Sprzet w Media Markt

1. Data: 2004-02-24 09:04:20

Temat: Sprzet w Media Markt
Od: "TomH" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Musze zakupic piekarnik, plyte i okap. Zdecydowalem sie na sprzet firmy
Gorenje. W 'normalnch' sklepach cena interesujacego mnie zestawu jest o
ponad 600 zl drozsza niz w MM. Kolega (ma zaklad stolarki i robi kuchnie pod
zabudowe) twierdzi ze w MM jest sprzet specjalnie robiony dla MM i tylko
wyglada tak samo, a ze niby 'wnetrze' to juz zupelnie inna bajka?

Czy w istocie moze tak być? Na pierwszy rzut oka sprzet wyglada tak samo.

1. Data: 2004-02-24 11:45:14

Temat: Re: Sprzet w Media Markt
Od: "Krzysztof" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TomH" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wyglada tak samo, a ze niby 'wnetrze' to juz zupelnie inna bajka?
>
> Czy w istocie moze tak być? Na pierwszy rzut oka sprzet wyglada tak samo.

Bzdura totalna, MM bierze tyle towaru ze ma specjalne ceny, pozatym, wcale
nie jest najtanszym sklepem, w internecie znajdziesz kilka ofert znacznie
atrakcyjniejszych od MM.
Np. www.agdrtv.and.pl jesli nie chcesz kupowac przez internet to jedz do
nich bezposrednio i kup na miejscu. Ja bralem u nich towaru do kuchni za ok
10 000 i bylo wszystko cacy.

1. Data: 2004-02-24 11:56:17

Od: "Damian" <c...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof" <...@...com> napisał w wiadomości

> Bzdura totalna, MM bierze tyle towaru ze ma specjalne ceny, pozatym, wcale
> nie jest najtanszym sklepem, w internecie znajdziesz kilka ofert znacznie
> atrakcyjniejszych od MM.

Panowie, jeszcze sa kolosalne roznice pomiedzy jednym MM a drugim MM
sprawdzone,

1. Data: 2004-02-24 12:11:31

Od: "Lesio5" <I...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Damian" <c...@...pl> napisał w wiadomości

> Panowie, jeszcze sa kolosalne roznice pomiedzy jednym MM a drugim MM
> sprawdzone,

Owszem. W Warszawie radzę np. olać Ostrobramską i pojechać na al. Krakowską.

--
Leszek Grelak - Lesio5
Ať si bylo, jak si bylo, přece jaksi bylo, ještě nikdy nebylo, aby jaksi

1. Data: 2004-02-24 13:02:11

Od: "mag." <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lesio5" <I...@w...pI> napisał w wiadomości

> Owszem. W Warszawie radzę np. olać Ostrobramską i pojechać na al.
Krakowską.

a ja radze odwiedzic wszystkie, bo w kazdym sa inne ceny i nie ma reguly ze
na Ostrobramskiej akurat ta konkretna lodowka bedzie drozsza niz gdzie
indziej.
Ja akurat najtanszy zestaw + najwiekszy rabat dostalam na Gorczewskiej.

m.

1. Data: 2004-02-24 14:25:06

Od: "Marek MANO" <m...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof wrote:

> Bzdura totalna, MM bierze tyle towaru ze ma specjalne ceny,
To połówa wyjasnienia.

Retailerzy często biorą towar entry level, zubożony funkcjonalnie,
pozakatalogowy, zwłaszcza na promocję.
A handlowi tradycyjnemu (sklepom) producent niską cenę, która zabija handel
w sklepach, tłumaczy wtedy tym, że ten towar w promocji w MM to nie ten sam,
który sklepy kupują 20% drożej niż MM sprzedaje. Często jest to prawdziwe.
Towar wygląda podobnie, ale jest inny. Ale to nie jest tak, że towar ma ten
sam symbol, funkcjonalność itd, tylko w środku jest co innego.

Marek MANO
"Jeżdzą tiry, robią wiry"
wytnijto z adresu

1. Data: 2004-02-24 17:12:13

Od: " zayzayer" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek MANO <m...@w...poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
> Towar wygląda podobnie, ale jest inny. Ale to nie jest tak, że towar ma ten
> sam symbol, funkcjonalność itd, tylko w środku jest co innego.

Potwierdzam. Naprawiam ten sprzet i spotykam się już coraz cześciej ze
sprzętem robiony specjalnie dla wielkich sieci. Łatwo można sprawdzić, czy
wersja np. w MM jest normalna czy super ekonomiczna (dla MM). Tej ostatniej
nie ma na stronie producenta. Porównując należy zwracać uwagę na wszystkie
litery i cyfry zawarte w typie. Nie może być żadnej różnicy.

1. Data: 2004-02-24 17:27:55

Od: "ds" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

(...ciach...)

> [...]
> nie ma na stronie producenta. Porównując należy zwracać uwagę na wszystkie
> litery i cyfry zawarte w typie. Nie może być żadnej różnicy.

na stronach np. polskich nie ma alej est na stronach np. czskich,
rosyjskich, hiszpanskich
tak np bylo ze sprzetem Boscha, w Polskim Boschu nie ma , ale jest w
hiszpanskim.
To ze sprzet w MM jest gorszego gatunku to jest jedna z lini obrony malych
sklepikow ktore przeciez musza sprzedawac zeby przezyc, a maj a wyskokie
koszty i male obroty.

pozdr:_ds

1. Data: 2004-02-24 17:50:16

Od: " zayzayer" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ds <d...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> sklepikow ktore przeciez musza sprzedawac zeby przezyc, a maj a wyskokie

W niektórych krajach wersje hipermarketowe mogą wejść do normalnej
sprzedaży i wtedy jest sytuacja jak opisałeś wyżej. BSH na polskich
stronach prezentuje sprzęt przeznaczony wylącznie do ogólnej sprzedaży.
Sprzęt specjalnie produkowany np. dla MM jest niedostępny dla
zwykłych sklepów. Co ciekawe na tych promocyjnych MM ma większą marżę
niż na tych "normalnych". To jest jego cała tajemnica.

1. Data: 2004-02-24 18:38:48

Od: "Lesio5" <I...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mag." <m...@w...amba.bydg.pdi.net> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Lesio5" <I...@w...pI> napisał w wiadomości

> Krakowską.
>
> a ja radze odwiedzic wszystkie, bo w kazdym sa inne ceny

NA Ostrobramskiej sa wyższe ceny. Oraz o połowę mniejszy asortyment i
wielkosc zapasów magazynowych. A także sposób eksponowania towarów AGD jest
do niczego.

--
Leszek Grelak - Lesio5
Ať si bylo, jak si bylo, přece jaksi bylo, ještě nikdy nebylo, aby jaksi
nebylo - Szwejk

Gdzie ogloszenie o sprzedazy mieszkania?
Serwis pralki LUNA
lazienka - ile trwa remont?
szukam fachowca (firmę) do wykonania mebli do kuchni w Poznaniu
Panele okleinowane - co o nich sądzicie