Sprzet do napowietrzania trawy

1. Data: 2007-08-14 15:54:16

Temat: Sprzet do napowietrzania trawy
Od: maciek <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Szukalem w archiwum, ale nie znalazlem. Poszukuje jakiegos sprzetu do
napowietrzania trawnika o powierzchni do 100m.kw. Moja trwa ma okolo
roku i rosnie w niektorych miejsciach w kepkach, pomiedzy ktorymi jest
gola ziemia. Pani w sklepie powiedziala, ze jakbym napowietrzal
(przecinal korzenie) to sie one rozrosna. Prosze o pomoc w poszukiwaniu
tego sprzetu i w weryfikacji hipotezy tej pani.
Pozdrawiam,
Maciek

2. Data: 2007-08-14 16:01:24

Temat: Re: Sprzet do napowietrzania trawy
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"maciek" <m...@s...pl> wrote in message
> [...]
> (przecinal korzenie) to sie one rozrosna. Prosze o pomoc w poszukiwaniu
> tego sprzetu i w weryfikacji hipotezy tej pani.

Są dwa - o podobnym działaniu: wertykulator oraz aerator...

3. Data: 2007-08-14 16:07:43

Od: maciek <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> Są dwa - o podobnym działaniu: wertykulator oraz aerator...

Dzieki, a zakladajac, ze ta pani ma racje, to czy ja moge sobie kupic
takie cos na przyklad:
http://www.allegro.pl/item224692840_trawnik_aerator_
areator_na_buty_trawa_buty.html
?
Przegladajac starsze posty czytalem, ze takie kolce to do niczego, bo w
jednym miejscu robia dziurke a w drugim zageszczaja ziemie, wiec
nalezaloby miec raczej kolce-rurki, ktore po wyciagnieciu usuwaje tez
slupek ziemi. Czy przejmowac sie tymi rurkami bardzo?

4. Data: 2007-08-14 16:55:49

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"maciek" <m...@s...pl> wrote in message

Quod libet.
Każde ostrze zagęszcza - nawet rurki. Aerator nacina ziemię - powietrze
dochodzi do korzeni, na odmianę w wycięte rurkami otwory można nasypać
piasku - rozluźnić zlewną glebę.

5. Data: 2007-08-14 17:37:39

Od: maciek <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> [...]
> Każde ostrze zagęszcza - nawet rurki. Aerator nacina ziemię - powietrze
> dochodzi do korzeni, na odmianę w wycięte rurkami otwory można nasypać

Moja gleba jest lekka, ledwie mi ta trawa rosnie, wiec, nie przejmuje
sie nasypywaniem, czy tak?

6. Data: 2007-08-15 12:37:58

Od: Roket <crimson/dwa/@gmx.de> szukaj wiadomości tego autora

maciek pisze:

> [...]
> nalezaloby miec raczej kolce-rurki, ktore po wyciagnieciu usuwaje tez
> slupek ziemi. Czy przejmowac sie tymi rurkami bardzo?

Sam zrobilem takie `buty` z kolcami.
Raz uzywane i dalej nikt nie chce chodzic .

RK

7. Data: 2007-08-17 10:39:49

Od: "KDK" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maciek" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ziemia. Pani w sklepie powiedziala, ze jakbym napowietrzal (przecinal
> korzenie) to sie one rozrosna. Prosze o pomoc w poszukiwaniu tego sprzetu

Do 100 m to najtaniej wyjdzie kupić lekkoatletyczne buty z kolcami. Przy
okazji trochę poćwiczysz.
--
http://www.toya.net.pl/~kaniadk/

8. Data: 2007-08-26 23:13:49

Od: maciek <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odswiezam watek, poniewaz kupilem sobie AREATOR. Teoretycznie to mial
byc AERATOR, ale na pudelku jest napisane AREATOR. Wedlug nazwy to mi
brzmi jak cos od arealu, a mialem nadzieje, ze bedzie z przedrostkiem
AERO- czyli od powietrza. Czy majac AREATOR powinienem jeszcze kupic
AERATOR? Moze pytanie jest dziwne, ale moj AREATOR to nie jest
urzadzenie stricte do napowietrzania (czyli jakis walek z rurkowatymi
szpikulcami), tylko takie urzadzenie z walkiem wyposazonym w haczykowate
druciki do zbierania zdzbel trawy, mchu i "czesania" darni.
Nie ukrywam, ze moj AREATOR jest bardzo uzyteczny (przy pierwszym uzyciu
nie moglem sie nadziwic skad sie wzielo na trawniku tyle trawy).

9. Data: 2007-08-27 01:19:57

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

maciek wrote:
> Odswiezam watek, poniewaz kupilem sobie AREATOR. Teoretycznie to mial
> byc AERATOR, ale na pudelku jest napisane AREATOR.

Nazwa zdecydowanie pochodzi od Aresa, czyli Marsa. Rozumiem, że przyrząd
ten ma zrobić z Twojego trawnika pustynię marsjańską :-)

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

jestem zielony i się boje zapytać ale...
Prosze o pomoc w rozpoznaniu
glebogryzarka ?
ekipybudowlane.pl
Roślinka doniczkowa o dziwnej nazwie