Re: Spuścić z tonu przyjdzie...drogie Panie... ;)

1. Data: 2007-04-15 21:51:44

Temat: Re: Spuścić z tonu przyjdzie...drogie Panie... ;)
Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Apr 15, 11:37 pm, "Rav" <t...@S...pl> wrote:

> W kontekście powyższego artykułu i opinii w nim wyrażonych przypomnę
> artykuł który już kiedyś wywołał sporo dyskusji na pl.soc.seks. Moim
> zdaniem
> zawiera bardzo celne spostrzeżenia.

Wszystko bardzo celne! Tak bardzo, że aż pomyślałam podejrzliwie, że
napisał to mężczyzna, a tu wcale nie :-)

A ten fragmencik przypomina mi niedawną dyskusję (chyba w psd) o
obowiązkach idealnej żony i praniu skarpetek:

"(...) Zwłaszcza że kandydatki na żony wymagają dużo, a dają nie tak
znów wiele. Chcą dla siebie jednocześnie przywilejów tradycyjnie
męskich (wolność, autonomia, samorealizacja), ale też tych uznawanych
za raczej kobiece (bezpieczeństwo materialne i społeczne, oparcie). W
dodatku trudno im się zgodzić na koszty związku: konieczność
dostosowania się do drugiej osoby, obowiązki, odpowiedzialność. Nie
muszą i nie chcą prasować koszul, gotować codziennych obiadków, mieć
wyłączności na reprezentację rodziny na wywiadówkach i być
dyspozycyjne seksualnie na żądanie. Ale z drugiej strony oczekują, że
mąż wypełni PIT, naprawi pralkę, da w prezencie najnowszy krem
odmładzający za 700 zł i zawsze obiegnie samochód dookoła, by otworzyć
drzwi. (...)"

No, ale nie to jest najważniejsze w tym artykule. Tak tylko mi wpadło
w oko... Niezły tekst, masz rację, no i napisała go w dodatku
wykształcona kobieta :-)

2. Data: 2007-04-15 22:02:35

Od: "Rav" <t...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@y...com wrote:
> Wszystko bardzo celne! Tak bardzo, że aż pomyślałam podejrzliwie, że
> napisał to mężczyzna, a tu wcale nie :-)

Ohoho, gdyby napisał to mężczyzna, to zostałby natychmiast okrzyknięty
wrednym męskim szowinistą, a sama wymowa artykułu zbagatelizowana.
Natomiast fakt że napisała to kobieta dodaje znaczenia wyrażonym tu
pogladom i nie jest już tak łatwo zrzucić te niezbyt miłe dla kobiet
opinie na karb męskiego szowinizmu. Oczywiście jak zawsze należy tu zrobić
zastrzeżenie, że opisane fakty nie dotyczą WSZYSTKICH kobiet ani WSZYSKICH
związków, co nie zmienia faktu że wystęują dosyć powszechnie.

Pozdrawiam
Rav

3. Data: 2007-04-16 07:23:53

Od: Lolalna Loja <s...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@y...com napisał(a):
> Nie
> muszą i nie chcą prasować koszul, gotować codziennych obiadków, mieć
> wyłączności na reprezentację rodziny na wywiadówkach i być
> dyspozycyjne seksualnie na żądanie.

Skoro są panie, które nic ponadto nie potrafią mężowi dać, to cóż -
pozostaje im prasowanie koszul, gotowanie obiadków i chodzenie na
wywiadówki.

Loja

--
*Majkel, ty to ale jestes!*

4. Data: 2007-04-16 07:27:47

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lolalna Loja" <s...@n...o2.pl> wrote in message

> Skoro są panie, które nic ponadto nie potrafią mężowi dać, to cóż -
> pozostaje im prasowanie koszul, gotowanie obiadków i chodzenie na
> wywiadówki.
>
> Loja

Odmawiasz seksu swojemu? To znajdzie inną bezproblemową...

5. Data: 2007-04-16 19:09:08

Od: Lolalna Loja <s...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> Odmawiasz seksu swojemu?

Nie mam powodu :)

Loja

--
*Majkel, ty to ale jestes!*

6. Data: 2007-04-16 20:17:16

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lolalna Loja" <s...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> Nie mam powodu :)
>
> Loja

a jakbyś miała...już nie bylabyś mu w tym temacie taka...Loja[lna]? ;P
Ot babska "miłość"...do czasu i bardzo "obwarowana"... ;)

7. Data: 2007-04-17 23:05:41

Od: Lolalna Loja <s...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):

> a jakbyś miała...już nie bylabyś mu w tym temacie taka...Loja[lna]? ;P
> Ot babska "miłość"...do czasu i bardzo "obwarowana"... ;)

Nie sądź innych po sobie :) Jeśli Ty jesteś puszczalski to nie znaczy,
że każdy taki jest :)
EOT

Loja

--
*Majkel, ty to ale jestes!*

8. Data: 2007-04-17 23:18:07

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie sądź innych po sobie :) Jeśli Ty jesteś puszczalski to nie znaczy,
> że każdy taki jest :)
> EOT

he he... G-punkcik Lojalki znalazłem...dochodzi od razu! ;P

9. Data: 2007-04-17 23:54:33

Od: Ikselka <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Lolalna Loja napisał(a):

> Nie sądź innych po sobie :) Jeśli Ty jesteś puszczalski to nie znaczy,
> że każdy taki jest :)

Wcale nie wynika z wypowiedzi Sky'a, aby był ... hm tego.
On tylko (słusznie!) odczytał sens twej wypowiedzi. Jest w niej bardzo
(!) wyraźne uwarunkowanie, może nie zamierzone, ale jednak. Trzeba
uważać, co się pisze, a nie atakować innych za to, co odczytują wprost.

Bawcie się dobrze - dobranoc :-)

XL ziewnąwszy, bo późna godzina :-)
"Tyle wiemy o sobie, ile nas sprawdzono."
W.Szymborska

Zly czlowiek
Spuścić z tonu przyjdzie...drogie Panie... ;)
Help!!!
US Army werbuje internautów. Gry Wojenne w realu?
Dlaczego woda płynie z góry na dół ?