Sraczka, czyli uczulenie na zwyklych ludzi

1. Data: 2005-02-04 13:39:03

Temat: Sraczka, czyli uczulenie na zwyklych ludzi
Od: "budrys" <b...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Ciekawe jak sie czuja jego wyborcy?
A moze toMarycha?
No juz lepiej pan posel nie mogl wysrac sie na cale spoleczenstwo:

http://wiadomosci.wp.pl/wid,6604528,prasaWiadomosc.h
tml?_err=1&ticket=2255087369958433hLkvjlgbSyvJvqNypg
04yZDWN%2FztBvjuusb0Hv0cr7TgRCqnrElGnWMG46%2F6ErPQdb
oiDqcmSE%2B8MRPGPspS7Mb%2BjaBO%2BBzMGwK9pJQrMTPT%2F%
2BTEwslXooHApfl1N%2BOm

_____

Kulej skarzy sie na los posla
PAP 08:05

Parszywe musi byc zycie parlamentarzysty! Jerzy Kulej, slynny bokser, a
obecnie posel SdPl, ma juz tak dosc pracy w Sejmie, ze postanowil poskarzyc
sie czeskiemu dziennikarzowi. Nie wiedzial tylko, ze Czecha udaje reporter
"Faktu". Teraz Kulej bedzie sie musial gesto tlumaczyc przed kolegami w
Sejmie z tego, co nagadal - pisze "Fakt".

U nas jest mloda demokracja. I ludziom w glowach sie poprzewracalo od tego
odbierania politykom przywilejów - wypalil juz na poczatek Kulej. I
rozpoczal litanie zyczen i pretensji, która moze zwalic z nóg kazdego -
ocenia "Fakt".

Mialem takiego pecha, ze trafilem w Sejmie na opozycje, która chce wszystko
likwidowac. Np. zabrali poslom prawo do leczenia bez kolejki. Musze chodzic
do lekarza jak jakis zwykly czlowiek! - pieklil sie Kulej.

Poza tym posel powinien miec taki przywilej, zeby poruszac sie autem poza
normami, które obowiazuja zwyklych ludzi - rozkrecal sie polityk SdPl. A jak
kiedys powiedzialem policjantowi, by zatrzymal dla mnie ruch na ulicy, to
ten byl oburzony! - dziwil sie posel.

I dalej zalamywal rece nad swym losem: Kiedys mialem kolegów w Bulgarii i
tam za komuny to dopiero byly przywileje. A w naszym spoleczenstwie to jakos
to tak... Dozywotni immunitet to dla mnie marzenie - uzalal sie nad soba
posel Kulej, relacjonuje "Fakt". (PAP)
_____

budrys
________________________

2. Data: 2005-02-04 13:58:57

Temat: Re: Sraczka, czyli uczulenie na zwyklych ludzi
Od: "winetu" <P...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "budrys" <b...@t...de> napisal w wiadomosci
> Witam.
>
> Ciekawe jak sie czuja jego wyborcy?

90% jego wyborcow znalo go tylko z nazwiska...

3. Data: 2005-02-04 15:49:31

Od: "PolokK" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "winetu" <P...@w...pl> napisał w wiadomości

> Uzytkownik "budrys" <b...@t...de> napisal w wiadomosci

> 90% jego wyborcow znalo go tylko z nazwiska...
> _________

tu trzeba go zrozumiec i mu wybaczyc !!!
przeciez to byly bokser .....
wiecie jak to jest ? ..... ''Przez sport do kalectwa''

PolokK

4. Data: 2005-02-04 17:54:20

Od: "ostatnimohikanin" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam.
>
> Ciekawe jak sie czuja jego wyborcy?
> A moze toMarycha?
> No juz lepiej pan posel nie mogl wysrac sie na cale spoleczenstwo:

Nokaut panie Kulej, nokaut...

5. Data: 2005-02-05 06:30:55

Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie ma sie co dziwic. Zaden z naszych slynnych sportowcow nie ma zadnego
wyksztalcenia bo po ukonczeniu szkoly podstawowej zajmowali sie wylacznie
sportem, a to ze mieli jakis zawod wynikalo z faktu, ze klub sportowy w
ktorym trenowali byl na utrzymaniu jakiejs fabryki, kopalni, czy instytucji.

Wiekszosc naszych slynnych bokserow, w tym Kulej, miala etaty oficerskie w
milicji lub wojsku. W latach '70 kadra zapasnicza miala etaty w WSK Mielec
lub Swidnik. Tak samo bylo z ligowymi druzynami pilkarskimi.

Zwroccie uwage jakie trudnosci z mowieniem ma Malysz, ktory podobno jest
dekarzem.

Leszek

6. Data: 2005-02-05 11:20:09

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "budrys" <b...@t...de> napisał w wiadomości
> [...]
04yZDWN%2FztBvjuusb0Hv0cr7TgRCqnrElGnWMG46%2F6ErPQdb
oiDqcmSE%2B8MRPGPspS7Mb%2BjaBO%2BBzMGwK9pJQrMTPT%2F%

Biedny Kulej, zacznę płakać nad nim. Widzę że demokracja jest bardzo młoda,
skoro poseł wybrany przez zwykłych ludzi i nie chce być jak oni zwykłym
obywatelem. No cóż - komuch komuchem zostanie - i będzie za komuną tęsknił.

No cóż pogratulować tylko tym, którzy uwierzyli Millerowi i jego
komunistycznej spółce :-(

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

7. Data: 2005-02-05 11:28:25

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

J.Kruszniewski napisal:

> No cóż pogratulować tylko tym, którzy uwierzyli Millerowi i jego
> komunistycznej spółce :-(

- ja glosowalem! ale nie ma czego gratulowac... stracilem wiare w politykow,
a moze nawet w ludzi...

pozdrawiam
Arek

8. Data: 2005-02-05 12:05:54

Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia 2005-02-05 12:28,Na grupie pl.soc.inwalidzi algraf napisał(a):

> - ja glosowalem! ale nie ma czego gratulowac... stracilem wiare w politykow,
> a moze nawet w ludzi...

Arek
Czyżbyś miał dołka jakiegoś wiarę w polityków rozumiem .....ale w
pozostałą część ludzkości :-)
Piotr

9. Data: 2005-02-05 12:19:41

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Piotr M. pisze:

> Arek
> Czyżbyś miał dołka jakiegoś wiarę w polityków rozumiem .....ale w
> pozostałą część ludzkości :-)

No to moze jakies przesilenie :-) ale Kuleja zawsze jakos lubilem - byl taki
naturalny i jak czytam te teksty to jakos... no wiesz... To mniej wiecej
jest tak jak z mikolajem na swieta. Teraz czuje sie jak dziecko ktore
wierzlo w mikolaja i nagle rozpoznalo w nim swojego ojca :-) czar
pryska -chlopak staje sie mezczyzna - ja nie wiem czy mi sie chce byc
doroslym.

pozdr.
Arek

10. Data: 2005-02-05 12:56:28

Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to moze jakies przesilenie :-)

Ja zawsze bylem nieufny i dlatego zaden polityk mnie nie namowi na to zebym
go poparl.

Leszek

> pozdr.
> Arek
>
> --
> Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.inwalidzi

Winda
(NTG, ale może...) poszukiwanie pracy w domu; zdalnej
lekarz orzecznik ZUS i odwolanie
HuSadamie nie plącz wątków :)
pytanko