Spuścić z tonu przyjdzie...drogie Panie... ;)

121. Data: 2007-04-17 19:46:27

Temat: Re: Spuścić z tonu przyjdzie...drogie Panie... ;)
Od: "Eleonor" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:evvj9i$58q$1@news.onet.pl...

> to akurat kołem się toczy...raz na raz pod [wozem],
> więc nie przywiązywałbym do tego większej [po]wagi... ;)

to przepraszam, na czym stanęło? ;)

122. Data: 2007-04-17 21:01:37

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eleonor" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> to przepraszam, na czym stanęło? ;)

raczej gdzie utknęło... ;P

123. Data: 2007-04-17 23:06:28

Od: Lolalna Loja <s...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@y...com napisał(a):

> Tak na stojąco?
> ;-)

Nie Twój interes :)

Loja

--
*Majkel, ty to ale jestes!*

124. Data: 2007-04-18 10:19:42

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Rav" <t...@S...pl> wrote in message

eeee, gadasz,

powstał jakis taki dziwny symbol kury domowej,

ja bym chcial siedziec w domu, gotować dobre potrawy -
wyzywac sie kulinarnie,
wychodzic na przejażdzki z dzieciakami, to tu to tam
i wymyslac sobie na co by tu wydac kase ktora partnerka zarobi :))

Duch

125. Data: 2007-04-18 10:51:38

Od: "PN" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Duch<n...@n...com>

> [...]
> wychodzic na przejażdzki z dzieciakami, to tu to tam
> i wymyslac sobie na co by tu wydac kase ktora partnerka zarobi :))

Twoje marzenie jest dla mnie rozkazem.

Złota Rybka

126. Data: 2007-04-18 16:42:41

Od: "Rav" <t...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch <n...@n...com> wrote:
> ja bym chcial siedziec w domu, gotować dobre potrawy -
> wyzywac sie kulinarnie,
> wychodzic na przejażdzki z dzieciakami, to tu to tam
> i wymyslac sobie na co by tu wydac kase ktora partnerka zarobi :))

Przez dwa - trzy miesiące by mi się podobało. A potem bym chyba zwariował
z rutyny, nudów i braku wyzwań w życiu.

Pozdrawiam
Rav

127. Data: 2007-04-18 16:43:21

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rav" <t...@S...pl> wrote in message

> Przez dwa - trzy miesiące by mi się podobało. A potem bym chyba zwariował
> z rutyny, nudów i braku wyzwań w życiu.
>
> Pozdrawiam
> Rav

E tam - dzieci, gotowanie, pranie i sprzątanie to czasochłonne zajęcia - nie
miałbyś czasu się nudzić.

128. Data: 2007-04-18 18:21:42

Od: Ikselka <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Rav napisał(a):

> Przez dwa - trzy miesiące by mi się podobało. A potem bym chyba zwariował
> z rutyny, nudów i braku wyzwań w życiu.

Braku wyzwań??? A wychować małego człowieka choćby na odpowiedzialnego
ojca i na prawdziwego mężczyznę (odpowiednie analogie sam zastosuj do
dziewczynek) to tak po prostu? gdzie tu rutyna, nuda i brak wyzwań?
Chodzą po świecie typy somatyczne żeńskie i męskie, nie zawsze zgodne z
włąsną tożsamością psychiczną - jako efekt rutyniarstwa w wychowywaniu
dzieci przez znudzonych rodziców, z których nie zawsze ten męski
(rodzic) jest typem męskim, a ten żeński prawdziwą kobietą.
Poza tym będąc "w domu" (mniam) można (czyt. ja tak robię) kultywować
własne ambicje i zainteresowania, robić rzeczy, które dla innych nie są
dostępne - z braku czasu lub zdolności, lub jednego i drugiego. Inaczej
sobie tego nie wyobrażam...
--
XL wiosenna :-)
"Tyle wiemy o sobie, ile nas sprawdzono."

