Srebro koloidalne

1. Data: 2005-04-26 19:41:05

Temat: Srebro koloidalne
Od: "krakson" <krakson(beztego)@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Srebro koloidalne - ktos uzywa badz uzywal ??
Czy dzieki temu mozna pozbyc sie tradziku ??

2. Data: 2005-04-27 06:05:26

Temat: Re: Srebro koloidalne
Od: "Mephisto2oo5" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krakson" <krakson(beztego)@vp.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Srebro koloidalne - ktos uzywa badz uzywal ??
> Czy dzieki temu mozna pozbyc sie tradziku ??
> Pozdrawiam

Używałem (właściwie to zużyłem kilka flaszek) na początku zauważalnie pomaga
ale z czasem już coraz mniej ale mimo to polecam. Ważna tutaj jest
systematyczność. Szkoda, że to drogie zdeka :/

3. Data: 2005-04-27 07:00:06

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

polecam: http://tinyurl.com/8cns9
--
Krzysiek, EBP
Kiedy słyszę 'kultowy' odbezpieczam rewolwer

4. Data: 2005-04-27 07:32:40

Od: "krakson" <krakson(beztego)@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale z czasem już coraz mniej ale mimo to polecam. Ważna tutaj jest
> systematyczność. Szkoda, że to drogie zdeka :/

To dziwne bo zachowuje sie jak antybiotyk - z czasem organizm udoparnia sie
na dany lek.
Mialem tak z tabletkami UNIDOX - po 3 miesiacach przestaly dzialac.

A srebra uzywales zew i wew ??

5. Data: 2005-04-27 11:18:30

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 27 Apr 2005 09:32:40 +0200, krakson wrote:

> pomaga
>
> To dziwne bo zachowuje sie jak antybiotyk - z czasem organizm udoparnia sie
> na dany lek.

:) Bardzo lubię takie wypowiedzi. Są tak głupie, że aż śmieszne.

Zastanowiłeś się choć troszkę nad tym, co napisałeś?

Organizm (człowieka) Z ZAŁOŻENIA powinien być odporny na antybiotyki, a
już na pewno znacznie bardziej odporny, niż drobnoustrój, na który danym
lek ma działać.
Gdyby człowiek był wrażliwy na antybiotyk, to przyjęcie serii iluśtam
dawek powodowałoby śmierć.

Co do srebra natomiast wypowiadać się nie będę, bo się nie znam.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

6. Data: 2005-04-27 13:55:13

Od: "Martyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

hmm.. no wiec jak to wytlumaczysz?
Ja tez potwierdzam iz srebro, zloto dzialaja przez pierwsze miesiace, a
potem juz nie...

7. Data: 2005-04-27 17:12:31

Od: "krakson" <krakson(beztego)@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> hmm.. no wiec jak to wytlumaczysz?
> Ja tez potwierdzam iz srebro, zloto dzialaja przez pierwsze miesiace, a
> potem juz nie...

Niech nam odpowie kolega wyzej :]

8. Data: 2005-04-27 18:30:37

Od: "Olga" <o...@o...blabla.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:1wq5mudgrt9hk.1ugi5zq6wqwjz.dlg@40tude.net...

> polecam: http://tinyurl.com/8cns9

Czytałam kiedyś jakiś artykuł o preparatach antyseptycznych i z tego, co
pamiętam to rzeczywiscie "srebro koloidalne" było używanew erze
"przedantybiotykowej" do leczenia róznych zakażeń. Ale NIE DOUSTNIE.
Dodawano je do kropli do nosa, robiono okłady na źle gojące się rany etc.

Pokazałeś Krzysztofie link do historyjki o kobiecie, która spożyła tego
chyba litry....a chłopak pyta o trądzik. Pewni chciał sobie nasączyć wacik i
przemywać.
Pewnie nie zaszkodziłoby mu to, a być może nawet pomogło.
O.

9. Data: 2005-04-27 19:24:26

Od: "krakson" <krakson(beztego)@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przemywać.
> Pewnie nie zaszkodziłoby mu to, a być może nawet pomogło.

Dziekuje Ci - jedna wyrozumiala kobitka :)

Aktualnie spozywam 2 lyzeczki dziennie - okladow nie robie poniewaz
wyczytalem na www aby czesci ciala, ktore sa przemywane sreberkiem nie
wystawiac na swiatlo sloneczne - a twaryz nie zakryje :]

10. Data: 2005-04-27 19:36:01

Od: "Olga" <o...@o...blabla.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziekuje Ci - jedna wyrozumiala kobitka :)

Czyli czekałeś na potwierdzenie swoich teori? He he.
Ja srebra nie używam.

> Aktualnie spozywam 2 lyzeczki dziennie

IMO bez sensu - przeczytaj sobie tu o róznych środkach antyseptycznych
sprzed ery antybiotyków.
Byc moze któraś z tych maści okaże sie skuteczna.
A o "srebrze kolidalnym" pisze ten pan, że doustnie się go nie bierze
http://www2.pwsz.krosno.pl/~henroz/antisepticum2002.
htm
O.

dla studentow medycyny - alternatywy dla wiwisekcji w edukacji
Gdzie można odczulić się na nikiel?
Zapalenie tchawicy i krtani - co naprawdę skutecznego
Ups....cos rosnie ( ? )
BULIMIA -szukam pomocy