Sprawny dojazd (PFRON) - wady, problemy?

1. Data: 2008-10-15 09:48:05

Temat: Sprawny dojazd (PFRON) - wady, problemy?
Od: "Eldorado" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do tych co juz kupili samochody z dofinansowaniem PFRON...

Jakie mieliscie problemy? Jakie wady ma program "Sprawny dojazd" ?

Lukasz

2. Data: 2008-10-15 10:39:46

Temat: Re: Sprawny dojazd (PFRON) - wady, problemy?
Od: Dorota Nawara <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Eldorado pisze:
> Do tych co juz kupili samochody z dofinansowaniem PFRON...
> Jakie mieliscie problemy? Jakie wady ma program "Sprawny dojazd" ?
>
> Lukasz

ma?y wybór samochodów z automatem, powiedzia?abym nawet z.e nie ma
wyboru. Trzeba zamawiac' a to podnosi cene;.
z tego tez. powodu nie be;dziemy miec' automata :-(
Dorota

3. Data: 2008-10-15 10:42:52

Od: Dorota Nawara <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Nawara pisze:

> ma?y wybór samochodów z automatem, powiedzia?abym nawet z.e nie ma
> wyboru. Trzeba zamawiac' a to podnosi cene;.
> z tego tez. powodu nie be;dziemy miec' automata :-(
> Dorota
przepraszam za wszystkie "byki", spieszylam sie

4. Data: 2008-10-15 10:53:58

Od: "Eldorado" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja równiez szukam samochód z automatem i mój wybór to albo marka: BMW albo
Mercedes, w przedziale cenowym podanym w umowie PFRON sa samochody z
automatem w tych markach.

Uzytkownik "Dorota Nawara" <d...@g...com> napisal w wiadomosci

5. Data: 2008-10-15 12:46:51

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ma?y wybór samochodów z automatem, powiedzia?abym nawet z.e nie ma wyboru.
> Trzeba zamawiac' a to podnosi cene;.
> z tego tez. powodu nie be;dziemy miec' automata :-(
> Dorota

Mówisz jak rozumiem o nowych i w limicie cenowym? Bo uzywanych do koloru do
wyboru, choc rzeczywiscie nie kazdej marki.
Proponuje przyjrzec sie seatom i vw - tam jest duzy wybór automatów na rynku
wtórnym

LM

6. Data: 2008-10-15 12:48:36

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie wszystko zalezy od budzetu. Za 70 kilo zl pewnie kupisz 3 - latka. VW
w automacie za 40-50 kilo zl. W podobnej cenie pare innych (toyota, ford)

LM

Uzytkownik "Eldorado" <n...@i...pl> napisal w wiadomosci

7. Data: 2008-10-15 13:50:14

Od: "Eldorado" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LM" <l...@g...pl> napisał w wiadomości>
> [...]
> do wyboru, choc rzeczywiscie nie kazdej marki.
> Proponuje przyjrzec sie seatom i vw - tam jest duzy wybór automatów na

Ja poszukuję samochodu używanego do 3 lat. Interesuje mnie BMW, Mercedes a w
ostateczności Corsa D.
Na rynku wtórnym widzę sporo samochodów w/w marek z automatami i w tym
przypadku zdecyduje o moim wyborze stosunek jakości oferowanego sprzętu do
ceny za jaką będzie sprzedany samochód.

Łukasz

Program samochodowy PFRON
Pytanie o bramki na autostradach!
Poszukuje beneficjentów programu PFRON Homer 2003
Z prasy
Targi w Łodzi