Sprawozdanie z grilowania

1. Data: 2004-08-03 12:46:07

Temat: Sprawozdanie z grilowania
Od: "waldek" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

===

Wielkie rodzinne grilowanie
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Pięć kaszanek z podrobami i kiełbasek kilo,
łosoś w dzwonkach, wór skrzydełek - chyba będzie miło.
Dla małego pobudzenia w żyłach krwi krążenia
do koszyka cztery piwa wrzucam od niechcenia.

Dojeżdżamy już na miejsce, piękna okolica.
Z prawej rzeka, z lewej ZAGON, PO nim zając kica.
Mięsa wrzucam do zaprawy i rozpalam grila,
GDY się węgle wypalają mija piwna chwila.

Ruszt zapełnia się szybciutko kroćmi smakołyków
A dym rusza w TAN zalotny w wonnym swym dotyku.
Ja OFIARNIE zaś obracam mięsa przez czas cały,
staram się PRO arte przecie dać mu smak wspaniały.

Niespodzianie pociemniało, grzmoty słychać z dala!
Lać zaczyna wnet okrutnie, w wodzie łąka cała.
Węgle gasną sycząc w złości, uczta mi odpływa,
mogę O niej już zapomnieć. Los złośliwy bywa.

N-11, P-8, P-6

waldek
===

1. Data: 2004-08-03 13:04:04

Temat: Re: Sprawozdanie z grilowania
Od: "Hupu" <m...@f...ppolbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

zastanów się nad tymi biednymi, pomordowanymi zwierzętami tylko i wyłącznie
dla Twojego widzimisię.

1. Data: 2004-08-03 13:42:05

Od: "waldek" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hupu wrote:
> zastanów się nad tymi biednymi, pomordowanymi zwierzętami tylko i
> wyłącznie dla Twojego widzimisię.
===
Głuptas jesteś.
Te wszystkie zwierzęta wilk rozszarpał i od razu zdechł od wyrzutów
sumienia.
Ja tylko zebrałem padlinę w trosce o stan epidemiologiczny.
Pretensje kieruj do wilka.

waldek

1. Data: 2004-08-03 15:23:26

Od: "Przemodar" <p...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

"waldek" szyfrem zapodał....
> Wielkie rodzinne grilowanie...
Tak to bywa z wielkimi planami, gdy zupełnie nietrafiona prognoza pogody
może popsuć całą zabawę, zwłaszcza w ostatni deszczowy lipiec ;-)
Gratuluję zapału i konceptu na niezłą zabawę słowną!

"Powiedziałem i ukoiłem sumienie"

1. Data: 2004-08-03 15:33:19

Od: "eM" <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

"waldek" pisze:

> A dym rusza w TAN zalotny w wonnym swym dotyku.

Moj ulubiony wers! Jedyna uwaga to ta, ze nie da sie go wyglosic z
pelna buzia ;-)

Pozdrawiam,
eM, co probowala

1. Data: 2004-08-03 17:58:48

Od: "waldek" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemodar wrote:
> [...]
> pogody może popsuć całą zabawę, zwłaszcza w ostatni deszczowy lipiec
> ;-) Gratuluję zapału i konceptu na niezłą zabawę słowną!
A ja ze swej strony - błyskawicznego rozwiązania szarady :-)

waldek
===

1. Data: 2004-08-03 19:10:52

Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zastanów się nad tymi biednymi, pomordowanymi zwierzętami tylko i
> wyłącznie dla Twojego widzimisię.

Slyszales(as?) jak krzyczy gotowana kukurydza?
To jest dopiero koszmar ;(

Kasza
wisnie w occie
Czy to pleśń?