Sprostowanie dla niezorientowanych czytelników.

11. Data: 2000-09-02 18:49:37

Temat: Re: Sprostowanie dla niezorientowanych czytelników.
Od: "Astec S.A." <b...@a...ql> szukaj wiadomości tego autora

"Astec S.A." <b...@a...pl> wrote in message
news:39B0F234.E7A56C7E@astec.pl...
> Witam :)

[ciach bo znowu stare bzdury]

> Osoby, które standardowo nie widzą całego nagłówka listu i mają
> wątpliwości mogą
> weryfikować list po stopce, w której znajduje się reklama Eterii.

Coz... jak wiesz usenet nie sluzy do spamowania reklamami. Wiesz tez zatem
iz standardowo caly twoj wygenerowany spam powinien stad zostac usuniety.
Ciekawy jestem kiedy w koncu ktos straci cierpliwosc i ustawi packe na
spamera? :-)))
A.

12. Data: 2000-09-02 19:54:42

Od: "Rince" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Arku? Ile osob ty juz pozwales w tym roku? To pytanie calkiem na serio.
Potrafisz chyba normalnie odpowiedziec? Chyba, ze cie jednak na to nie stac?

--
Rince
/\Et cognoscetis veritatem/\

13. Data: 2000-09-02 20:23:54

Od: MGB <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hi!

"Astec S.A." <b...@a...pl> napisales(as):

>jak tutaj czytania tych listów, złamały prawo cywilne i karne
>i zostaną przeciw nim wyciągnięte odpowiednie sankcje prawne.

HURA!!!! Buzdygan znow linczuje !!!

Pozdrawiam !!!
MGB
----------
m...@p...onet.pl
ICQ #49474044

14. Data: 2000-09-02 20:28:37

Od: "gerrick" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Darek" <c...@p...com> napisał

> A psychoanalityka dla siebie już znalazłeś?
jasne ....................Wyszukiwacza :-))))

--
gerrick ( dawniej gerri )
znudzilo mi sie tlumaczyc ze jestem facetem i nie lubie Spice Girls :-))

15. Data: 2000-09-02 21:10:29

Od: "Piotrek" <p...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wit@m!

> bach!!!
> znowu znowu!!!! a we wtorek???

Teraz prokurator będzie musiał pracować okrągły tydzień, żeby się wyrobić z
wnioskami. Bądźcie więc czujni Astekowie S.A. bo nie znacie dnia, ani
godziny :-))))
Za takie coś grozi od 120 do 345 lat więzienia, więc macie się czego bać, a
Arek nie rzuca słów na wiatr ;-))))

Piotrek
--------------
Chcesz zarobić? Sprawdź:
http://www.surfnetclub.cnet.pl/piotrek/
--------------

16. Data: 2000-09-02 21:28:47

Od: "Astec S.A." <d...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek :
> Za takie coś grozi od 120 do 345 lat więzienia, więc macie się czego bać,
> Arek nie rzuca słów na wiatr ;-))))
phi!!!
driadce co najwyzej grozi poprawczak ;))))
--
driada, jedno z pomniejszych bostw
Gdyby ludzie mieli latac, otrzymaliby do pomocy smoki.

17. Data: 2000-09-02 21:31:30

Od: MGB <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hi!

"Astec S.A." <d...@f...onet.pl> napisales(as):

>driadce co najwyzej grozi poprawczak ;))))

Cioci Dri ? Chyba jako wychowawczyni :))))

Pozdrawiam !!!
MGB
----------
m...@p...onet.pl
ICQ #49474044

18. Data: 2000-09-02 21:35:15

Od: "Astec S.A." <d...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

MGB :
> Cioci Dri ? Chyba jako wychowawczyni :))))
no oczywiscie! ja mam barzo dobre podejscie do mlodziezy i dlatego bym za
kare pracowala spolecznie! o!!!!
--
Ciocia driada, jedno z pomniejszych bostw
Gdyby ludzie mieli latac, otrzymaliby do pomocy smoki.

19. Data: 2000-09-02 21:45:49

Od: MGB <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hi!

"Astec S.A." <d...@f...onet.pl> napisales(as):

>no oczywiscie! ja mam barzo dobre podejscie do mlodziezy i dlatego bym za
>kare pracowala spolecznie! o!!!!

Ach to ty :))))
Nizle, nizle... BTW fajny tagline, lepszy od poprzedniego :)

Pozdrawiam !!!
MGB
----------
m...@p...onet.pl
ICQ #49474044

20. Data: 2000-09-02 21:53:49

Od: "Astec S.A." <d...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

MGB :
> Ach to ty :))))
tak to ja!!!! a wlasni emi sie przypomniala jedna piosenka.. teraz bede caly
czas nucic..
"wiosna wiosna wiosna ach to ty!.. "
hhhm. Grechuta......

> Nizle, nizle... BTW fajny tagline, lepszy od poprzedniego :)
hihi.. mi tes sie podoba :)
--
Ciocia driada, jedno z pomniejszych bostw
Gdyby ludzie mieli latac, otrzymaliby do pomocy smoki.

cinnarizinum
Stare problemy pana Astec'a
Gangliony
Pomocy to chyba korzonki
Re: Bezzabiegowe wywoływanie.. nie jest morderstwem