129. Data: 2007-04-19 01:02:09

Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka napisał:
> Braku wyzwań??? A wychować małego człowieka choćby na odpowiedzialnego
> ojca i na prawdziwego mężczyznę (odpowiednie analogie sam zastosuj do
> dziewczynek) to tak po prostu? gdzie tu rutyna, nuda i brak wyzwań?

No teraz przesadziłaś.
Jakby nie patrzeć to przy dziecku się człek raczej uwstecznia niż rozwija.
Nikt nie powinien się "zamykać" w domu bo to się fatalnie kończy - facet
znajduje inną kobietę, a dzieci wyfruwają do rówieśników.

> [...]
> dzieci przez znudzonych rodziców, z których nie zawsze ten męski
> (rodzic) jest typem męskim, a ten żeński prawdziwą kobietą.

Że co?

> [...]
> własne ambicje i zainteresowania, robić rzeczy, które dla innych nie są
> dostępne - z braku czasu lub zdolności, lub jednego i drugiego. Inaczej

Jakieś przykłady?

Arek

--

www.arnoldbuzdygan.com

130. Data: 2007-04-19 07:53:14

Od: Ikselka <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Arek napisał(a):

> No teraz przesadziłaś.
> Jakby nie patrzeć to przy dziecku się człek raczej uwstecznia niż rozwija.

Wiem, że mnie zaczepisz, bo naprawdę tak nie myślisz. Nie dam się złapać.
A jeśli tak uważasz rzeczywiście, no to... nie masz szans na mądre
dziecko :-(

> Nikt nie powinien się "zamykać" w domu bo to się fatalnie kończy - facet
> znajduje inną kobietę, a dzieci wyfruwają do rówieśników.

A kto mówi o zmykaniu się???
Dla Ciebie to iągłe siedzenie w domu?
A gdzie druga osoba w związku? Nie może poświęcić 2 godzin, aby ta
"uwięziona" mogła wyjść choćby na kurs flamenco
???

> Że co?

Nie widziałeś w TV, jak oficer-żołnierz wyjeżdżający do Iraku żegnał się
z rodziną płacząc przed kamerami...
Jak myślisz: gdyby zginął, jaki obraz ojca zachowa w pamięci jego syn?
naprawdę nie łapiesz, o co mi chodzi?
Nie wyobrażam sobie, aby mój mężczyzna nie wiedział, na co się
decyduje, podejmując takie wyzwanie. A już mazać się przy dzieciach...
a nawet przy mnie... Mazać się to już ja bym umiała najlepiej - w
ukryciu, żeby nie widział i nie dręczył się.
No, to taka mała próbka męskości i kobiecości. I nie myśl, że chodzi o
mazanie się... Chodzi o wzorcowy/pożądany typ psychiczny męski i
kobiecy. Tego jak na lekarstwo. To wina wychowania.

> Jakieś przykłady?

Masz we fragmencie o flamenco :-)
Podać inne? - malowanie, rysowanie, gra na instrumentach (niemożliwe???
- dzieci bardzo lubią muzykę, też mogą na czymś grać...), nauka języków,
pielęgnacja ogrodu (a dziecko śpi sobie w wózeczku lub w leżaczku),
budowa domu (co, z dzieckiem nie można jechać przejrzeć ofertę sklepu z
mat. bud. albo wręcz na budowę, aby doglądnąć?). Co - że czasu nie ma?
To już indywidualnie - przeważnie wina lenia i jego pracującego partnera.
Najłatwiej stwierdzić, że sie nie da. Mając zdrowie, samochód, partnera,
czas, trochę pieniędzy i chęci?

--
XL wiosenna :-)
"Tyle wiemy o sobie, ile nas sprawdzono."
W.Szymborska

uczestnictwo w imprezach dzieci z poprzedniego związku
polonezem pod prąd A-4 ["na gazie" z zoną i dziecmi/Chorzów-RudaŚl ]
Trudny ojciec
Pytanie o granice...;)
Hej Wesolych Swiat