Sprzedam dusze..

131. Data: 2006-01-12 14:58:24

Temat: Re: Sprzedam dusze..
Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Relpp" <n...@m...px> napisał w wiadomości
news:dq5qgm$j8e$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Dnia 12.01.2006 PowerBox <p...@w...pl> napisał/a:

> Czyli ogólnie alpha - pociągający, beta - odpychający. Myślę jednak że
> chwilami wykraczałeś po za samo przyciąganie i dorabiałeś więcej
> ideologii ;-)

- 'więcej ideologii' tłumaczyć miało dokladniej jakie składniki na to
przyciąganie się składają.

132. Data: 2006-01-12 15:11:40

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 12.01.2006 Relpp <n...@m...px> napisał/a:

> [...]

Ja nie jestem ofiarą losu ;-) Po prostu za dobry jestem dla kobiet
licząc że one też by mogły.

Hm. Tyle już jest powiedziane o alpha i beta że wszystko można wrzucić
do tych worków. Mam wrażenie że przez alpha uważasz kogoś kto zdominuje
swego partnera (choć w tym związku to raczej nie można tak tego nazwać)
że będzie gotowy na każde "przynieś, zanieś, pozamiataj".

--
Relpp

133. Data: 2006-01-12 15:14:29

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

> - 'więcej ideologii' tłumaczyć miało dokladniej jakie składniki na to
> przyciąganie się składają.

Dobra, załóżmy. Nie chce mi się przeszukiwać wszystkich postów pod tym
względem.
--
Relpp

134. Data: 2006-01-12 16:54:58

Od: "Justyna N" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja nie jestem ofiarą losu ;-) Po prostu za dobry jestem dla kobiet
> licząc że one też by mogły.

Tak jak już napisałam to kwestia trafienia na odpowiednią kobietę. I wcale
to nie oznacza, że kobieta alpa jest "niedobra".

> [...]
> swego partnera (choć w tym związku to raczej nie można tak tego nazwać)
> że będzie gotowy na każde "przynieś, zanieś, pozamiataj".

To tak z czysto biologicznego punktu widzenia samiec (ew.samica) alfa to
przewodnik stada-osobnik najsilniejszy(choć nie koniecznie) najbardziej
doświadczony, posiadający tym samym najcenniejsze geny. Alpa nie dominuje w
związku tylko przejmuje prowadzenie. Nie robi nic specjalnego, nie stara się
to przychodzi samo. I zdominowany partner jest gotów na przynieś, zanieś
wcale się przy tym nie czuje gorszy czy wykorzystywany.

--
Jeśli jest bardzo źle
zawsze może być

c...@w...pl