Sprzedam dusze..

51. Data: 2005-12-30 14:57:49

Temat: Re: Sprzedam dusze..
Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna N" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
news:43b53499$0$17935$f69f905@mamut2.aster.pl...

> Gdyby nie dusza a dokladniej sumienie bylabym szczesliwa.

- spokojnie, to tylko kryterium ;-)

52. Data: 2005-12-30 18:26:55

Od: "Justyna N" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Justyna N; <43b2ec03$0$17931$f69f905@mamut2.aster.pl> :

> Nie byłem aż tak dosadny jak Sky, ale chyba muszę.
>
> Jeżeli traktujesz narzeczonego jak argument do nieutrzymywania kontaktów
> z wymarzonym, to zapomnij o efektywności takiego pomysłu [o ślubie nie
> wspominając];

To nie do konca tak. Jest naprawde fajnym facetem i jest mi z nim dobrze.
Tak naprawde ma tylko jedna wade-nie jest nim.

> Jeżeli myślisz, że później będzie lepiej, to zapomnij - skoro teraz nie
> czujesz się bezpiecznie z narzeczonym, to później może być gorzej, nie
> wspominając o sytuacji, kiedy i on zacznie Ci wreszcie oddawać;

J.w. przy nim jestem spokojna, zapewnia mi poczucie bezpieczenstwa i
stabilizacje.

> Mz., przewrotnie, nie musisz być z wymarzonym, ale narzeczonego mogłabyś
> zmienić.;)
>
> Flyer
To juz niemozliwe. Nie moge byc z wymarzonym, ale narzeczonego tez nie moge
zmienic. Zreszta gdzie ja znajde biedaka ktory ze mna wytrzyma?
No i jesli jeszcze nie zapomnialam o tamtym to myslisz ze przy innym bym
zapomniala? Bo ja watpie.
Pewnie za pare miesiecy juz nie bede o nim myslec.

Życie jest jak kubeł zimnej wody
na głowę optymistów.

c...@w...pl

53. Data: 2005-12-30 19:56:17

Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> J.w. przy nim jestem spokojna, zapewnia mi poczucie bezpieczenstwa i
> stabilizacje.

- a tak na marginesie - chodzi ci o jakie

54. Data: 2005-12-30 20:10:00

Od: "Justyna N" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PowerBox" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> - a tak na marginesie - chodzi ci o jakie

Jakie poczucie bezpieczeństwa? Jakos tak niejasno napisales. I nie wiem czy
chodzi Ci o rodzaj bezpieczenstwa czy jakie ja bym chciala.

55. Data: 2005-12-30 20:18:52

Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna N" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

> J.w. przy nim jestem spokojna, zapewnia mi poczucie bezpieczenstwa i
> stabilizacje.

[raz, raz.. ]

- a tak na marginesie z tym poczuciem bezpieczeństwa - czy chodzi Ci, że on
ma np
stabilną dobrą pracę i spłacone mieszkanie i takie różne czynniki czy
bardziej o to
jak Ty się przy nim po prostu czujesz, bez względu na nic (nawet w trudnych
chwilach
rzeczywistości)? Czy to wynika bardziej z tego jak sobie urządził życie czy
z tego kim jest, jakie ma cechy?

56. Data: 2005-12-30 20:20:29

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie poczucie bezpieczeństwa? Jakos tak niejasno napisales. I nie wiem
> czy chodzi Ci o rodzaj bezpieczenstwa czy jakie ja bym chciala.

Tak się wtrącając znienacka ... tydzień temu chciałaś sprzedać duszę
(cokolwiek by to nie oznaczało), a z perspektywy dnia dzisiejszego nadal
chcesz, czy tak Ci się wtedy "wymskło spod klawisza" ? :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

P.S.OT
Czy ktoś zna sposób ja zmusić OE do automatycznego dołącznia "Na post po
zbóju .... " na _końcu_ posta ?

57. Data: 2005-12-30 20:54:43

Od: "Justyna N" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> trudnych
> chwilach
> rzeczywistości)? Czy to wynika bardziej z tego jak sobie urządził życie

I jedno i drugie. Zapewnia mi stabilizacje materialna ale jest tez dobrym
przyjacielem, ktory wyslucha doradzi i pomoze. Nawet w najtrudniejszych
chwilach jest przy mnie.

58. Data: 2005-12-30 20:59:17

Od: "Justyna N" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> (cokolwiek by to nie oznaczało), a z perspektywy dnia dzisiejszego nadal
> chcesz, czy tak Ci się wtedy "wymskło spod klawisza" ? :)

Hehe mi sie nic nigdy nie wymyka ot tak spod klawiatury. Wszystko co pisze
jest przemyslane i ma pewien sens (przynajmniej dla mnie).

> P.S.OT
> Czy ktoś zna sposób ja zmusić OE do automatycznego dołącznia "Na post po
> zbóju .... " na _końcu_ posta ?
W outlooku tak. "Narzedzia" szukasz "opcje", "podpisy" i wpisujesz. A potem
w wiadomosci "wstaw" "podpis".

59. Data: 2005-12-30 21:08:27

Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I jedno i drugie. Zapewnia mi stabilizacje materialna ale jest tez dobrym
> przyjacielem, ktory wyslucha doradzi i pomoze. Nawet w najtrudniejszych
> chwilach jest przy mnie.

- a gdyby wszystko stracił i popadł w długi na bliżej nieokreślony czas,
może nawet do końca życia, nie wiesz tego teraz - to też chciałabyś z nim
być - albo inaczej - kochałabyś go tak jak teraz?

60. Data: 2005-12-30 21:14:10

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hehe mi sie nic nigdy nie wymyka ot tak spod klawiatury. Wszystko co pisze
> jest przemyslane i ma pewien sens (przynajmniej dla mnie).

No właśnie. Tylko dla mnie ten sens jest zupełnie inny (nie w jakimś
negatywnym sensie).

> W outlooku tak. "Narzedzia" szukasz "opcje", "podpisy" i wpisujesz. A
> potem w wiadomosci "wstaw" "podpis".

Tyle to i ja wiem. Tylko to nie wstawia podpisu na _końcu_.
Dzięki.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

jak można pomóc drugiej osobie?