Sprzedam sosny czarne. Krakow.

1. Data: 2003-04-02 14:20:31

Temat: Sprzedam sosny czarne. Krakow.
Od: <r...@N...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprzedam sosny czarne , wys. 1 - 2,5 m , wieksza ilosc. Krakow.

ceny od: 20 zl.

Wiadomosc : r...@i...pl lub tel 0504 220928

2. Data: 2003-04-02 18:46:26

Temat: Re: Sprzedam sosny czarne. Krakow.
Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Sprzedam sosny czarne , wys.  1 - 2,5 m , wieksza ilosc.   Krakow.
>
> ceny od: 20 zl.
>
> Wiadomosc :   r...@i...pl    lub tel  0504 220928
>

> To bardzo drogie te drzewka.Rozbój w biały dzień:))))

Pozdrawia boletus

3. Data: 2003-04-02 22:20:38

Od: "AO" <andrzejopejda(at)poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Pozdrawia boletus

Nie przesadzasz? 20 zł za 1m Pinus nigra nie wydaje mi sie wygorowana cena.

Pozdrawiam
Andrzej Opejda

4. Data: 2003-04-02 22:31:57

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam
> Andrzej Opejda
>
> Boletus jak zwykle żartuje.Cena za dwumetrowe sosny okazjonalna.
Kupuj bez zastanowienia!

Pozdrawiam Anastazy

5. Data: 2003-04-04 13:45:25

Od: McZapkie <M...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@p...onet.pl popelnil byl nastepujacy tekst:

:> Boletus jak zwykle ?artuje.Cena za dwumetrowe sosny okazjonalna.
: Kupuj bez zastanowienia!

No, pod warunkiem ze nie zostaly wykopane z jakiegos rezerwatu ;->

MC

Sklep typu "Tomaszewski"
Dracena kwitnie - i co dalej?
Serwis kosiarek