żoną/mężem/TZ? Czy ponieważ dziecko jest z poprzedniego związku należy
je "chronić" - "odizolować" od obecnej rodziny?
Wiem, że sporo zależy od drugiego rodzica - ale czy w tej sytuacji, kiedy
spotkanie dotyczy wyłacznie dziecka ma on prawo np. nieżyczyć sobie
uczestniczenia w urodzinach ojca dziecka z żoną, dziećmi?

Pozdrawiam,
Alina