Sprzątać, czy nie sprzątać?

1. Data: 2002-01-21 12:49:41

Temat: Re: Sprzątać, czy nie sprzątać?
Od: "Karol" <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adam 'Rolek' Rolbiecki <a...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a2h2ug$du0$...@n...tpi.pl...
> Witam
> Wprowadziłem się niedawno do nowego mieszkania w nowym budynku. Zarządcą
> jest spółdzielnia. Okazało się, że ponoć w świetle nowych przepisów
> spółdzielnia nie ma obowiązku utrzymywać czystości w budynku. Krótko
mówiąc,
> nasze klatki schodowe mamy sprzątać sami, albo zatrudnić sprzątaczkę.
> I tu moje pytanie: czy aby na pewno spółdzielnia NIE MA takiego obowiązku?

Jak jej (administracji) zaplacisz za sprzatanie to moze posprzata.

Karol

1. Data: 2002-01-21 12:51:22

Temat: Sprzątać, czy nie sprzątać?
Od: "Adam 'Rolek' Rolbiecki" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
[...]
Czy spotkaliście się już z takim postawieniem sprawy przez spółdzielnię?

Adam 'Rolek' Rolbiecki
[This mail is ozone friendly and was not tested on animals]

1. Data: 2002-01-21 12:58:17

Od: "Adam 'Rolek' Rolbiecki" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karol" <a...@b...com> napisał
w wiadomości news:a2h31v$f3n$1@news.tpi.pl...
[...]
> Jak jej (administracji) zaplacisz za sprzatanie to moze posprzata.

No cóż. twórcze to to nie było...
Podejrzewam, że jakbym Clintowi Eastwoodowi odpowiednio zapłacił, to też by
posprzątał ;P

Chodzi mi o prawne/przepisowe podejście do sprawy - niech umieszczą w
rozpisce czynszu pozycję o sprzątaniu, to zapłacę.

1. Data: 2002-01-21 13:12:31

Od: "Karol" <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adam 'Rolek' Rolbiecki <a...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a2h3bf$i62$...@n...tpi.pl...
> [...]
> [...]
> >

> No cóż. twórcze to to nie było...
> Podejrzewam, że jakbym Clintowi Eastwoodowi odpowiednio zapłacił, to też

A co ma byc tworczego? Przeciez spoldzielnie tworza czlonkowie spoldzielni.
Jak mozna narzucic cos czlonkom spoldzielni bez ich zgody.

> Chodzi mi o prawne/przepisowe podejście do sprawy - niech umieszczą w
> rozpisce czynszu pozycję o sprzątaniu, to zapłacę.

Jak beda mieli odpowiednia uchwale to pewnie umieszcza.

Karol

1. Data: 2002-01-21 13:20:27

Od: "Adam 'Rolek' Rolbiecki" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karol" <a...@b...com> napisał
w wiadomości news:a2h4cq$10$1@news.tpi.pl...
[..]

> A co ma byc tworczego? Przeciez spoldzielnie tworza czlonkowie
spoldzielni.
> Jak mozna narzucic cos czlonkom spoldzielni bez ich zgody.

Zaraz, zaraz. Dlaczego bez zgody? W innych budynkach tej spółdzielni
sprzątaczki są
i nie ma protestów mieszkańców.

[..]

1. Data: 2002-01-21 13:32:14

Od: "Karol" <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adam 'Rolek' Rolbiecki <a...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a2h4lr$3a6$...@n...tpi.pl...
> [...]
> [..]

> spoldzielni.
>
> Zaraz, zaraz. Dlaczego bez zgody? W innych budynkach tej spółdzielni

No to zajrzyj do statutu/regulaminu spoldzielni.
Moze potrzebna jest uchwala mieszkancow bloku/osiedla itp.

Natomiast nie bardzo rozumiem Twoje zdanie z pierwszego postu o jakims
"obowiazku".

Karol

1. Data: 2002-01-21 15:57:44

Od: "Tartak sc" <b...@t...mmart.pl> szukaj wiadomości tego autora

Musicie zrobic zebranie w bloku i sie naradzic co robic, czy wystapic z
oficjalnym pismem i skarga, czy z prosba o przydzielenie jakiegos dozorcy na
blok. Jak to nie pomorze to na najblizszym zebraniu czlonkow spoldzielni
trzeba wniesc sprawe o przydzial takiej osoby. Jesli Przedstawiciele
spoldzielni stwierdza ze trzeba za cos takiego dodatkowo zaplacic to
niestety trzeba bedzie. Jesli jest duzo lokatorow w budynku to nie powinno
to duzo kosztowac.
Pozdrawiam.

PS
A swoja droga to jak sp[oldzielnia nie jest w stanie juz na dzien dobry
rozwiazac takiego problemu to co bedzie jak cos sie zepsuje?

1. Data: 2002-01-22 06:41:50

Temat: Odp: Sprzątać, czy nie sprzątać?
Od: "KSX" <k...@k...prvNOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podejrzewam, że jakbym Clintowi Eastwoodowi odpowiednio zapłacił, to też
by
> posprzątał ;P

nie Clintowi Eastwoodowi tylko Leonowi - to on sprzątał...

--
pzdr

K S X
k s x ( a t ) k s x . p r v . p l
GG: 490364

1. Data: 2002-01-22 07:47:46

Temat: Re: SprzśtaŠ, czy nie sprzśtaŠ?
Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam 'Rolek' Rolbiecki wrote:

> [...]
> Czy spotkaliście się już z takim postawieniem sprawy przez spółdzielnię?

nie wiem. ja mam w czynszu jakies 5zl, i sprzataczki wynajmuje
spoldzielnia.

--
/===================================\ oOOo (C) Publikacja tego

1. Data: 2002-01-22 08:04:21

Temat: Re: Sprz?taŠ, czy nie sprz?taŠ?
Od: "Info" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja płacę 6 zł miesięcznie (już od 2 lat), firmie wynajętej przez
spółdzielnię

Użytkownik "Grzegorz Szyszlo" <z...@a...wbc.lublin.pl> napisał w
wiadomości news:3C4D1922.2B5B@avalon.wbc.lublin.pl...

> nie wiem. ja mam w czynszu jakies 5zl, i sprzataczki wynajmuje
> spoldzielnia.
>
> --

zmywarka w pomieszczeniu gospodarczym? [długie i z obrazkami :)]
zmywarka odpływ
prusaki???
LAMPERIA
Piec c.o. kondensacyjny czy warto?