Sprzeciw Polskiej polityce

11. Data: 2006-10-09 19:49:15

Temat: Re: Sprzeciw Polskiej polityce
Od: "keramp z Pyrlandii" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "*ZBIG*" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
news:1s096zdr2bzxi.tjjqte6jdpsi.dlg@40tude.net...

> Na jakiej podstawie twierdzisz że życie jakiegoś embrionu jest
> cenniejsze
> niż moje?
> Jestem skłonny poświęcić wiele istnień ludzkich jeśli od tego będzie
> zależeć moje przetrwanie.
> Masz coś przeciwko temu?
> Może według ciebie jest to nieetyczne?

Witam
Siedzę cichutko niczym mysz i tylko czytam, ale tym razem się muszę
odezwać bo jestem ciekaw gdzie Pan *ZBIG* mieszka. Wolałbym omijać ten
rejon by nie być akurat nic nie wartym gościem, wartym poświecenia w
celach przetrwaniowych.
Mam nadzieję że jest Pan lepszym w życiu człowiekiem niż w słowie
pisanym.
Zdrówka

--
Wesoły? rencista ze smutną rentą
-(keramp(fikołek)interia.pl)-

12. Data: 2006-10-09 21:07:24

Od: "Lemeridien" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

niewiem ilu z Was siedzi na wózkach, ale ja to znoszę przez 8 juz lat z
powodu urazu rdzenia, i jak mi ktoś mówi, że embrion posiada duszę i dlatego
nie rozwija sie badań to może byśmy się zamienili miejscami, mam serdecznie
dość hipokrytów!!
Wierze, że gdyby się tego nie wstrzymywalo z powodu roznych herezji to juz
dawno byłby sposób na uleczenie ludzi w takim stanie jak moj.
Dodatkowo mogę Wam powiedzieć, że naukowcy jakiś miesiąc temu wymyślili
pobieranie komórek macierzystych bez uśmiercania embrionu, i co???? Polska
jest nadal przeciw rozwijaniu się i dofinansowaniu badań.... to już jest
chore moim zdaniem, jak prezydent Bush będziesię podcieral prawą ręką to i
Polska też będzie...dupolizem!!!

13. Data: 2006-10-10 06:26:20

Od: "Kasi i Przemek" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lemeridien" <l...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dlatego
> nie rozwija sie badań to może byśmy się zamienili miejscami, mam

Wiec zrob sobie ze swoja kobieta dziecko i je poswiec do badan. jezeli nie
masz kobiety to znajdz myslaca podobnie do Ciebie i zacznijcie robic masowa
"produkcje". Tylko poszukaj kraju gdzie jest to legalne, moze Chiny albo
Korea Polnocna bedzie dobra?

> Wierze, że gdyby się tego nie wstrzymywalo z powodu roznych herezji to juz
> dawno byłby sposób na uleczenie ludzi w takim stanie jak moj.

Nie piszesz o przyczynie urazu tego Twojego rdzenia. Czyzby temat wstydliwy?
Dlaczego nienarodzone dziecko ma ponosic konsekwencje czynow ktorych nie
popelnilo? Dla Ciebie? A kim Ty jestes dla tych dzieci, ktore chcesz zabic
aby moc sobie pochodzic?
Nie oczywiscie Ty nie chcesz ich zabijac. Chcesz aby dla Ciebie zrobili to
inni...

> Dodatkowo mogę Wam powiedzieć, że naukowcy jakiś miesiąc temu wymyślili
> pobieranie komórek macierzystych bez uśmiercania embrionu, i co???? Polska
> jest nadal przeciw rozwijaniu się i dofinansowaniu badań....

Czy znasz wyniki tych badan? Czy to jest pewna metoda? Jaki ma wplyw na
rozwoj dziecka? Czy z tych okaleczonych ale nie usmierconych embrionow
wyrosly juz dzieci?

> to już jest
> chore moim zdaniem, jak prezydent Bush będziesię podcieral prawą ręką to i
> Polska też będzie...dupolizem!!!

Och, straszne... Zmien to, zostan politykiem tzw. lewicy. Na dobry poczatek
jakims radnym. Ostatnio widzialem ogloszenia w gazecie "jesli myslisz o
kandydowaniu do rady mista zglos sie do nas ..." Robia nabor poprzez
ogloszenia to masz szanse.

Zacytowalbym p.Wierzejskiego kto na Ciebie by glosowal... Ale nie nie ma
sensu uswiadamiac Cie kim jestes w swoich pogladach...

--
PrzemekK
smeno@tlen..pl - pobaw sie kropkiem

14. Data: 2006-10-10 07:48:28

Od: *ZBIG* <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 09 Oct 2006 21:03:08 +0200, Jacek Kruszniewski napisał(a):

> Hitler coś podobnego myślał o Żydach. [...]

O niektórych rzeczach lepiej wogóle nie myśleć, ale to nie ja rozpocząłem
głupią dyskusję o tym czy embriony mają prawo żyć.
Kiedy kupujesz kiełbasę w sklepie, zastanawiasz się czy świnia z której ją
zrobiono miała prawo żyć?

> Po prostu spora ilość osób, nie tylko katolików, uważa że embrion
> biologicznie i etycznie jest już człowiekiem, takim samym jak ty.

Dlaczego?

