Sprzedam kamienie i bloki skalne marmurowe oraz jagnięta

1. Data: 2006-04-22 19:45:57

Temat: Sprzedam kamienie i bloki skalne marmurowe oraz jagnięta
Od: "Szymon" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprzedam kamienie i bloki skalne marmurowe oraz jagnięta

Zapraszam do zapoznania się ze szczegółami

http://www.owczarstwo.republika.pl/oferujemy.html

2. Data: 2006-04-23 05:58:51

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cyt.
> Jagnięta
Wspaniałe na ognisko i nie tylko.

Przecież to brzmi makabrycznie :-(
i to ma być oferta dla miłośników roślin i zwierzat?
pozdrawiam, Bogda

3. Data: 2006-04-23 08:09:31

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> i to ma być oferta dla miłośników roślin i zwierzat?
> pozdrawiam, Bogda

A kto powiedział, że miłośnik roślin ma być miłośnikiem zwierząt?

> Przecież to brzmi makabrycznie :-(

Jesteśmy wszystkożernymi małpami. Niestety dla jagniąt, na ten przykład...

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://wrzosowisko.pl/sklep/ - sklep z wrzosami

4. Data: 2006-04-23 08:17:53

Temat: Re: minisonda - owaca w ogrodzie
Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> i to ma być oferta dla miłośników roślin i zwierzat?
> pozdrawiam, Bogda

A na dwowód moich tez proponuję m inisondę. Zakładam teoretyczną sytuację -
musismy przyjąć owcę, ale mamy wybór: zabitą - na grilla, lub żywą do
trzymania w naszym ogrodzie. Inne rozwiązania nie istnieją.

W tym wątku proszę o wpisy osób, które będą opiekować się owcą goszcząc ją w
swoim ogrodzie.

5. Data: 2006-04-23 08:19:28

Temat: Re: minisonda - owca na grillu
Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> i to ma być oferta dla miłośników roślin i zwierzat?
> pozdrawiam, Bogda

I ponownie zakładam teoretyczną sytuację - musismy przyjąć owcę, ale mamy
wybór: zabitą - na grilla, lub żywą do trzymania w naszym ogrodzie. Inne
rozwiązania nie istnieją.

W tym wątku proszę o wpisy osób, które wolą zobaczyć owcę na grillu!

6. Data: 2006-04-23 08:22:13

Temat: Re: minisonda - owca w ogrodzie
Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

>W tym wątku proszę o wpisy osób, które będą >opiekować się owcą goszcząc ją
>swoim ogrodzie.

No i poszła owaca, zamiast owcy... ech przez błąd musiałem przyjąć owcę w
ogrodzie... lecę ratować co sie da!

7. Data: 2006-04-23 08:25:08

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W tym wątku proszę o wpisy osób, które będą opiekować się owcą goszcząc ją
> swoim ogrodzie.

Nie znam upodobań owiec :-( one wolą chyba górskie przestrzenie niż nasze
ogrody?
Widok pasących się owieczek zdecydowanie bardziej mi się podoba,
niz zabitych, no chyba, ze przejdziemy od razu do wykwintnego dania.....
Przyznaję się, nie jestem jaroszem :-(
pozdrawiam, Bogda

8. Data: 2006-04-23 09:41:13

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Przyznaję się, nie jestem jaroszem :-(
> pozdrawiam, Bogda

Ale po co zaraz ten smutek?

9. Data: 2006-04-23 10:16:29

Od: "Nero" <n...@o...net> szukaj wiadomości tego autora

Ma Pan do zaoferowania wlasny transport. Mam na uwadze kamienie ;). Jakie sa
ceny kamieni?

10. Data: 2006-04-23 11:38:03

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Bogda wrote:
> Cyt.
> Wspaniałe na ognisko i nie tylko.
>
> Przecież to brzmi makabrycznie :-(
> i to ma być oferta dla miłośników roślin i zwierzat?

Przecież te jagnięta miały być marmurowe!

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz