Sprzet AGD w MM czy Euro

1. Data: 2003-08-12 10:37:06

Temat: Sprzet AGD w MM czy Euro
Od: "Mariusz" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Bede robil calkiem nowa kuchnie i potrzebuje kupic caly sprzet agd. Jednak facet
w firmie ktora robi mi meble twierdzi ze wiekszosc sprzetu w promocyjnych cenach
w MM czy tez sklepach internetowych jest made in Taiwan lub China i znacznie
odbiegaja jakoscia od produktow robionych w europie. Facet nie ma interesu w
zniechecaniu mnie do MM czy Eueo wiec chce sie Was zapytac czy to prawda i co
sadzicie o sprzecie w promocjach.
Pozdrawiam
Mariusz

1. Data: 2003-08-12 11:31:44

Temat: Re: Sprzet AGD w MM czy Euro
Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz" <m...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zniechecaniu mnie do MM czy Eueo wiec chce sie Was zapytac czy to prawda i

nie wiem czy Chiny czy Tajwan, jakos nie przywiazywalam wagi do naklejki
'made in'.
Co do zakupu sprzetu. To jesli masz MM w miescie w ktorym mieszkasz to
polecam sie tam wybrac.
Ceny nizsze niz w euro a jesli trafi ci sie cos drozej (w co watpie) to
zawsze mozna negocjowac ceny.
Wazna uwaga: wbrew pozorom w kazdym MM ceny sa rozne - na pralkach,
lodowkach dochodzi nawet do 200-300 zl roznicy, wiec warto pojezdzic.
Jesli idzie o Wawe to kilka miesiecy temu gdy my kupowalismy, najtanszy
sprzet znalezlismy w MM Wawa Gorczewska.
Niektorzy pewnie poleca Ci sklepy internetowe. Niektore rzeczy zdarzaja sie
tam tansze niz w MM ale jesli mieszkasz w miescie w ktorym masz MM to lepiej
wybierz sie do nich.

m.

1. Data: 2003-08-12 11:46:12

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net>
napisał w wiadomości news:bhaj71$2rr$1@inews.gazeta.pl...
> [...] jesli mieszkasz w miescie w ktorym masz MM
> to lepiej wybierz sie do nich.

A jeszcze lepiej po obejrzeniu w MM i stwierdzeniu, czego Ci
trzeba, znajdź jakiś niepozorny sklep bez dwuhektarowej
ekspozycji i zapytaj, za ile Ci to sprzedadzą. Można się mile
zdziwić.

Pozdrawiam
Hanka, co się zdziwiła o dobre parę stów
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2003-08-12 11:56:06

Od: "Mariusz" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie wiem czy Chiny czy Tajwan, jakos nie przywiazywalam wagi do naklejki
> 'made in'.

Ja tez nie ale chcialbym miec sprzet dobrej jakosci, moze byc i z angoli ;-)
Chodzi mi poprostu o to czy ten sprzet jest takiej samej jakosci jak ten
produkowany we wloszech, niemczech, chorwacji itp.
Pozdr
Mariusz

1. Data: 2003-08-12 12:03:07

Od: "Wojciech Jakóbczyk" <j...@U...TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jeszcze lepiej po obejrzeniu w MM i stwierdzeniu, czego Ci
> trzeba, znajdź jakiś niepozorny sklep bez dwuhektarowej
> ekspozycji i zapytaj, za ile Ci to sprzedadzą. Można się mile
> zdziwić.

najlepiej jeszcze znajdz ten sklep na obrzezach miasta czy tez nawet w
jakims miasteczku w okolicy.

wojtek

1. Data: 2003-08-12 13:19:34

Od: "Kali" <m...@s...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zniechecaniu mnie do MM czy Eueo wiec chce sie Was zapytac czy to prawda i

Wg. mnie sprzętu nie należy kupować w Hipermarketach. Po pierwsze niczego
się nie utarguje, po drugie mały wybór, po trzecie marnie fachowa obsługa.
Ja korzystam z internetu i właśnie MM czy Euro, aby wyszukać to czego mi
trzeba i spisać ceny.
Potem obdzwaniam 4 upatrzone sklepiki, w których zawsze jest taniej i to
dużo.
Pytam na kiedy i po ile, i dokonuję zakupu. Zaoszczędziłem tak (Gdańsk) rok
temu 1500 zł na:

Kuchni (Gorenje: Pininfarina do zabudowy + płyta grzejna) - 300 zł
Lodówce (Electrolux: ERN2920) - 500 zł
Okapie (Electrolux: EFC639X) - 200 zł
Mikrofali (Whirlpool: Max18) - 100 zł
Zmywarce (Siemens: SF64A660) - 400 zł

Kali

1. Data: 2003-08-12 14:17:18

Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mariusz" <m...@W...onet.pl> wrote in message
> [...]
> zniechecaniu mnie do MM czy Eueo wiec chce sie Was zapytac czy to prawda i

No coz - co do promocji - kupilem w MM zmywarke Bosha o ok 900 zl taniej
(promocja) i rzeczywiscie bylo taniej o te 900 zl niz w innych sklepach.
Zmywarka miala naklejke "Made in Germany", komplet instrukcji po
niemiecku,angielsku,holendersku i w jeszcze jednym zachodnim jezyku -
slowem - byla przeznaczona na tamten rynek. (polska instrukcja byla osobno!)
Tak wiec - wybor nalezy do ciebie.
Aha, jesli

Zaslav

1. Data: 2003-08-12 18:04:55

Od: "JM" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kali" <m...@s...gda.pl> napisał w wiadomości

> [...]

> się nie utarguje, po drugie mały wybór, po trzecie marnie fachowa obsługa.

Co do obsługi w sklepach tylko ze sprzętem to też bywa róznie, dlatego warto
odwiedzić conajmniej kilka.

> Ja korzystam z internetu i właśnie MM czy Euro, aby wyszukać to czego mi
> trzeba i spisać ceny.
Ewentualnie zobaczyć jak sprzęt wygląda. Jeśli jest z wyższej półki, to może
byc problem

> [...]
> dużo.
> Pytam na kiedy i po ile, i dokonuję zakupu. Zaoszczędziłem tak (Gdańsk)

To ja byłem lepszy:) 1000zł rabtu na piekarniku i płycie Electroluxa - cena
cennikowa 4699, do zapłaty 3700 z dostawą do mieszkania.

JM

1. Data: 2003-08-13 06:27:23

Od: dudziks <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mariusz napisał:

> [...]
> zniechecaniu mnie do MM czy Eueo wiec chce sie Was zapytac czy to prawda i co

Zauważ, że dużo ludzi podchodzi do MM bardzo emocjonalnie. Ocena
nie musi być obiektywna.

Kilka miesiecy temu kupiłem w Avansie (wawa) zestaw agd:lodówka,
piekarnik, płyta, zmywarka, okap. W porównaniu do cen z Euro
zaoszczędziłem ok 15%.

Pozdrawiam,
Michał

1. Data: 2003-08-13 07:48:39

Temat: pytanie do Kali
Od: "Kasia A." <k...@g...pl.usun_to> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dużo.
> Pytam na kiedy i po ile, i dokonuję zakupu. Zaoszczędziłem tak (Gdańsk)

Jak Ci się ta kuchenka sprawuje, jak z wygodą użytkowania? Zastanawiam się
nad kupnem takowej.

pozdrawiam
Kasia

prysznic z parawanem
transformator od halogenow buczy :-(
lodówka - jedno czy dwu - agregatowa ???
zmywarka ADG 8540 watpliwosci
parkiet i wylewka