15. Data: 2006-10-10 07:48:47

Od: *ZBIG* <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Oct 2006 21:49:15 +0200, keramp z Pyrlandii napisał(a):

> jestem ciekaw gdzie Pan *ZBIG* mieszka.

Powiedział bym, ale boję się że mógłbyś chcieć zrobić mi krzywdę.
Nie mam wątpliwości co do tego jaka będzie twoja odpowiedź, ale muszę
zapytać czyje życie uważasz za ważniejsze niż swoje?

16. Data: 2006-10-10 11:14:37

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> głupią dyskusję o tym czy embriony mają prawo żyć.
> Kiedy kupujesz kiełbasę w sklepie, zastanawiasz się czy świnia z której ją

Nie rozróżniasz ludzi i świń? Ja wiem że w dzisiejszych czasach nie jest to
łatwe, ale chyba jednak możliwe?

> Dlaczego?

Powody są bardzo różne - ale faktem jest, że także wielu ateistów, w tym
wybitnych autorytetów naukowych prezentuje taki punkt widzenia

LM

17. Data: 2006-10-10 11:19:39

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dlatego
> nie rozwija sie badań to może byśmy się zamienili miejscami, mam

Też mam uraz kręgosłupa i to od wielu lat. I nie zgodził bym się na to, aby
wyzdrowieć, jeśli bym wiedział że jest to kosztem życia innego człowieka.
Takich ludzi jak ja jest wielu. Masz prawo mieć inny pogląd, ale nie masz
prawa nazywać mnie hipokrytą.

> [...]
> chore moim zdaniem, jak prezydent Bush będziesię podcieral prawą ręką to i

Niektórzy uważają, że najważniejsi są oni sami. Na szczęście nie wszyscy...

LM

18. Data: 2006-10-10 11:24:59

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powiedział bym, ale boję się że mógłbyś chcieć zrobić mi krzywdę.
> Nie mam wątpliwości co do tego jaka będzie twoja odpowiedź, ale muszę
> zapytać czyje życie uważasz za ważniejsze niż swoje?

Ja Ci odpowiem:
Za życie ważniejsze niż swoje uważam życie najbliższych mi ludzi: matki,
ojca, brata, siostry, żony i dzieci.
Na dzisiaj uważam, że gdyby przyszło co do czego - byłbym w stanie za ich
życie oddać własne.

Życie innych ludzi, za wyjątkiem ewidentnych łotrów - uznaję za równoważne
mojemu. Nie oddałbym dobrowolnie swojego życia za nich, ale nie zabiłbym ich
aby swoje życie ratować, chyba że w obronie własnej i swoich najbliższych.
Ale wtedy to już by się łapali do grupy wspomnianych łotrów.

LM

P.S.
Skoro masz takie poglądy jak napisałeś wcześniej, to napisz może co sądzisz
np. o porywaniu dzieci z krajów Trzeciego Świata w celu handlowania ich
organami.
Dla kogoś, kto uważa że embrion jest już człowiekiem to analogiczna
sytuacja.

19. Data: 2006-10-10 15:17:01

Od: "Mr.FX" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> Nie rozróżniasz ludzi i świń? Ja wiem że w dzisiejszych czasach nie jest to
> łatwe, ale chyba jednak możliwe?

Możliwe, ale czy potrzebne? Wg Ciebie ludzie są lepsi od świń, psów, kotów,
koni i słoni? Czy każdy musi tak uważać?

--
Mr.FX [ myryfykysy ]

20. Data: 2006-10-10 15:26:32

Od: "keramp z Pyrlandii" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie mam wątpliwości co do tego jaka będzie twoja odpowiedź, ale muszę
> zapytać czyje życie uważasz za ważniejsze niż swoje?

Mnie nie trza się bać bo, ja już taka torba jestem wychowana przez
rodziców życie i samego siebie, i coś co mnie powolutku zjada, że mnie
można dosłownie na język nadepnąć. To ja się obawiam o siebie słysząc
takie wypowiedzi "Jestem skłonny poświęcić wiele istnień ludzkich jeśli
od tego będzie
zależeć moje przetrwanie." Dlatego chciałbym wiedzieć gdzie takie mają.
A jeśli Pan ZBIG ma wątpliwości w temacie mego poglądu na to czyje życie
jest ważniejsze to już poprzednik (LM) wyjaśnił, bo widno mamy podobne
poglądy.
Ze swej strony powiem a raczej nakieruję gdzie mieszkam bo to może być
całkiem ciekawe pytanie historyczne:-)))Kto rozgarnięty ten będzie
wiedział;-)No i to jest takie pokojowe wyciągnięcie ręki ma się
rozumieć.
Mieszkam w takim miasteczku co to dzieci za gadanie po naszemu niezłe
baty zebrały, gdzie strajkowały i iluś tam rodziców poszło za to do
paki. Bo nie chciały religi po nimiecku klepać.
Tylko czy tego nadal na historii uczą to nie wiem. To tak nawet małe
nawiązanie do tych embrionów i dzieci porywanych "na organy".
Czy teraz Pan ZBIG powie gdzie mieszka?
Zdrówka

--
Wesoły? rencista ze smutną rentą
-(keramp(fikołek)interia.pl)-
Z maleńkiego miasteczka

Reportaż
---TETRAPLEGIK---
Potrzebowalbym prywatna e-asystenke, ale ..
rozmowy telefoniczne przez modem
schizofrenia-renta-moga mi odebrac?